Eyebrow massage 2 1 روش کم خطر، از بین بردن موهای زائد با وازلین
4/5 - (1 امتیاز)

1 روش کم خطر، از بین بردن موهای زائد با وازلین

از بین بردن موهای زائد با وازلین راه حل یکی از مشکلاتی است که اکثر افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. موهای زائد بدن و صورت جذابیتی ندارد و برای اکثر افراد احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کند. اما سوال اصلی این است که چگونه با روش‌های کم خطرتر و بدون درد از شر آنها خلاص شویم؟ در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از روش‌های کم خطر و بدون درد یعنی از بین بردن موهای زائد با وازلین آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

راهی کم خطر، از بین بردن موهای زائد با وازلین

وازلین یک ماده ژله ای است که از نفت استریل تهیه می‌شود و اگر به آن حساسیت ندارید به راحتی قابل استفاده است. پس از سال‌ها استفاده در لوسیون‌ها و محصولات حمام، وازلین اکنون در بسیاری از شامپوها و نرم کننده‌ها استفاده می‌شود.

وازلین محصولی با فرمول سه گانه است و یکی از مزایای استفاده از این محصول ایجاد محیطی ملایم و حفظ رطوبت است که از خشکی آن جلوگیری می‌کند. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند از درمان‌های خانگی برای رفع موهای زائد استفاده کنند و در این مقاله شما را با یک درمان خانگی بی خطر و بدون درد آشنا می‌کنیم.

از بین بردن موهای زاید با وازلین

از بین بردن موهای زائد با وازلین بستگی به نوع و ریشه مو دارد، بسیاری از افراد روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند؛ زیرا ناراحتی ناشی از آن‌ها هنگام از بین بردن موهای زائد باعث ضعیف و نازک شدن پوست از جمله ریشه می‌شود. بسیاری از ما وقتی با موهای زائد بدن مواجه می‌شویم از خود می‌پرسیم دلیل بیشتر شدن موهای بدن چیست؟ آیا اصلاً مزایایی دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که این از ماهیت و نوع خلقت انسان نشأت می‌گیرد، اما وقتی راه درستی برای رهایی از آنها نداریم، شروع به شکایت می‌کنیم. اما برای اینکه از موضوع منحرف نشویم، بیایید در مورد چگونگی خلاص شدن از شر موهای زائد با وازلین صحبت کنیم. این روش اگر با تمام اصول و روش‌های آن آشنا باشید قطعاً گزینه مناسبی برای از بین بردن موهای زائد است.

 

طرز تهیه موبر وازلینی را بدانید

مواد لازم برای از بین بردن موهای زائد بدن با وازلین

  • 1قاشق غذاخوری آرد
  • زردچوبه 1 قاشق چایخوری
  • 3 قاشق غذاخوری شیر خشک
  • نصف قاشق وازلین

در صورت نیاز می‌توانید از موارد ذکر شده استفاده کنید. اگر ریشه‌های ضخیم و موهای ناخواسته دارید، هر چه میزان این عناصر بیشتر باشد، از بین بردن موهای زائد راحت‌تر است. اما بریم سراغ طرز تهیه این محصول فوق العاده.

با استفاده از یک کاسه، همه موارد ذکر شده را بدون وازلین با هم مخلوط کنید و این کار را تکرار کنید تا محصولی یکدست داشته باشید. سپس نصف قاشق چایخوری وازلین را که برای مخلوط کردن آماده کرده اید به آن اضافه کنید و دوباره یک مخلوط همگن آماده کنید. اگر از مخلوط تهیه شده بر خلاف رویش رشد مو استفاده کنید به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. پودر آماده شده را باید به مدت ده دقیقه روی موهای ناخواسته قرار دهید تا جذب پوست شما شود.

پس از خشک شدن این خمیر، موهای زائد را برخلاف جهت رویش با آب گرم بشویید. برای به دست آوردن بهترین نتیجه، بهتر است این روند را هر روز تکرار کنید، از بین بردن موهای زائد با استفاده از وازلین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه صرف شده در آرایشگاه‌ها می‌شود. این روش یکی از بهترین ایده‌ها برای کسانی است که وقت رفتن به آرایشگاه‌ها را ندارند.

از بین بردن موهای زائد با وازلین
فواید استفاده  از بین بردن موهای زائد با وازلین

  • خراش‌ها و تاول‌های پوستی را از بین ببرید
  • باعث ایجاد رطوبت و نرمی می‌شود
  • پوست شما را سفید و درخشان می‌کند

از بین بردن موهای زائد با وازلین

سخن پایانی

استفاده از محصولات طبیعی بسیار بهتر از استفاده از مواد شیمیایی است. وازلین یک فرآورده صنعتی از نفت است؛ اما استفاده از آن برای پوست، مو، لوازم آرایشی و انواع رنگ‌ها مشکلی ایجاد نمی‌کند و توجه داشته باشید که این ماده برای تحریک حس بویایی و خوردن غذا استفاده نمی‌شود و آن را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت