• مو
  • 01 آذر 1401
  • 2152
اولین امتیاز را ثبت کنید!

2 تفاوت بالیاژ و آمبره چیست؟

 

روش‌های زیبایی روز به روز در حال تغییر هستند و زیبایی مو نیز از این قاعده مستثنی نیست. حالا جدا از رنگ موی ساده و  روش‌های بسیار قدیمی;  دو روش بالیاژ و  آمبره از جمله روش‌های جدید تغییر رنگ مو هستند که هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند. با استفاده از این روش‌ها نه تنها نشان می‌دهید که مدرن هستید، بلکه زیباترین نسخه را نیز برای موهای خود دریافت می‌کنید.

در این مقاله شما را با این دو روش آشنا می‌کنیم و به مزیت‌های آنها می‌پردازیم. با همراه باشید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: روتین مراقبت از موهای سالم به چه صورت است؟

بالیاژ و آمبره

آمبره چیست؟

در میان مدل موهای رنگ مو، آمبره یکی از ترندهای جدید و محبوب در بین خانم‌هایی است که عاشق موهای زیبا و شیک هستند.

در روش آمبره مهارت آرایشگر و نقش او در کنترل باز شدن رنگ مو از طریق دکلره بسیار مهم است، زیرا این روش بر پایه دکلره قوی استوار است. وقتی می‌خواهید موهایتان را رنگ دهید، آرایشگر به شما توضیح می‌دهد که به این ترتیب تیره‌ترین رنگ با رنگ ریشه مو هماهنگ می‌شود، سپس وقتی به پایین موها می‌آیید، رنگ روشن‌تری خواهید دید. مثل لذت بردن از رنگ‌های یک خانواده در یک لحظه است.

بالیاژ چیست؟

بالیاژ یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن چهره ای زیبا و موهایی جذاب است. ماهی یک بار ریشه‌های خود را رنگ کنید، به خصوص اگر احساس خوبی در رنگ کردن ریشه‌های خود ندارید و آنها را دوست ندارید.

روش بالیاژ تا حدودی شبیه به روش مش است که با فویل انجام می‌شد. اما در این روش که نتایج جدیدتر و بهتری دارد، دیگر از فویل استفاده نمی‌شود و موها به شکلی کاملاً طبیعی و متفاوت رنگ مناسبی به خود می‌گیرند. یکی دیگر از جنبه‌های جالب بالیاژ اهمیت استفاده از رنگ‌هایی است که به رنگ ریشه موهای شما نزدیک هستند. رنگ‌های مورد استفاده برای بالیاژ به رنگ موی طبیعی شما نزدیک‌تر است. هر چه نتیجه نهایی طبیعی‌تر باشد، نیاز کمتری به استخراج ریشه یا رنگ ریشه وجود دارد. بنابراین در روش بالیاژ از انتقال ناگهانی ریشه به وسط مواستفاده نمی‌شود.

بالیاژ و آمبرن

این مطلب را نیز از دست ندهید: خواص زرده تخم مرغ برای موها چیست؟ زرده تخم مرغ موها را نرم می کند؟

بین بالیاژ و آمبره کدام روش برای من بهتر است؟

حقیقت این است که هر یک از روش‌های بالیاژ و آمبره برای طیف وسیعی از خانم‌ها مناسب خواهد بود. به عنوان مثال، تکنیک آمبره برای افرادی مناسب است که از رنگ‌هایی مانند بلوند لذت می‌برند و دوست دارند این رنگ مو را آزمایش کنند. این افراد باید به خاطر داشته باشند که رنگ موی کنار صورت روی صورت تاثیر می‌گذارد و قسمت آخر مو ضروری نیست.

 

بالیاژ، همانطور که قبلاً ذکر کردیم، بالیاژ و آمبره بهترین روش برای کسانی است که دوست ندارند موهای خود را اغلب رنگ کنند. اما در عین حال می‌خواهند رنگ موهای خود را متنوع کنند و از نتایج طبیعی آن لذت ببرند. در هر دو روش معمولاً از دکلره استفاده می‌شود، اما دکلره موجود در امبره معمولاً حساس‌تر است.

 

همچنین می‌توانید نگرانی‌های خود را با آرایشگر خود در میان بگذارید و برای انتخاب بهترین روش راهنمایی بخواهید. به همین دلیل دقت در انتخاب یک سالن زیبایی و رنگ حرفه ای بسیار حائز اهمیت است. زیرا هر کدام از این روش‌ها بسته به سایز و حجم موهایتان سه تا چهار ساعت وقت شما را می‌گیرد و هزینه ای بیشتر از یک رنگ موی معمولی دارد. به همین دلیل بهتر است قبل از سپردن به موهای خود یک نمونه واقعی از کار بالیاژ و آمبره آرایشگاه را ببینید و سپس تصمیم بهتری بگیرید.

بالیاژ و آمبره

این مطلب را نیز از دست ندهید: شامپوی مناسب موهای صاف چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

بالیاژ و آمبره، سخن پایانی

با خواندن این مقاله تفاوت بین بالیاژ و آمبره را یاد گرفتید. سعی کرده ایم به سوالات رنگ موی آمبره  و بالیاژ چیست پاسخ دهیم. امیدواریم بررسی تفاوت بین موهای آمبره و بالیاژ به شما کمک کند تا در انتخاب جدیدترین رنگ مو تصمیم درستی بگیرید و به موهای خود رنگ موی شیک و خاص بدهید و از آن لذت ببرید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت