انواع کرم پودر
اولین امتیاز را ثبت کنید!

انواع کرم پودر در بازار: کرم پودر استیکی بهتر است یا مایع؟

انتخاب نوع کرم پودر بسیار مشکل است. چون باید در هنگام خرید رنگ، نوع فرمول، مات یا براق بودن و خیلی نکات دیگر را بررسی کنید. اکنون که به این صفحه وارد شدید، دفعه بعد که می‌خواهید فونداسیون بخرید، اطلاعات بیشتری را خواهید داشت. در واقع، با صرف چند دقیقه برای آشنایی با انواع کرم های زیرساز، می توانید انتخاب های خود را به بهترین محصولات برای خود محدود کنید. در این مقاله انواع کرم پودر استیکی و مایع را بررسی و مقایسه می کنیم.

مطمئناً حتماً نام ضد آفتاب رنگی را شنیده اید. این نوع محصولات نقش پودری دارند و از پوست شما در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کنند. اما در این مقاله در مورد انواع کرم پودر موجود در بازار صحبت می کنیم و با تفاوت های آنها آشنا می شویم.

 

انواع کرم پودر استیکی

این نوع کرم پودر سفت و مات است، بنابراین رنگدانه بیشتری دارد و پوشش بهتری به پوست می دهد. اگر فونداسیون مایع را دوست ندارید و می خواهید پوست خود را به درستی بپوشانید، فونداسیون استیکی برای شما مناسب است. زنان پرمشغله از همه کاره بودن،تطبیق پذیری و کارایی این محصول بهره مند می شوند.

می توانید این کرم پودر را مستقیماً روی پوست بمالید و با برس یا اسفنج آن را صاف کنید. انواع کرم پودر استیکی به دلیل خشکی برای پوست های معمولی و حساس مناسب است. با این حال، می تواند خشک شود و روی پوست بسیار خشک نامرئی به نظر برسد.

سی سی کرم چیست؟

انواع کرم پودر مایع

این کرم پوست شما را کاملا رنگ می کند. این پودر کرمی را می توانید برای انواع پوست استفاده کنید. می توانید کرم پودر مایع را با برس یا اسفنج استفاده کنید و به راحتی روی پوست پخش کنید.

قوام، ماندگاری و درجه هیدراتاسیون این نوع کرم پودر متفاوت است. بنابراین انتخاب شما در این دسته گسترده تر است. مثل همیشه، قبل از استفاده از این نوع کرم پودر، مطمئن شوید که پوست خود را به طور کامل برای مراقبت از پوست خود آماده کرده اید.

کرم پودر یک انتخاب عالی برای پوست های تیره مات است.
کرم پودر مایع شباهت کمتری به سایر کرم پودرها دارد. به علاوه پایداری آن نسبت به سایر انواع کرم پودر کمتر است. از آنجایی که پوست شما به طور مداوم در طول روز چربی تولید می کند، باید کرم  پودر را تجدید کنید. بنابراین، در حالی که این نوع محصولات گزینه خوبی برای درخشش مات روی پوست های چرب هستند، اما ماندگاری زیادی ندارند.

همچنین، از آنجایی که فونداسیون پودری خطوط ریز و مناطق خشک‌تر پوست را برجسته می‌کند، افرادی که پوست خشک یا چین و چروک دارند کمتر از آن استفاده می‌کنند.

این مطلب را نیز از دست ندهید: بی بی کرم چیست؟

انواع کرم پودر

کرم پودر کرمی

میزان رطوبت این نوع کرم پودر نسبت به انواع دیگر بیشتر است. اگر می خواهید از نواحی خشک پوست خود دوری کنید، زمانی که پودر روی پوست شما زده می شود، الگوی کرم بهترین است.

این نوع کرم پودر به صورت پمپی، تیوپی و فشرده در بازار موجود است. مانند فونداسیون مایع، فونداسیون کرم را با استفاده از برس یا اسفنج مخصوص بمالید. کرم پودرها از نظر قوام، فرم نهایی، ماندگاری و غیره متفاوت هستند. در همین حال، انجام تحقیقات کامل برای یافتن بهترین محصول برای شما بسیار مهم است.

چرا باید از کرم پودر استفاده کرد؟

کرم پودر فونداسیون پایه ای است که زیر تمام لوازم آرایش شما استفاده می شود. به طور دقیق تر، فونداسیون یک ماده آرایشی است که روی صورت (و گاهی اوقات روی گردن، سینه و بدن) اعمال می شود و حتی پوست را لایه برداری می کند.

همانطور که خواندید این محصول از نظر بافت، رنگ و قوام دارای تنوع بسیار بالایی است. به همین دلیل، مهم است که تفاوت های آنها را درک کنید تا بهترین نوع فونداسیون را برای خود پیدا کنید.

این سه مرحله را دنبال کنید تا بهترین نوع از انواع کرم پودر را برای پوست خود انتخاب کنید.

برای انتخاب بهترین نوع کرم پودر، دانستن تفاوت بین انواع آنها مهم است.

مرحله 1: میزان پوشش مربوطه را تعیین کنید.

اولین هدف از استفاده از کرم پودر، پوشاندن پوست است. این خاصیت به میزان رنگدانه کرم پودر بستگی دارد. فرمول های با رنگدانه بالا پوشش کاملی را ایجاد می کنند، در حالی که فرمول های با رنگدانه کمتر پوشش کم تا متوسط ​​را به شما می دهند.

اگر هرگز از فونداسیون استفاده نکرده اید، یک فونداسیون سبک و ظریف نقطه شروع خوبی است. به طور کلی، برای مبتدیان کار با پوشش های سبک آسان تر است. بسته به فرمول، کرم پودر با پوششی سبک یا متوسط ​​جلوه طبیعی تری به پوست می دهد.

این نوع آرایش برای استفاده روزانه و همچنین برای موقعیت های خاص عالی است. اگر کرم پودر روشن تری دارید، می توانید از کرم پودر بیشتری برای پوشش بیشتر پوست خود استفاده کنید. اگر از کرم پودری با پوشش کم تا متوسط ​​راحت استفاده می کنید، می توانید از کرم پودری با پوشش کامل استفاده کنید.

انواع کرم پودر

پوشش کامل یک انتخاب عالی برای موارد زیر است:

  • اگر مشکلات پوستی مانند آکنه، هایپرپیگمانتاسیون (لکه های تیره) یا اسکار دارید.
  • اگر قرار است از شما عکس بگیرند.
  • اگر می خواهید دراماتیک به نظر برسید.

استفاده از انواع انواع کرم  پودرها با پوشش کامل دشوارتر است. زیرا اشتباه در استفاده از بیشتر قابل مشاهده است. با این حال، اگر پوست شما پوشش بیشتری می خواهد، این نوع کرم ارزش استفاده را دارد.

این مطلب را نیز از دست ندهید: سی سی کرم چیست؟

مرحله دوم: نوع کرم پودر را انتخاب کنید

مرحله دوم انتخاب نوع کرم پودر است. کرم پودر معمولاً به صورت چوب، مایع، کرم و پودر است. همانطور که خواندید، هر کدام از این موارد از نظر نور و طول عمر متفاوت هستند.

از طرف دیگر، پودرها به ندرت پوست را به طور کامل می پوشانند و معمولاً باید در طول روز دوباره استفاده کنید.

مرحله 3: ظاهر نهایی خود را انتخاب کنید

آخرین مرحله از زیرسازی پوست، ظاهر نهایی است. کرم پودر در رنگ های مات، براق، براق، طبیعی و غیره موجود است.

فونداسیون هایی که به پوست ظاهری طبیعی می بخشند اغلب به عنوان “طبیعی” یا “مات” (بدون درخشش) توصیف می شوند. این کرم ها به ندرت حاوی میکا یا سایر مواد منعکس کننده نور هستند.

فونداسیون مات یا طبیعی بیشتر شبیه پوست واقعی است. به همین دلیل برای پوست های کثیف یا مختلط عالی است.

هنگامی که در مورد محدوده، نوع و ظاهر نهایی تصمیم گرفتید، می توانید فونداسیون مناسب خود را انتخاب کنید. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد انواع کرم پودر، خوشحال می شویم در قسمت نظرات به شما کمک کنیم. سوالات خود را بپرسید و ما به آنها پاسخ خواهیم داد.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت