اولین امتیاز را ثبت کنید!

آرایش براق صورت هنوز هم مده؟

آرایش براق صورت یک روش مد روز و منحصر به فرد است و شما می توانید با استفاده از این قالب آرایشی تغییر مثبتی در ظاهر خود ایجاد کنید و متفاوت از قبل به نظر برسید.

مدل های آرایش براق صورت

برای داشتن آرایشی براق می توانید از هایلایتر استفاده کنید. که هایلایتر در انواع مختلفی مانند جامد، پودری، کرمی و مایع موجود است.

آرایش براق صورت انتخابی مناسب برای حضور در مجالس و مهمانی ها به حساب می آیند. و بهتر است قبل از استفاده از پودر براق و هایلایتر به رنگ پوست توجه کنید.

اگر پوست شما سفید و روشن است، بهتر است از کرم پودرهای سبک با طیف نقره ای، مرواریدی و یاسی استفاده کنید. خانم هایی که رنگ پوست گندمی دارند از کرم پودر هلویی و رزگلد استفاده کنند.

پوست سبزع

اگر پوست شما سبز است بهتر است از کرم پودر روشن و براق کم رنگ استفاده کنید.  رنگ هایی مانند صورتی روشن و هلویی برای افرادی با این رنگ پوست مناسب است. افراد با پوست بسیار تیره بهتر است از کرم پودر مسی، برنزو طلایی رنگ استفاده کنند.

در آرایش حرفه ای هدف تاکید بر نقاط قوت است.  می توانید از هایلایتر برای برجسته سازی گونه ها و چانه و گوشه داخلی چشم ها، استخوان برجسته ابرو و نوک بینی و قسمتی از پیشانی استفاده کنید. هر کدام از این عناصر صورت را می توانید برای برجسته کردن انتخاب کنید به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

پس از استفاده از هایلایتر، بهتر است از فیکساتور استفاده کنید، در این صورت آرایش ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

برای آرایش صورت و چشم نیز می توانید از سایه های براق و رژگونه براق استفاده کنید، اما در این صورت بهتر است از هایلایتر استفاده نکنید. زیرا پوست شما بیش از حد روشن و غیر طبیعی به نظر می رسد. هنگام آرایش لب در صورت تمایل می توانید از رژ لب براق یا برق لب نیز استفاده کنید، در این صورت لب ها بزرگتر به نظر می رسند.

برای ایجاد آرایشی درخشان و منحصر به فرد بهتر است در انتخاب مدل خط چشم و سایه چشم از حساسیت لازم استفاده کنید.  بهتر است مدل خط چشم و سایه چشم را متناسب با فرم چشم ها انتخاب کنید.

آرایش براق صورت مناسب و بهترین انتخاب برای خانم ها و دختران جوان امروزی است. با این مدل آرایش می توانید در مهمانی ها و مهمانی های عصرانه شرکت کنید.

آرایش براق

ایجاد چشم های طبیعی و درخشان

حفظ آرایش چشم طبیعی هنگام ایجاد یک آرایش روشن ضروری است. از نظر آرایش، من دوست دارم مقداری نور به پلک هایم اضافه کنم، بنابراین ترجیح می دهم وقتی نوبت به چشم ها می رسد، هایلایت کنم.

براق کننده صورت

به عنوان آخرین مرحله، می توانید از براق کننده صورت استفاده کنید تا آرایش خود را برجسته کنید. برای درخشندگی پوست خود می توانید از محصولات مختلفی استفاده کنید.
نکته کلیدی این است که آن را در نواحی مناسب صورت خود اعمال کنید و در حین حرکت یاد بگیرید

اگر می خواهید از ترک خوردن پلک جلوگیری کنید، براق کننده را فقط به استخوان ابرو بزنید. براق کننده را به آرامی با انگشتان یا قلم مو به گونه های خود بزنید و به تدریج اضافه کنید تا درخشندگی کافی داشته باشید و چین و چروک نداشته باشید.

برق لب

آخرین مرحله آرایش براق صورت

اگر می‌خواهید تم براق را حفظ کنید، آخرین مرحله بعد از براق‌سازی صورتتان این است که به لب‌هایتان برق لب بزنید. این انتخاب شماست که برق لب را به تنهایی بزنید یا آن را روی رژ بپوشانید و فقط می توانید از آن استفاده کنید.شما می توانید تنها از رژ لب مورد علاقه خود برای پایان میکاپتان استفاده کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت