ابروی کرکی، دختری با چشم های آبی که چشم های خود را کشیده است
5/5 - (1 امتیاز)

ابروی کرکی چیست؟ چگونه آن را ایجاد کنیم؟

هاشوری که بین موهای کوچک ایجاد می شود، تاتو 3 بعدی هاشور یا هاشور ابروی کرکی نامیده می شود. هاشور ابرو طراحی خطوط بسیار ظریف و کوتاه به صورت کاملا طبیعی با توجه به رشد موهای ابرو است.

هاشور ابرو به دلیل طبیعی بودن خود روشی مناسب برای رفع عیوب ابرو، فرم دادن به ابروها و ایجاد موهای پراکنده می باشد. رنگ کردن ابرو تکنیکی است که می توان از دستگاه های تاتو قدیمی استفاده کرد، اما با دستگاه های جدید میکروپیگمنتیشن به شکلی زیباتر و طبیعی تر انجام می شود. در مواقعی به دلیل جلوه طبیعی که دارد به سختی تشخیص داده می شود. در ادامه با ابروی کرکی و نحوه انجام آن بیشتر آشنا خواهید شد.

انواع هاشور ابروی کرکی

هاشور خطی: این روش یک خط دیگر بین خطوط هاشور شده ایجاد می کند و به آن هاشور خطی می گویند.

هاشور هایلایت: در این روش از دو رنگ روشن و تیره برای ایجاد سایه در ابرو استفاده می شود. این روش مناسب افرادی است که قبلا تاتو داشته داشته اند.

هاشور سه بعدی: این روش خطای دید در مخاطب ایجاد می کند. به همین دلیل به آن هاشور سه بعدی گفته می شود. در این روش هاشورها در جهت خواب ابروها زده می شود که باعث برجسته شدن ابرو و طبیعی دیده شدن آن می گردد.

این مطلب را نیز از دست ندهید: درمان خانگی و ارزان گودی زیر چشم

هاشور ابرو چیست؟

یکی از روش های زیبایی ابرو می باشد و روشی جدید برای اصلاح ابرو است که به تازگی در بین خانم ها مد شده است. اکثر خانم ها ابروهای خود را زیاد می تراشند و با هر بار برداشتن موهای زائد موهایشان شکننده می شود یا به دلیل تغییر مکرر مدل موهایشان باعث آسیب زدن به آن ها می شوند. این امر به مرور باعث ریزش ابروها می شود. قسمت هایی از ابروها بدون مو هستند یا از ناهماهنگی و سفید شدن ابروها رنج می برند.

سایه ابرو: در نواحی توخالی ابرو به خصوص در قسمت تاج و دم ابرو کاربرد فراوانی دارد.
هاشور تیغ ماهی: این نوع مو برای کسانی که ابروهایشان از سمت وسط جهتش تغییر کرده است مناسب می باشد.

چگونه از هاشور ابروی کرکی مراقبت کنیم؟

مراقبت صحیح پس از فرم دادن به ابروها در دستیابی به نتایج خوب بسیار موثر خواهد بود. زیرا اگر از پوست خود مراقبت کنید از نیاز به نگهداری و صرف هزینه زیاد جلوگیری خواهید کرد. اگر از آرایش دائمی خود (خط ابرو، لب ها، خط چشم و …) مراقبت نکنید و ناحیه را تمیز و مرطوب نگه ندارید، ممکن است رنگدانه های پوست خود را از دست بدهید.

نحوه کشیدن ابروی کرکی

ابروهای خود را با چسب تنظیم کنید: برای اولین قدم در ایجاد ابروهای بی نقص، با استفاده از مقدار کمی چسب به ابروهای خود شروع کنید. به تمام ابروها چسب بزنید، سپس موهایشان را فشار دهید تا به آن‌ها کمک کنید تا در همان حالت باقی بمانند. اگر چسب در دست ندارید، می توانید به جای آن از ژل ابرو استفاده کنید.

ادامه کار

بعد از زدن چسب می توانید از اسفنج یا ابزار دیگری برای خشک کردن موها استفاده کنید تا موها نرم و بلند شوند. این به فرم دادن به ابروهای شما کمک می کند و به شما ایده خوبی می دهد که اگر ابروهای شما نازک یا کوتاه هستند، چرخه رشد مو کجاست. ابرو های خود را به آرامی برس بزنید تا چسب ببندد، پس از خشک شدن کامل ابرو ها، آماده رفتن به مرحله بعدی هستید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های شما

یک پیچ و تاب اضافه کنید: برخی از ما ابرو داریم و برخی از ما موهای ابرو بسیار کمی داریم، بنابراین این آموزش برای هرکسی که خواهان ابروهای پرتر است عالی است. اگر در مورد ایجاد این مو مطمئن نیستید، می توانید با یک قلم بسیار سبک شروع کنید و پس از اینکه اعتماد به نفس پیدا کردید، دوباره از یک قلم سنگین تر استفاده کنید.

دم مهم است: این مرحله ممکن است شما را بترساند، اما دلیلی برای این کار وجود ندارد. این برای زاویه دادن از طریق مچ دست است تا بتوانید دم ابرو را بکشید و مطمئن شوید که قانع کننده به نظر می رسد.

پنهان کردن و برجسته کردن: برای لمس نهایی و کانتور، استفاده از یک کانسیلر در اطراف یک برس آرایش کوچک و دقیق می تواند تفاوت ایجاد کند. برس را به آرامی در کانسیلر مورد علاقه خود فرو کنید و ابروهای بالا و پایین را فراموش نکنید و دور برس بکشید. حالا ابروهای شما عالی هستند.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت