59رابطه آرایش و شخصیت شما 1024x870 1 نحوه پر کردن صورت با آرایش چگونه است؟
3.5/5 - (2 امتیاز)

نحوه پر کردن صورت با آرایش چگونه است؟

بسیاری از افراد با صورت‌های لاغر به دنبال راه‌هایی برای چاق شدن صورت خود هستند و اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید، می‌توانید از ترفند آرایشی  برای پر کردن صورت استفاده کنید. در این مقاله نحوه پر کردن صورت با آرایش را توضیح داده ایم.

چگونه با آرایش صورت را پرتر نشان دهیم؟

اگر به دنبال راهی سریع برای حجیم کردن صورت خود هستید، می‌توانید از مدل‌های آرایش پر نشان دادن صورت برای تغییر مثبت ظاهر خود استفاده کنید.

مراحل پر کردن صورت با آرایش

1. کانتورینگ صورت قسمت‌هایی از  آرایش صورت را شکل می‌دهد و برای این کار از پودرهای مخصوص کانتور استفاده می‌شود و این پودرها تیره رنگ هستند بنابراین اگر صورت شما لاغر و کشیده است و تمایل به چاق و درشت بودن دارید. باید از خطوط تیره در مناطق محدودی از صورت استفاده کنید. در مقاله روش صحیح کانتور صورت این کار را توضیح داده ایم.

پر کردن صورت با آرایش

2. هایلایتر یکی از لوازم آرایشی ضروری برای خانم‌ها است، اگر می‌خواهید صورت خود را چاق نشان دهید از استفاده از هایلایتر غافل نشوید. برای برجسته کردن صورت، یک برس مخصوص را به  هایلایتر آغشته کنید، سپس برس را زیر استخوان گونه قرار دهید، آن را به برجستگی بالای خط صورت برسانید و یک پودر هایلایت کننده به این ناحیه بزنید تا پهن‌تر از طول صورت به نظر برسد. و چهره  شما را چاق‌تر نمایان کند. می دانید کاربرد هایلایتر در آرایش صورت چیست؟

پر کردن صورت با آرایش

3. ابروهای خود را با استفاده از سایه یا مداد ابرو فرم دهید و در صورت امکان به جای سایه تیره یا مداد ابرو، به سراغ رنگ‌های روشن بروید تا صورتتان چاق‌تر به نظر برسد.  دنباله ابرو را بالا بیاورید تا  صورت پهن‌تر به نظر برسد. می‌توانید تاج ابرو را حالت دهید و اگر تاج ابرو را به سمت بالا  هشتی بکشید، طول صورت را افزایش می‌دهد و صورتتان را کشیده و لاغرتر نشان می‌دهد. برای فرم دادن به ابروها بهتر است از ژل ابرو استفاده کنید یا ابروها را لیفت نکنید زیرا ایجاد خطوط عمودی باعث لاغر شدن صورت می‌شود.

4. برای آرایش چشم، بهتر است از خطوط عمودی کمتر و بیشتر از خطوط افقی در آرایش چشم استفاده کنید. کشیدن خط چشم با ردی بلند و زاویه تیز باعث بلندتر نشان دادن صورت می‌شود. بنابراین برای اینکه صورت خود را پهن و چاق نشان دهید، بهتر است خط چشم را به صورت کم رنگ و افقی روی خط مژه بزنید.

 

5.برای سایه چشم بهتر است از رنگ‌های روشن استفاده کنید اما اگر چشمان درشتی دارید بهتر است از ترکیب رنگ‌های روشن و متوسط ​​برای آرایش چشم استفاده کنید. برای درست کردن مژه‌ها می‌توانید از ریمل لیفتینگ استفاده کنید و اگر مژه کمتری دارید بهتر است از ریملی استفاده کنید که همزمان مژه‌ها را حجیم و بلند می‌کند.

6.در این مرحله می‌توانید گونه‌های خود را فرم دهید و بهتر است گونه‌ها را برجسته کنید تا صورتتان چاق شود. برای صورت‌های لاغر و کشیده، رژگونه‌های روشن با تن‌های لطیف مناسب هستند زیرا این رنگ‌ها صورت را پرپشت‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

7.آخرین مرحله آرایش صورت، آرایش لب است و اگر لب‌های شما نازک است، بهتر است از رژ لب و مداد لب با رنگ روشن استفاده کنید تا لب‌هایتان بزرگ‌تر به نظر برسد، اما اگر لب‌هایتان بزرگ و پهنای آن‌ها کوچک است، بهتر است، ابتدا سطح لب‌ها را با یک رژ لب روشن بپوشانید، سپس مقدار کمی رژ لب تیره را به مرکز لب‌ها بزنید، این کار خط افقی لب‌ها را می‌پوشاند.

پر کردن صورت با آرایش

این مطلب را نیز از دست ندهید:نور مناسب برای آرایش چگونه باشد!؟

سخن پایانی درباره پر کردن صورت با آرایش

در این مقاله آموختید که چگونه با آرایش صورت خود را پر نشان دهید، امیدواریم اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کرده باشید و توانسته باشید تغییرات مثبتی در ظاهر خود ایجاد کنید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت