5/5 - (1 امتیاز)

روتین پوست به روش کره ای چگونه است؟

روتین پوست به روش کره ای موضوعی بوده است که در سال‌های اخیر همه کنجکاو شده اند. همانطور که می‌دانید کره ای ها پوست روشنی دارند. سلامت پوست به نوع تغذیه و مراقبت آنها بستگی دارد. پوست کره ای در سراسر جهان به عنوان “K Beauty” شناخته می‌شود.  در این مقاله قدم به قدم مراقبت از پوست کره ای را یاد می‌گیریم.

روتین پوست به روش کره ای چیست؟

محصولات زیبایی کره ای مدت زیادی است که وجود داشته اند. روتین پوست به روش کره ای اختراع یک شخص یا یک برند نیست. می‌توان گفت که نتیجه یک تکامل تدریجی بر اساس مراقبت از پوست است که اکثر کره ای ها از آن استفاده می‌کنند. اساس مراقبت از پوست به سبک کره ای احترام به پوست شماست. در این سبک مراقبت از پوست از هیچ محصولی با مواد خشن استفاده نمی‌شود. زیرا این محصولات لایه محافظ طبیعی پوست را از بین می‌برند و باعث آسیب به پوست می‌شوند.

روتین پوست کره ای

به طور کلی کره ای ها مراحل زیادی در روتین مراقبت از پوست خود دارند که روتین 10 مرحله ای معروف‌ترین آنهاست. همه چیز با یک پاکسازی دو مرحله ای شروع می‌شود، شما باید یکی از روتین‌های چند مرحله ای را بر اساس نیاز پوست خود انتخاب کنید و آن را روزانه انجام دهید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین روزانه پوست چرب

روتین پوست به روش کره ای

همانطور که گفتیم روتین 10 مرحله ای معروف‌ترین و محبوب‌ترین روتین‌های موجود درجهان است که معمولاً با استفاده از مراحل زیر انجام می‌شود:

1-شستشوی صورت بر پایه روغن

از آنجایی که روغن و آب یکدیگر را دفع می‌کنند، یک پاک کننده مبتنی بر آب نمی‌تواند لکه‌های چرب را پاک کند. پاک کننده روغن، ضد آفتاب، آرایش و چربی اضافی به بهترین شکل پاک می‌کند. در عین حال به چربی طبیعی پوست آسیب نمی‌رساند و آن را خشک نمی‌کند.

روتین پوست کره ای

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین روزانه پوست خشک

2-فوم پاک کننده مبتنی بر آب

این یک پاک کننده معمولی است که در روتین پوست ما برای از بین بردن باقی مانده‌های لوسیون‌ها و عرق استفاده می‌شود شما باید بر اساس نوع پوست خود یک پاک کننده انتخاب کنید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین روزانه پوست حساس

3-فرآیند لایه برداری

محصولات لایه بردار سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند. نیازی به استفاده روزانه از لایه بردار نیست. یک یا دو بار در هفته بسته به نیاز پوست خود استفاده کنید.

4-سرم یا آمپول

در این مرحله از روتین پوست به روش کره ای، پوست شما شفاف و آماده جذب مواد ضروری ارائه شده توسط سرم‌ها و آمپول‌ها است. سرم‌های صورت مایعات سبک وزنی هستند که غلظت بیشتری از مواد فعال مانند اسید هیالورونیک، اسید گلیکولیک و ویتامین C نسبت به مرطوب کننده‌های معمولی صورت دارند. این محصولات برای درمان مشکلات پوستی خاص مانند چین و چروک استفاده می‌شوند.

روتین پوست کره ای

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین روزانه پوست معمولی

5- محصولات مراقبت از چشم

یکی از محصولات مراقبت از چشم را به صورت کرم، ژل انتخاب کنید و در این دسته استفاده کنید. این محصولات به از بین بردن سیاهی، پف و خطوط ریز دور چشم کمک می‌کند.

6-مرطوب کننده

در این مرحله از روتین پوست به روش کره ای خود، از مرطوب کننده استفاده کنید. مرطوب‌کننده‌ها به‌عنوان یک لایه محافظ عمل می‌کنند و موادی را که تاکنون استفاده شده‌اند روی پوست شما قفل می‌کنند تا بتواند کار خود را به درستی انجام دهند.

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین روزانه پوست مختلط

7-ضدآفتاب

خورشید دارای اشعه‌های مضری است که برای پوست صورت و بدن خطرناک است. خطر آن حتی می‌تواند باعث سرطان پوست شود. حتماً از کرم ضد آفتاب برای محافظت از صورت و بدن خود در برابر نور خورشید استفاده کنید.

سخن پایانی

در مقایسه با محصولات کشورهای غربی، روتین پوست به سبک کره ای به دلیل اثرات خوب و قیمت مناسب در سراسر جهان محبوب شده است. برای این روتین به 5 تا 10 محصول مراقبت از پوست نیاز دارید. این روتین برای انواع پوست مناسب است.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت