اولین امتیاز را ثبت کنید!

ماسک های ورقه ای موجود در بازار تاثیر دارند؟

یکی از بهترین راه ها برای تقویت و تغذیه پوست استفاده از ماسک ورقه ای است. اگر مصمم به جوانسازی پوست و بازیابی سلامت و شادابی آن هستید، استفاده از انواع ماسک های ورقه ای یک راه حل عالی است. برای مثال می توانید با استفاده از ماسک دور چشم، خاصیت ضد چروک و مرطوب کنندگی قوی آن را به شکلی منحصربفرد تجربه کنید. ماسک های ورقه ای فواید زیادی برای پوست دارند.

و اما، ماسک ورقه ای چیست؟

ماسک های ورقه ای بافتی پنبه مانند دارند و تمام قسمت داخلی آن ها با ماده ای سرم مانند پوشیده شده است. این ماسک ها ورقه های بیضی یا گردی شبیه شکل صورت هستند که قسمت چشم ها، بینی و دهان برای راحتی باز است. یک ورقه پوشیده از سرم مغذی برای جذب بهتر مواد روی صورت قرار می گیرد. به همین ترتیب، وقتی ماسک را روی پوست خود می‌زنید این مواد به لایه داخلی ماسک به داخل پوست شما نفوذ می‌کنند.

نکته قابل توجه دیگر این است که برداشتن ماسک های صورت بسیار آسان است و رقیق شدن سرم داخلی این ماسک ها از اصطکاک بین پوست صورت و ماسک جلوگیری می کند. برخلاف سایر ماسک ها این نوع ماسک نیازی به شستن با آب ندارد.

انواع ماسک ورقه ای

اصلی ترین نوع از این دسته ماسک ها در واقع ماسکی است که تمامی صورت را پوشش می دهد و همان طور که گفتیم برای راحتی قسمت های چشم، لب و بینی باز می باشند.
اما از منظر دیگری می توان ماسک های ورقه ای را به دسته های کوچک تری تقسیم کرد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

ماسک دور چشم

این نوع ماسک ها به طور ویژه برای پوست اطراف چشم طراحی شده اند و اطراف چشم ها با تمرکز روی آن ناحیه اعمال می شوند. ماسک های چشم می توانند عملکرد مرطوب کنندگی، کلاژن سازی، ضد پیری داشته باشند.

ماسک لب

اگر فکر می کنید که فقط پوست شما به ماسک های مغذی نیاز دارد، باید بگوییم سخت در اشتباهید. حتماً افرادی را دیده اید که با رسیدن به دهه 60 و 70 سالگی لب هایشان چروک می شود. اگر به فکر آبرسانی و تقویت به موقع پوست لب خود هستید، باید این مژده را به شما برسانیم که مجبور نیستید با چنین لب های پژمرده ای روبرو شوید.

راه حل نهایی استفاده از ماسک ورقه لب است. به این ترتیب لب های شما نیز مواد مغذی مورد نیاز خود را دریافت کرده و به شادابی و شادابی آنها می افزاید.

فواید ماسک ورقه ای

انواع مختلف ماسک اثرات متفاوتی بر لایه داخلی پوست دارند. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مرطوب کنندگی و آبرسانی

یکی از ویژگی های مهم این ماسک ها آبرسانی پوست بدون افزودن چربی اضافی است. البته اگر می خواهید یک آبرسانی موثر و پایدار برای پوست خود ایجاد کنید، ماسک صورت یکی از بهترین گزینه ها است.

ضد چروک

محصولات ضد پیری زیادی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد، اما ماسک های ورقه ای نیز یک اقدام پیشگیرانه عالی هستند. در واقع اگر می خواهید از سنین پایین از ایجاد چین و چروک جلوگیری کنید، این ماسک ها بهترین پیشنهاد برای شما هستند.

درمان خشکی پوست

اگر از محصولات مختلفی برای درمان خشکی پوست خود استفاده کرده اید و باز هم به نتیجه مطلوب نرسیده اید، این بار ماسک های مرطوب کننده را امتحان کنید و بهترین نتیجه را در آینه ببینید. درمان خشکی پوست با این ماسک ها به روشی عالی و غیرمنتظره انجام می شود.

پوست را براق و شفاف می کند

روشن کننده و شفاف کننده پوست یکی از خواص عالی و شگفت انگیز ماسک های ورقه ای است. همانطور که احتمالاً حدس زده اید، با پاکسازی و از بین بردن لک ها و مشکلات پوستی، پوستی صاف و یکدست خواهید داشت که شفاف و درخشان به نظر می رسد.

لیفت صورت یک خاصیت ارتجاعی

در ابتدا ممکن است عجیب به نظر برسد، اما ماسک های ورقه ای مخصوصی برای لیفتینگ پوست در دسترس هستند و در صورت انتخاب درست در این گروه از محصولات، می توانید از این ماسک ها حداکثر استفاده را ببرید.

ضد جوش و ضد لک

خاصیت ضد التهابی و ضد جوشی به صورت پیشگیرانه و درمانی احساس می شود. اگر به طور مرتب از این ماسک ها برای پوست صورت خود استفاده کنید، آکنه و لکه های رنگی ناخوشایند بسیار کمتری را تجربه خواهید کرد. اما اگر کار انجام شده و پوست شما دارای لکه ها و جوش های زیادی است می توانید از این ماسک ها در نقش درمانی استفاده کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت