رژلب مناسب پوست
اولین امتیاز را ثبت کنید!

انتخاب بهترین رنگ رژ لب مناسب رنگ پوست

یکی از حساس ترین و سخت ترین قسمت های خرید لوازم آرایش، خرید رژ لب است. رژلب ها دارای تنوع رنگ نامحدودی هستند و بسیاری از افراد هنگام خرید آنها دچار سردرگمی می شوند و نمی دانند کدام رنگ بیشتر به آنها می آید. اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید و می خواهید بدانید بهترین رنگ رژ لب با توجه به رنگ پوستتان چه رنگی می باشد تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین رنگ رژ لب

رنگ لب برای پوست روشن

کسانی که پوست روشن دارند می توانند از هر رنگ قرمز، حتی قرمز روشن و جیغ استفاده کنند. با این حال نباید از رژ لب های خیلی روشن یا با تناژ زرد استفاده کنند، زیرا این رنگ ها پوست آنها را کدر و بی روح نشان می دهد. در این قسمت چند رنگ رژ لب مناسب برای پوست های روشن را به اختصار بیان می کنیم.

 

بنفش قرمز

مزیت رژ لب قرمز این است که هم در روز و هم در شب قابل استفاده است. این رنگ رژ لب زیبایی شگفت انگیزی به پوست روشن می بخشد.

 

قرمز تیره

 

این رنگ قطعا به پوست های روشن با ته رنگ صورتی می آید و رنگی جسورانه است زیرا باعث برجسته شدن لب ها و جلب توجه می شود.

 

هلویی

هلویی رنگ رژ لب ملایم دخترانه مناسب محیط کار می باشد. چون به رنگ پوست لب نزدیک است. با استفاده از این رنگ آرایشی طبیعی و ظریف خواهید داشت. این رنگ برای افراد با پوست روشن بسیار جذاب است.

 

رژ لب گوشتی مات

 

این رژ لب برای استفاده در طول روز مناسب است و در زیبایی صورت و آرایش تاثیر بسزایی دارد. یک رژ لب پررنگ با هر نوع آرایش و رنگ پوستی معجزه می کند.

 

رنگ نود

استفاده از این نوع رنگ رژلب حس راحتی خاصی به افراد می دهد و طرفدارانی دارد. این رنگ رژ لب یکی از بهترین رنگ رژ لب های معروف هنرمندان به حساب می آید. بسیاری از افراد مشهور نیز به این رنگ علاقه دارند و اغلب از آن استفاده می کنند.

 

رنگ لب برای پوست گندمی

اگر پوست گندمی دارید رژ لب های قرمز، بنفش و مسی مناسب شما هستند و زیبایی شگفت انگیزی به شما می دهند.

بهترین رنگ رژ لب

رژ لب قرمز

 

یکی از بهترین رنگ رژ لب برای افرادی که پوست گندمی دارند رنگ قرمز است. قرمز از گذشته تا به امروز محبوب ترین رنگ در آرایش بوده و هرگز از مد نمی افتد. رنگ قرمز نه تنها زیبایی منحصر به فردی دارد، بلکه به صورت شادابی و جوانی می بخشد.

 

رنگ کالباسی

 

اگر پوست گندمی یا متوسط ​​دارید، رنگ کالباسی روشن انتخاب خوبی خواهد بود. دلیل محبوبیت این رژ لب نزدیک بودن آن به رنگ طبیعی لب هاست.

 

صورتی مات

این رنگ رژ لب مات دخترانه برای پوست گندمی مناسب است. این رنگ غیرطبیعی نیست و جذابیت زیادی به لب و صورت می دهد و برای استفاده روزمره مناسب است.

 

رنگ رژ لب برای پوست سبزه

تقریبا همه رنگ ها برای آرایش پوست سبزه و تیره مناسب هستند و با آن سازگاری دارند، مخصوصا قرمز، در این بخش چندین سایه را معرفی می کنیم که برای رنگ پوست سبز مناسب است.

 

رژ همرنگ لب

یکی از رنگ های رژ لب که همیشه مد است رژ رنگ لب است. برای جذابیت بیشتر چهره سبزه خود، بهتر است این رنگ را با برنز ترکیب کنید. شما می توانید برای این کار از یک خط لب برنز استفاده نمایید.

 

رژ لب قرمز روشن

 

همانطور که می دانید این رنگ برای انواع پوست به خصوص پوست سبز مناسب است.  رژ لب قرمز درخشش چشمگیری به چهره سبزه شما می بخشد.

 

رز صورتی

رنگ صورتی علاوه بر طیف رنگ قرمز، رنگی خاص برای خانم های مشکل پسند است. اگر به دنبال بهترین رنگ رژ لب متناسب با پوست خود هستنید، این رنگ می تواند خواسته شما را از داشتن رژ لب محبوبتان برآورده کند.

 

رنگ رژ لب برای پوست تیره

اگر پوست تیره ای دارید رژ لب هلویی و قرمز به شما می آید. اگر لب های براق دوست دارید، رنگ های روشن نخرید. در اینجا چند رنگ مناسب برای پوست های تیره را به اختصار توضیح می دهیم.

بهترین رنگ رژ لب

رژ لب هلویی تیره

همانطور که در قسمت های قبل گفتیم رژ لب صورتی هلویی که دخترانه است، هم برای پوست روشن و هم برای پوست تیره مناسب است. البته افرادی که پوست تیره دارند باید از نوع تیره تر آن استفاده کنند تا هماهنگی منحصر به فردی با پوست شما داشته باشند.

 

رژلب قهوه ای شکلاتی

قهوه ای شکلاتی یکی از پرطرفدارترین رنگ رژ لب است و جای دائمی در کیف آرایش زنان سیاه پوست است. با این رنگ رژ لب می توانید آرایشی طبیعی و شیک داشته باشید. این رنگ برای انواع پوست های تیره و انواع آرایش مناسب است.

 

قهوه ای مسی

یکی از انواع رژلب های قهوه ای مناسب برای افراد با پوست تیره، قهوه ای مسی است. این رنگ رژ با قهوه ای شکلاتی متفاوت است و روشن تر و براق تر است. قهوه ای مسی یکی از بهترین رنگ رژ لب برای روزهای پاییز است.

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت