eyebrow tattoo academy تاتو ابرو چیست؟
اولین امتیاز را ثبت کنید!

تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو چیست؟ یکی از خدمات پوستی و زیبایی و روش های درمانی برای اصلاح عیوب ابرو، پرکردن و فرم دادن به ابروهای خالی و نامنظم است که به هزاران نفر کمک کرده است تا ابروهایی با ماندگاری طولانی بدون نیاز به مداد و سایه چشم داشته باشند.

در این روش یک متخصص مجرب با استفاده از سوزن مخصوص این کار به آرامی انجام می دهد و رنگ را به لایه سطحی پوست می زند. این کار با استفاده از یک سوزن استریل انجام می شود که به سادگی به داخل و خارج پوست فشار داده می شود تا رنگدانه یا اثر رنگی ایجاد شود. این روش نیز مانند کاشت ابرو امروزه طرفداران زیادی دارد.

تاتو ابرو چیست

نحوه انجام تاتو ابرو چیست؟

تاتوی ابرو به مواد اولیه و تجهیزات خاصی از جمله صندلی تاتو ابرو، دستگاه تاتو، سوزن و رنگدانه های یکبار مصرف نیاز دارد تا کار با کیفیت بالا انجام شود. در این روش متخصص با استفاده از سوزن های یکبار مصرف رنگدانه ها را به قسمت زیرین پوست تزریق می کند.
سوزن هایی که در انتقال رنگ به زیر پوست نقش دارند باعث ایجاد خراش روی پوست می شوند. این خراش ها موقتی هستند و به زودی ترمیم خواهند شد. ناگفته نماند که تاتو ابرو باید در محل استریل شده انجام شود تا باعث عفونت و بیماری نشود.

انواع تاتو ابرو چیست؟

تاتو ابرو انواع مختلفی دارد در ادامه به محبوب ترین انواع تاتو خواهیم پرداخت:

نوع تاتو ابرو معمولی

تاتو سنتی قدیمی ترین نوع تاتو ابرو است. در این نوع تاتو ابرو، تمام نواحی ابرو با رنگدانه پر می شود. یک نقاشی دائمی جلوه ای موقتی به فضای داخلی می دهد. بنابراین، این روزها افراد کمی به دنبال آن هستند.

هاشور ابرو

در این نوع تاتو ابرو، خطوط تمیزی مانند خط مو روی گودی ابروها کشیده می شود. تفاوت بین تاتوی هاشور ابرو و معمولی آن، ظاهر مصنوعی و طبیعی آنهاست. هاشور ابرو می تواند ابروها را کاملا طبیعی جلوه دهد و مانند ابروهای طبیعی به نظر برسد. هاشور ابرو به عنوان فیبروز ابرو و میکروبلیدینگ نیز شناخته می شود.

میکروپیگمنتیشن ابرو

روش جدید تاتو یا میکروپیگمنتیشن ابرو توانسته طرفداران بی شماری را به خود جذب کند. میکروپیگمنتیشن ایمنی بالایی دارد و با کمترین درد انجام می شود. علاوه بر این، عمق رنگ در این روش بیشتر از تاتو ابروی جدید است و در نتیجه ماندگاری آن بیشتر است. تفاوت میکروپیگمنتیشن ابرو با میکروبلیدینگ ابرو استفاده از دستگاه مخصوص و کارتریج به جای سوزن است. میکروپیگمنتیشن لب نیز برای کانتورینگ دائم لب ها استفاده می شود.

سایه ابرو

این نوع تاتو، تکنیکی است که در آن تاج ابرو روشن و دم ابرو تیره می شود. سایه ابرو از رنگ های روشن ساخته شده و جلوه ای طبیعی و زیبا به چشم ها می دهد.

تاتو ابرو چیست

دوام تاتو ابرو چقدر است؟

مدت زمان تاتو ابرو به نوع ابرو، نوع تاتو و میزان کار بستگی دارد. البته برای کشیدن خطوطی مانند خط مو، زمان بیشتری نسبت به سایه زدن نیاز است. این روش می تواند حدود 30 دقیقه تا دو ساعت طول بکشد.

تاتوی ابرو چند روز بهبود می یابد؟

تاتو ابرو نیاز به مراقبت پس از اجرای آن دارد تا به نتیجه نهایی مورد انتظار برسد. پس از تاتو، رنگ های سطح پوست محو شده و زخم ها بهبود می یابند.
فرآیند از بین بردن رنگ اضافی و بهبود جای زخم حدود یک هفته طول می کشد. بعد از یک یا دو هفته می توانید نتیجه نهایی تاتو و رنگ و شکل واقعی ابرو ها را ببینید.

ترمیم تاتو ابرو

ترمیم یکی از اقداماتی است که برای ماندگاری بیشتر و کیفیت بهتر تاتو انجام می شود. در فرآیند ترمیم عیوب و مشکلات تاتو اصلی برطرف می شود.
آنچه در ترمیم تاتو بسیار مهم است زمان انجام آن است. ترمیم تاتو ابرو نه خیلی زود و نه خیلی دیر باید انجام شود تا نتایج قابل قبولی حاصل شود. معمولا بهترین زمان برای ترمیم یک ماه پس از مرحله اول است.

بهترین رنگ تاتو ابرو چیست؟

رنگ های استفاده شده در تاتو ابرو نقش مهم و بسیار ارزشمندی دارند. با توجه به انواع مارک ها و کیفیت های موجود بهتر است برای انجام آن به سراغ یک فروشنده مطمئن بروید. متداول ترین طیف رنگی مورد استفاده برای تاتو ابرو عبارتند از:

  • قهوه ای تیره
  • قهوه ای روشن
  • قهوه ای ملایم

به طور کلی بهترین رنگ برای یک تاتو ابرو طبق استانداردهای سازمان بهداشت جهانی ساخته می شود. وجود ناخالصی هایی مانند نیکل و آرسنیک در جوهر تاتو می تواند علائم سرطان پوست را ایجاد کند. امروزه تاتو با مواد گیاهی بسیار رایج شده است. این نوع رنگ بسیار ایمن بوده و حساسیت و واکنش های آلرژیک ایجاد نمی کند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت