اولین امتیاز را ثبت کنید!

انواع روش های پاکسازی پوست را می شناسید؟

بسیاری از خانم‌ها برای داشتن پوستی شاداب و صاف، فیشال انجام می‌دهند. یکی از بهترین راه‌ها برای مراقبت از پوست، پاکسازی صورت است که زیبایی طبیعی شما را نشان می‌دهد و پوست شما را درخشان می‌کند. در این مطلب انواع روش های پاکسازی پوست را به شما می گوییم.

با یک پاکسازی حرفه ای صورت، می‌توانید خاصیت ارتجاعی پوست خود را بهبود بخشید، پوست صورت خود را سفت کنید و بافت پوست خود را صاف کنید. علاوه بر این، می‌توانید چین و چروک‌های صورت و خطوط ریز را کاهش دهید.

بنابراین پاکسازی یک راه عالی برای بهبود ظاهر پوست شما بدون استفاده از روش‌های تهاجمی است. حال این سوال پیش می‌آید که بهترین فیشال برای پوست شما چیست؟

اگر می‌خواهید بدانید کدام فیشال صورت برای پوست شما بهتر است و چه تعداد از آنها وجود دارد، در این مقاله همراه ما باشید.

انواع روش های پاکسازی پوست

پاکسازی پوست در خانه

این روش اساسی‌ترین روش در بین انواع روش های پاکسازی پوست صورت است. این روش که به پاکسازی اروپایی نیز معروف است، شامل استفاده از بخار داغ برای تسریع پاکسازی صورت و از بین بردن جای جوش است.

 

به طور طبیعی، از طریق تونرها، ماسک‌ها، استفاده از انواع مرطوب کننده‌ها و سرم‌های تسکین دهنده استفاده می‌شوند.

 

پاکسازی پوست کلاسیک به طور کلی برای همه افراد توصیه می‌شود و از مواد خاصی برای رفع چین و چروک، آکنه و … استفاده می‌شود.

 

یک صورت پاکسازی شده می‌تواند پوستی سالم و درخشان به شما بدهد. زیرا می‌تواند پوست و منافذ مسدود شده شما را عمیقاً تمیز کند. شایان ذکر است که این روش می‌تواند به طور موثر رنگ پوست را روشن کند، صورت را پاکسازی کند و چهره ای درخشان به شما بدهد.

علاوه بر همه اینها، برای کسانی که پوست خشک یا حساس دارند نیز عالی است.

 

پاکسازی پوست در کلینیک

روش‌های کلینیکی

این روش یکی از تضمینی‌ترین روش از انواع روش های پاکسازی پوست است؛ زیرا متخصصین جوانسازی پوست کاملاً آموزش دیده و دارای گواهینامه‌های بین المللی هستند.

 

فیشیال پوست

این روش شامل ماساژ پوست است.  از این روش برای تغذیه و التیام پوست استفاده می‌شود که شامل چندین مرحله مانند لایه برداری صورت و لایه برداری پوست است. بهترین پاک کننده پوست دنیا حتی  برای صورت و گردن این روش است.

شایستگی آن را دارد که موثرترین و پرکاربردترین روش بالینی نامیده شود.

 

پاکسازی پوست با لیزر

پاکسازی پوست با لیزر یک روش درمانی غیر تهاجمی است که زخم‌های بسیار کوچکی بر روی پوست به جا می‌گذارد. این زخم‌های سطحی باعث تحریک پوست و تشکیل سلول‌های جدید می‌شوند. به همین دلیل است که این درمان برای خلاص شدن از شر آکنه، لکه‌های پیری، چین و چروک و خطوط ریز روی صورت شما عالی است. این روش به کاهش ظاهر منافذ بزرگ و بافت پوست کمک می‌کند.

 

انواع روش های پاکسازی پوست

پاکسازی پوست با میکرودرم ابریژن

با استفاده از میکرودرم ابریژن پوست شما سالم و جوان می‌شود. میکرودرم ابریژن یک روش درمانی کم تهاجمی است که لایه بالایی پوست را حذف می‌کند تا سلول‌های مرده و ناخالصی‌های پوست را از بین ببرد. در نتیجه، این درمان صورت باعث بهبود گردش سلولی و رشد تولید الاستین و کلاژن می‌شود.

 

این درمان صورت لک‌ها، منافذ و خطوط ریز را کاهش می‌دهد. میکرودرم ابریژن برای از بین بردن جای زخم و لکه‌های تیره نیز عالی است.

 

پاکسازی پوست با لایه برداری میکرونیلدینگ

میکرونیدلینگ به بهبود موارد زیر کمک می‌کند:

  • جوش
  • لکه‌های پوستی ناشی از افزایش سن یا جای زخم
  • منافذ باز و بزرگ پوست
  • اسکار
  • عدم خاصیت ارتجاعی پوست
  • چین و چروک و خطوط پوست
  • آسیب خورشید

 

سخن پایانی

پاکسازی پوست یکی از مهم‌ترین مراحل مراقبت از پوست برای داشتن پوستی عالی است. مهم‌ترین بخش مراقبت از پوست این است که هر روز و در پایان هر روز پوست را از آلودگی و بقایای مواد آرایشی پاک کنید. در کنار پیروی از یک برنامه روزانه، پاکسازی پوست دو بار در ماه برای داشتن پوستی عالی بسیار مفید است. در میان انواع روش های پاکسازی پوست، روشی را که مناسب پوست شماست انتخاب کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت