تونر زدن
اولین امتیاز را ثبت کنید!

قیمت بهترین تونر موجود در بازار چقدر است؟

در زندگی مدرن امروزی، آلودگی های زیادی در طول روز به پوست و موی ما حمله می کنند، بنابراین حذف این آلاینده ها از پوست بسیار مهم است. یکی از راه های رهایی از این آلودگی استفاده منظم از تونر است. اگر بخواهیم قیمت بهترین تونر موجود در بازار را به شما معرفی کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

تونر چیست؟

اگر بخواهیم تونر ها را به اختصار معرفی کنیم، می توان گفت که تونر یک مایع پاک کننده صورت است که چربی و کثیفی اضافی را از روی پوست شما پاک می کند. تونر را می توان با پدهای مخصوص یا پنبه روی صورت خود زد و یا حتی روی پوست خود اسپری کرد.

تونر

این مطلب را نیز از دست ندهید: بهترین مارک تونر ایرانی؛ کدام را بخریم؟

معرفی تونرهای ایرانی و خارجی از نظر قیمت بهترین تونر در بازار به شرح زیر می باشد:

تونر سینره Clensing Toner

بهترین تونری که می خواهیم در ابتدا به شما معرفی کنیم از برند ایرانی می باشد به نام تونر سینره، این تونر بافت بسیار سبکی دارد و برای انواع پوست مناسب است.
یکی از بهترین ویژگی های تونرهای گیاهی این است که این محصولات به هیچ وجه پوست شما را تحریک نمی کنند. تونر پاک کننده سینره به صورت اسپری می باشد پس ابتدا باید روی پوست اسپری شود و بعد از 1 دقیقه با یک پد پنبه ای پوست خود را تمیز کنید.

از دیگر ویژگی های این محصول این است که پوست شما را شاداب، جوان و درخشان می کند، بنابراین به محض استفاده از تونر تاثیر آن را خواهید دید. تونر سینره در دسته قیمت بهترین تونرها قرار دارد.

  • قیمت: 43800 تومان

 

تونر پاکننده سی گل

یکی دیگر از بهترین تونرهای دارای عصاره گل رز می توان به تونیک سی گل اشاره کرد که هم برای آقایان و هم خانم ها قابل استفاده است.

این تونر با بستن کامل منافذ پوست و داشتن پوستی صاف از ایجاد آکنه جلوگیری می کند. این تونر به همراه عصاره گل رز حاوی ویتامین B و عسل است که باعث روشن شدن پوست می شود. از آنجایی که تونیک سی گل فاقد الکل است، پس از استفاده نیازی به شستشوی آن از روی پوست نیست. از نظر قیمت بهترین تونر ایرانی بعد از برند سینره می باشد.

  • قیمت: 49900 تومان

تونر هیدرودرم

تونیک آرایشی هیدرودرم حاوی عصاره های گیاهی مانند رزماری، هماملیس است و برای پوست های نرمال و چرب فرموله شده است. شرکت پارس حیان که محصولات بهداشتی خود را با نام هیدرودرم تولید می کند، قادر به رقابت در افزایش تعداد مشتریان در خاورمیانه است.

بهترین مارک تونر

  • قیمت: 83200 تومان

تونر پاک کننده ایو روشر Pure Calmile 2 in 1

تونر پاک کننده Ivroche ساخت کشور فرانسه برای انواع پوست مناسب است. این برند در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و یکی از بهترین تونر خارجی در بازار است.
یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب تونرهای ایو روشر، پایه گیاهی آنهاست که احتمال حساسیت پوست شما را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. این نوع شستشوی صورت Ivoroche  حاوی عصاره بابونه است که پوست را روشن و لطیف کرده و پس از یک بار استفاده به این محصول عادت می کند.

  • حدود قیمت از 220000 تومان تا 390000 تومان

تونر پاک کننده لورآل مدل Rare Flowers

اگر از آن دسته خانم هایی هستید که از تونر خانگی استفاده می کنید، پس از شگفتی های گل رز برای صورت می دانید. یکی از بهترین تونرهای پوست صورت تونر با گل رز است، هیچ تونر نمی تواند پوست شما را شفاف تر و صاف تر از گلاب کند.
تونرهای لورآل حاوی گل رز و یاسمین هستند و به سرعت ظاهر منافذ باز را کاهش داده و پوست شما را روشن می کنند. ویتامین های موجود در این تونر به افرادی که پوست خشک و حساس دارند نیز این امکان را می دهد که با خیال راحت از این تونر استفاده کنند.

  • قیمت از 130000 تومان تا 280000 تومان

تونر صورت  Imodeli ye-Oriflame Love Nature

برای طرفداران برند Orifilm، محصولات Love Nature نیازی به معرفی ندارند. خط تولید محصولات ارگانیک Love Nature اوریفلیم این فرصت را به شما می دهد تا با استفاده از این محصولات تجربه ای کاملا متفاوت و طبیعی به پوست خود بدهید.
تونر پاک کننده اوریفلیم با عصاره چای پوست شما را هیدراته و درخشان می کند. این تونر با بستن منافذ باز پوست شما از تحریک جلوگیری کرده و پوست شما را صاف و یکدست می کند.

  • قیمت از 130000 تومان تا 200000 تومان

تونر گارنیه Goodbye Dry

تونر گارنیر بسیار آبرسان است و با استفاده منظم پوست شما لطیف می شود و هیچ اثری از خشکی در پوست شما دیده نمی شود. پس از شستن پوست با تونر گارنیر، از یک پد پنبه ای برای تمیز کردن صورت و بازگرداندن طراوت پوست استفاده کنید.

  • قیمت از 120000 تومان تا 220000 تومان

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت