mascara guide scaled 1 راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های شما
  • چشم
  • 27 مرداد 1401
  • 1764
اولین امتیاز را ثبت کنید!

راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های شما

یکی از پرمصرف ترین محصولات آرایشی در بین خانم ها ریمل است. انتخاب و خرید یک ریمل خوب بسیار مهم است زیرا چشم ها و مژه ها حساس ترین قسمت های صورت هستند و باید از آنها مراقبت کرد.هر ریمل با توجه به عملکرد خود با دیگری متفاوت است. انتخاب یک ریمل خوب برای حفظ و افزایش زیبایی چشم بسیار مهم است. ما در این مقاله قصد داریم شما راه با  راهنمای خرید ریمل مناسب مژه ها آشنا کنیم با ما همراه شوید.

ریمل خوب چه ریملی است؟

اگر قصد خرید ریمل را دارید و می خواهید یک ریمل خوب تهیه کنید. باید چند نکته کلیدی را در نظر داشته باشید، ابتدا باید بدانید هدف از خرید ریمل چیست؟ آیا می خواهید مژه هایتان بلندتر شوند؟ یا مژه های پرپشتی می خواهید؟ یا می خواهید کمی مژه ها را حالت دهید؟ یا … شما باید ریملی بخرید که نیازهای شما را برآورده کند.
بعد از انتخاب نوع ریمل باید به دنبال ریملی باشید که روی مژه ها سبک باشد و اصلا اطراف مژه ها نریزد.

راهنمای خرید ریمل

راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های کوتاه

اگر مژه های کوتاهی دارید باید به دنبال ریمل هایی با خاصیت بلندکنندگی باشید. اگر مژه هایتان کوتاه و پر است با ریمل بلند کننده مژه هایتان بلند و چشمانتان بسیار زیبا و جذاب می شود.

کدام ریمل برای مژه های کوتاه و نازک مناسب است؟

اگر مژه هایتان کوتاه و نازک است، یک ریمل با خاصیت حجم دهنده بخرید. این به این معنی است که هر دو در حال افزایش هستند. به ریملی که هر دو خاصیت را داشته باشد، ریمل دوکاره می گویند.

راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های بلند

اکثر خانم هایی که مژه های بلند دارند همیشه از حجم کم شکایت دارند. بهترین راه برای رفع مشکلات این افراد انتخاب ریمل حجم دهنده است. استفاده از ریمل حجم دهنده می تواند این مشکل را حل کرده و مژه های بلند شما را پرپشت تر کند.

راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های بی حالت یا صاف

اگر مژه های بی حالت و صافی دارید، باید از ریمل برای بلند کردن و تقویت آنها استفاده کنید. برای این فرم از مژه ها به دنبال ریمل حجم دهنده نباشید. زیرا استفاده از ریمل حجم دهنده برای مژه های کوتاه و صاف مژه ها را مصنوعی و سنگین می کند.
نکته مهم دیگری که این افراد باید رعایت کنند این است که مژه های صاف خود را با یک فر کوچک حالت دهند و سپس با ریمل دوکاره و حالت دهنده مژه های خود را زیباتر کنند.

این مطلب را نیز از دست ندهید: برطرف کردن سیاهی زیر چشم با درمان های کلینیکی

انتخاب ریمل ضد آب

اگر دوست دارید به استخر بروید و شنا کنید یا از آن دسته افرادی هستید که در طول روز زیاد عرق می‌کنید یا دوست دارید زیر باران قدم بزنید از ریمل های ضد آب استفاده کنید. ریمل های ضد آب در معرض رطوبت و آب شسته نمی شوند و بسیار بادوام هستند.

کدام مدل برس ریمل مناسب است؟

نکته ای که هنگام خرید ریمل باید به آن توجه کنید برس آن است. دانستن اینکه کدام مدل برس برای آرایش چشم شما مناسب است زیرا می تواند در زیبایی آرایش چشم شما تاثیر بسزایی داشته باشد.انواع برس ریمل:

راهنمای خرید ریمل

  • برس ضخیم: این برس را تقریباً همه خانم ها دوست دارند زیرا موهای ضخیم دارد و تمام مژه ها را می پوشاند. این نوع برس خاصیت لیفتینگ ندارد و مژه ها را پرپشت تر می کند.
  • برس توپی: این مدل برس دارای قسمتی توپی شکل است که کمک می کند به راحتی ریمل را روی مژه های کوچک و نازک گوشه داخلی چشم بزنید تا چشمان شما بزرگتر، بلندتر و زیباتر شود.
  • برس منحنی: این برس مژه های شما را فر می کند. باعث می شود چشمان شما بزرگتر و بازتر به نظر برسند.
  • برس باریک و صاف: این برس بلند و دارای موهای ظریف است. این برس مژه ها را از هم جدا می کند و آن ها را پرتر و متراکم تر نشان می دهد.
  • برس مخروطی: انتهای این برس کوچکتر از سر است. انتهای کوچک برس برای مژه های کوچک گوشه داخلی چشم طراحی شده است، سر ریمل بزرگتر برای مژه های بیرونی طراحی شده است، تمام مژه ها با ریمل پوشانده شده است.
  • برس حبابی یا چند توپی: این برس برای پلک ها خوب عمل می کند و پوشانندگی بالایی دارد.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت