5/5 - (1 امتیاز)

کدام هایلایتر بهتر است؟ کدام را بخریم؟

درخشندگی صورت یکی از زیبایی‌های آرایشی است. هایلایترهای صورت، محصولات آرایشی حرفه ای صورت هستند که همراه با کانتورینگ برای برجسته کردن نواحی خاصی از صورت و درخشندگی به آن نواحی استفاده می‌شوند. هر کدام از شما می‌توانید یکی از این هایلایترها را در کیف آرایش خود نگه دارید و امیدواریم بتوانید تشخیص دهید کدام هایلایتر بهتر است؟

استفاده صحیح از هایلایتر نه تنها به کانتورینگ صورت، نمایان شدن سایه‌ها و تقارن صورت کمک می‌کند، بلکه با انعکاس نور و افزایش جذابیت آرایش صورت را درخشان می‌کند.
با وجود برندهای بسیار زیاد و انواع مختلف موجود در بازار، انتخاب و خرید یک محصول خوب و مناسب کار دشواری است، بنابراین در این راهنمای خرید قصد داریم شما را با هایلایتر آشنا کنیم. سپس در مورد نحوه انتخاب هایلایتر مناسب با رنگ پوست و نوع پوست خود صحبت می‌کنیم تا به شما در انتخاب و خرید بهترین هایلایتر برای صورت خود کمک کنیم. پس شما را به پایان دعوت می‌کنیم، با ما همراه باشید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: کاربرد هایلایتر در آرایش صورت چیست؟

انتخاب هایلایتر بر اساس نوع پوست

  • پوست خشک: مهم‌ترین نکته برای افرادی که پوست خشک دارند استفاده از روغن مرطوب کننده یا پرایمر به عنوان پایه آرایش است. همچنین بهترین توصیه برای این افراد استفاده از هایلایتر مایع است که نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.
  • پوست چرب: همه انواع هایلایتر جامد با محتوای چربی کم برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب هستند. بهترین نوع برای روشن کردن پوست‌های چرب نوع پودری است زیرا چربی بیشتری را از پوست جذب می‌کند. علاوه بر این، طول عمر آنها در این نوع پوست بیشتر از سایر انواع نورپردازی است.

 

  • پوست مختلط: اگر پوست مختلط دارید، به احتمال زیاد چانه و گونه‌های شما کاملاً خشک شده اند، در حالی که بینی و پیشانی شما به دلیل چربی اضافی براق به نظر می‌رسند. توصیه می‌کنیم از پرایمر برای ایجاد بافتی صاف و نرم در قسمت‌های خشک مانند گونه‌ها استفاده کنید و سپس از هایلایتر مایع برای برجسته سازی گونه‌ها و چانه استفاده کنید.
    مانند سایر لوازم آرایشی، انواع مختلفی از هایلایترها از جمله هایلایتر پودری، مایع و کرم وجود دارد و بهتر است قبل از خرید بدانید کدام هایلایتر بهتر است؟

استفاده از هایلایترهای مختلف کرمی به دلیل سهولت استفاده از آنها بیشتر رایج است و به طور کلی استفاده از انواع مختلف تفاوت چندانی در ظاهر آرایش شما ایجاد نمی‌کند. اگر پوست چرب یا مختلط دارید؛ برای جلوگیری از آکنه استفاده از پودر با کمترین مقدار روغن توصیه می‌شود. اما اگر پوست خشکی دارید، کرم‌ها و لوسیون‌ها بهترین انتخاب شما هستند.

هایلایتر پودری

اگر به دنبال آرایش طبیعی هستید و می‌خواهید ظاهر شما همیشه طبیعی باشد، استفاده از هایلایتر پودری گزینه بسیار خوبی است.
هنگامی که زیرسازی انجام شد، می‌توانید آرایش خود را فقط با استفاده از هایلایترپودری و برس مناسب تمام کنید. کلید استفاده از برس اندازه صحیح است. برس متوسط ​​برای توزیع گسترده (مانند روی گونه‌ها) استفاده می‌شود، در حالی که شکل برس‌های مخروطی برای صاف و روشن کردن نواحی به تدریج کوچک‌تر مانند بالای بینی و بالای لب‌ها استفاده می‌شود.

هایلایتر پودری

این مطلب را نیز از دست ندهید: نحوه پر کردن صورت با آرایش چگونه است؟

هایلایتر کرمی

اگر می‌خواهید روشن‌تر و درخشان‌تر از همیشه به نظر برسید، هایلایترکرمی بهترین انتخاب است. این هایلایتر به دلیل فرمول فشرده خود حاوی رنگدانه های بیشتری نسبت به سایر انواع هایلایتر است؛ بنابراین برای رسیدن به روشنایی مطلوب، بهتر است هنگام استفاده از این نوع هایلایتر به مقدار کم و لایه لایه روی صورت بزنید.

هایلایتر کرمی

هایلایتر مایع

این نوع هایلایتر محبوب‌ترین است و استفاده از آن به صورت شما درخشندگی دلپذیر و نرمی می‌بخشد این هایلایتر به دلیل کاربردی بودن طرفداران زیادی دارد این نوع هایلایتر در رنگ‌های مختلف برای هر رنگ پوستی مناسب و برای هر مدل آرایشی موثر است. این هایلایتر آرایش براق صورت را  در آخر به شما می‌دهد.

سخن پایانی

اگر بعد از آرایش احساس می‌کنید که جذاب نیستید، ممکن است فراموش کرده باشید که از هایلایتر استفاده کنید. جایگاه این ابزار معجزه آسا در لوازم آرایشی همانند زیورآلات در اکسسوری‌های زنانه است. این محصول زیبایی به شما امکان می‌دهد؛ مانند الماس بدرخشید. فقط باید بدانید کدام هایلایتر بهتر است؟

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت