5/5 - (1 امتیاز)

مراحل صحیح آرایش صورت، مثل حرفه ای ها آرایش کن

مراحل صحیح آرایش صورت چیست؟ این سوال بسیاری از افرادی است که می خواهند یک آرایش حرفه ای و بی نقص داشته باشند. در اینجا روش صحیح آرایش صورت را به صورت ساده اما حرفه ای توضیح می دهیم. با ما همراه باشید تا مرحله به مرحله مراحل صحیح آرایش صورت مناسب را در اختیار شما قرار دهیم.

چگونه صورت را برای آرایش آماده کنیم؟

بهتر است قبل از انجام آرایش صحیح صورت، پوست را تمیز کنید و بعد آرایش را انجام دهید تا آرایش روی صورت خوب به نظر برسد. البته پاکسازی صورت نیز برای مراقبت از سلامت پوست در نظر گرفته می شود. برای این کار می توانید کارهای زیر را انجام دهید:

زیر سازی آرایش

مرحله پاکسازی و لایه برداری صورت قبل از آرایش

1.هر نوع آلودگی را با کمک میسلار واتر یا پاک کننده از روی پوست پاک کنید
2. صورت خود را با ژل صورت یا شستشوی صورت مناسب با نوع پوست خود بشویید
3. استفاده از تونر

4.بخور صورت

5.از یک ماسک مرطوب کننده پوست یا یک ماسک پاک کننده ملایم استفاده کنید
6. استفاده از آبرسان و مرطوب کننده

پایه آرایش صورت

در مراحل صحیح آرایش، اولین قدم زیرسازی است. زیرسازی به شما کمک می کند که کرم پودر به خوبی روی صورت بخوابد و صورتی یکدست و صاف داشته باشید.

مراحل زیرسازی آرایش

  1. ابتدا از یک پچ چشم استفاده کنید و آن را زیر چشم خود قرار دهید تا به خوبی هیدراته شود و بعد از زدن کانسیلر زیر چشم شما چروک ایجاد نکند.
  1. اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم از اسپری مرطوب کننده به صورت استفاده کنید.
  1. بعد از دقایقی روی پلک خود از پرایمر مخصوص چشم استفاده کنید.

کانسیلر زدن

زدن کانسیلر

قبل از زدن کرم پودر، بهتر است آرایش چشم را شروع کنید. ابتدا کمی کانسیلر پشت پلک بزنید.
مقدار کمی کانسیلر بردارید و با برس کانسیلر آن را به پشت چشم بزنید. کانسیلر برای رفع سیاهی زیر و اطراف چشم استفاده می شود. با درخشندگی دور چشم، آرایش چشم زیباتر می شود.

اگر به دلیل آکنه یا ژنتیک، برخی از قسمت های صورت تیره است، می توانید در مراحل آرایش صورت ابتدا تیرگی ها را با کانسیلر رنگی بپوشانید تا پس از استفاده از کرم پودر، تیرگی ها کاملا پوشانده شوند.

پودر فیکس

مقدار بسیار کمی از پودر را با یک برس بردارید. ابتدا برس را به آرامی روی دستتان بزنید تا پودر اضافی آن پاک شود. سپس به پشت پلک بزنید تا آرایشتان کاملا فیکس شود.

سایه چشم

سایه چشم

شما می توانید سایه چشم را با توجه به رنگ چشم خود انتخاب کنید. در واقع انتخاب سایه چشم به عواملی مانند نوع چشم بستگی دارد.

خط چشم

اگر خط چشم را دوست دارید، می توانید پس از زدن سایه،می توانید خط چشم را در امتداد خط مژه خود بکشید. می توانید این کار را با همان رنگ قهوه ای تیره انجام دهید و چشمان خود را کمی روشن تر نشان دهید.

محلول اسپری فیکس

پس از اتمام سایه زدن چشم، بهتر است از اسپری فیکس استفاده کنید و برای ماندگاری بیشتر آرایش چشم، پشت پلک اسپری فیکس بزنید.

ریمل زدن

در روال صحیح آرایش صورت، بعد از سایه و خط چشم، نوبت به ریمل زدن می رسد. توصیه می کنیم از ریمل ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما ماندگاری بیشتری داشته باشد و با کمی عرق دور چشم را سیاه نکند.

کرم پودر

کرم پودر را به صورت قطره ای روی قسمت های مختلف صورت بمالید. سپس با برس آن را به آرامی پخش کنید. سپس با کمک یک بیوتی بلندر و حرکات ضربه ای می توانید کرم پودر را کاملا روی صورت صاف و یکدست نمایید.

کانتور صورت

اگر می خواهید صورت را زاویه دار کنید، می توانید با کانتورینگ صورت این کار را انجام دهید.

رژ گونه

بعد از کانتورینگ می توانید مقداری رژگونه روی گونه ها بزنید تا چهره شاداب تر به نظر برسد.

رژ لب

در آخرین مراحل صحیح آرایش خوب به زدن رژ لب می رسد. ابتدا با مداد لب همرنگ رژ لب خود می توانید لب های خود را خط بکشید و شکل دلخواه را برای لب های خود ایجاد کنید.
اگر می خواهید فرم لب های خود را تغییر دهید توصیه می کنیم قبل از کشیدن خط لب، لب های خود را با کرم یا کانسیلر بپوشانید و سپس برای ظاهری طبیعی تر و خاص تر، شروع به کشیدن خط لب کنید.
خط لب را از گوشه لب شروع کنید و به سمت مرکز لب حرکت کنید. بعد از کشیدن خط لب، قسمت داخلی لب را با همان خط لب پر کنید. در نهایت یک رژ لب همرنگ خط لب خود بزنید. استفاده از برق لب می تواند لب های شما را بیشتر برجسته کند.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت