میکاپ حرفع ای
اولین امتیاز را ثبت کنید!

معرفی چند کرم پودر ضد آب

یکی از عناصر اصلی آرایش صورت، کرم پودر است. عملکرد کرم پودر در اصل پوشاندن عیوب صورت و صاف و یکدست شدن پوست است تا آرایش شما زیباتر و جذاب تر به نظر برسد. بیشتر افراد دوست دارند پوستی صاف و بدون عیب و نقص داشته باشند، اما گاهی حتی با مراقبت های زیاد از پوست باز هم نمی توانند به این خواسته برسند، بنابراین برای رسیدن به این هدف مجبورند از کرم پودر استفاده کنند. در این مقاله می خواهیم بهترین کرم پودر ضد آب و ضد عرق تابستانی را معرفی کنیم.

کرم پودر انواع مختلفی دارد که رایج ترین آنها کرم پودر مایع است.  کرم پودرهای مایع معمولا برای انواع پوست های خشک، چرب و مختلف فرموله می شوند. اگر از آن دسته افرادی هستید که جوش های سر سیاه، منافذ باز، کک و مک و تیره شدن برخی از نواحی پوست را مشکل پوست صورت خود می دانید و مهم است که آنها را با کرم پودر بپوشانید، باید مطمئن شوید که کرم پودر برای نوع پوست شما مناسب است، کرمی را انتخاب کنید که عیوب صورت شما را بپوشاند نه اینکه اغراق کنید، در مرحله بعد باید در انتخاب رنگ کرم پودر دقت کنید، اگر می خواهید آرایشتان طبیعی داشته باشید باید کرم پودری که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد یا فقط یک درجه روشن تر یا تیره تر از رنگ پوست شما باشد انتخاب نمایید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: انواع کرم پودر در بازار: کرم پودر استیکی بهتر است یا مایع؟

6 کرم پودر ضد آب و ضد تعریق

بورژوا سری Air Mat

فونداسیون این سری از کرم پودر بورژوا مات و یکدست روی پوست بوده و پوشش دهی بسیار خوبی دارد. این کرم بهترین انتخاب برای پوست های چرب و مختلط است اما اگر پوست شما خشک است پیشنهاد می کنم این مدل را فراموش کنید و به سراغ فرمول هلثی میکس بروید.
کرم پودر مات ایر رنگ بسیار طبیعی و جلوه ای مات و مخملی به پوست می بخشد. همچنین این محصول از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند و دارای SPF 10 می باشد. همچنین حاوی ویتامین E-C-B5 بوده و پوست را به مدت 16 ساعت بدون اینکه احساس خسته به پوست دهد حفظ می نماید.

کرم پودر لورآل سری Infaillible 24h Matte

یکی از معروف ترین کرم پودرهای برند لورآل کرم مات و کرم پودر 24 ساعته می باشد.این کرم پودر کاملاً بدون چربی و بسیار مناسب برای پوست های چرب، مختلط و معمولی می باشد. این کرم پودر ضد آب و مقاوم در برابر تعریق بوده و پوششی عالی بر روی پوست دارد. پوشانندگی این محصول تقریبا زیاد است اما روی پوست سنگین نیست و ماندگاری آن طولانی است. البته توجه داشته باشید که این کرم فاقد SPF است و از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت نمی کند، بنابراین ضد آفتاب را فراموش نکنید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: بی بی کرم چیست؟

کرم پودر Nars

اگر از طرفداران کرم های پودر مایع نیستید، احتمالا نام این برند پودر را از نارس شنیده اید. این محصول در وب سایت های Nordstrom تا Sephora دارای امتیاز بالایی است. این کرم پودر را می توان روی تمام قسمت های پوست پخش کرد تا لکه های تیره، زخم ها و سایر عیوب پوست را به خوبی بپوشاند. همچنین این محصول دارای اسفنج نرمی است که می توانید از آن برای استفاده از کرم پودر استفاده کنید.

کرم پودر لانگ لستینگ کالیستا

کرم پودر ایرانی کالیستا نسبت به قیمت مناسبی دارد و می تواند گزینه خوبی برای تابستان باشد. این کرم پودر برای انواع پوست قابل استفاده است.  بافتی بسیار سبک و مخملی دارد و پوست را کاملا مات می کند. پوشانندگی متوسط ​​تا معمولی دارد اما قدرت ماندگاری آن روی پوست بسیار زیاد است و آن را به یک کرم پودر ضد آب و ضد عرق تبدیل کرده است.

میبلین سری Super Stay

این کرم پودر بدون چربی است اما برای انواع پوست قابل استفاده است. دارای پوشش طولانی مدت است و با عرق از روی پوست پاک نمی شود. پوشانندگی این کرم پودر به گونه ای است که جدا از استفاده روزانه می توانید در مهمانی ها نیز از آن استفاده کنید زیرا رنگ های غنی این کرم پودر عیوب پوست شما را به خوبی می پوشاند و پوست برای مدت طولانی شاداب می ماند.

کرم پودر ضد آب دو سه سری All Day Mineral

کرم پودر دو سه برای انواع پوست مناسب است. این کرم پودر به شما کمک می کند تا پوستی صاف و یکدست داشته باشید. فرمولاسیون این محصول حاوی مواد معدنی و مرطوب کننده های پوستی است که از پوست در برابر اشعه، رادیکال های آزاد و آلودگی هوا نیز محافظت می کند. به همین دلیل برای پوست های حساس بسیار مناسب است. این کرم پودر ضد آب و عرق بوده و برای استفاده روزانه مناسب است و در طول روز روی پوست مات می ماند.

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت