اولین امتیاز را ثبت کنید!

برجسته کردن لب ها در خانه

برجسته کردن لب ها یکی از بهترین راه ها برای داشتن لب هایی زیبا و در نهایت صورتی است. امروزه بازسازی و تقویت لب بسیار ساده و بی خطر به نظر می رسد. با روش های خانگی می توانید به راحتی و بدون زحمت مناسب ترین حجم و فرم را به لب ها اضافه کنید. برجسته کردن لب یک روش زیبایی است که می تواند شما را زیباتر کند. با درمان های خانگی زیر مراقب لب های خود باشید و آنها را حجیم و زیبا کنید.

بسیاری از راه های موثر برای برجسته کردن لب ها بدون جراحی و تزریق ژل

با این روش با استفاده از چند ماده آرایشی ساده می توانید لب هایی نمایان و بزرگتر داشته باشید. می خواهید بدانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ این مراحل را دنبال کنید:

برجسته کردن لب
لایه برداری لب

درست مثل اسکراب های صورت برای از بین بردن سلول های مرده پوست، لب هم باید لایه برداری شود. بنابراین اگر می خواهید لب های پرتر و بزرگ تری داشته باشید، با لایه برداری لب شروع کنید.
می توانید از یکی از اسکراب های صورت استفاده کنید یا مخلوطی از روغن زیتون و شکر قهوه ای درست کنید و به مدت 1 تا 2 دقیقه روی لب های خود ماساژ دهید تا خشکی پوست لب از بین برود و لب ها نرم و لطیف شوند.

لب های خود را آبرسانی کنید

لب هایی که به خوبی هیدراته شده اند به طور طبیعی پرتر و بزرگ تر به نظر می رسند. هر زمان که روی لب های خود احساس خشکی کردید از یک بالم لب مغذی استفاده کنید. همچنین نوشیدن مقدار زیادی آب برای آبرسانی به بدن خود را فراموش نکنید.

خط لب بکشید

برای اینکه لب هایتان بیشتر دیده شود، باید خط لب را کمی بالاتر از خط طبیعی لب بکشید. برای شروع، کانسیلر را بردارید و روی لب های خود بمالید. سپس خارج از خط طبیعی لب خط بکشید و در نهایت از رژ لب استفاده کنید.
رنگ لب‌های شما نیز تاثیر زیادی بر اندازه لب‌های شما دارد، رنگ‌های تیره مانند بنفش یا قهوه‌ای لب‌هایتان را باریک‌تر نشان می‌دهند، در حالی که رنگ‌های روشن لب‌هایتان را بزرگ‌تر نشان می‌دهند.

براق کننده لب بزنید

یک برق لب یا برق لب شفاف همرنگ رژ لبتان بردارید و آن را به وسط، بالا و پایین لبتان بزنید. این کار نور را روی لب ها منعکس می کند و به برجسته سازی لب ها کمک می کند.

از رژ لب حجم دهنده استفاده کنید

برخی از خانم ها برای برجسته کردن لب های خود به این محصولات اعتماد می کنند. این محصولات حاوی موادی هستند که لب ها را برای لحظه ای متورم می کنند و این کار را با افزایش جریان خون در لب انجام می دهند.

به لب هایت حجم بده

این ترفند آخرین اما کوتاه ترین ترفند برای زیبایی لب ها است. فقط یک سایه روشن تر از رنگ رژ لب خود انتخاب کنید و آن را به مرکز لب های خود بزنید. با این کار لب های شما در عرض چند ثانیه پر و نمایان می شود.

برجسته کزدن لب

این مطلب را نیز از دست ندهید: ساخت اسکراب لب در خانه

5 روش طبیعی برای برجسته کردن لب ها در خانه

از روغن نعناع استفاده کنید

این روغن نه تنها اثر تسکین دهنده ای روی پوست دارد، بلکه به عنوان یک نرم کننده طبیعی لب نیز عمل می کند زیرا به بهبود گردش خون در لب ها کمک می کند. استفاده از روغن نعناع روی لب‌هایتان گردش خون را افزایش می‌دهد و مقداری حجم خواهید دید.
اگر به دلیل استفاده از نعناع لب هایتان صورتی رنگ شد نگران نباشید، این روغن طبیعی ضرری ندارد اما اثر خنک کنندگی بسیار خوبی روی لب ها دارد که بیشتر از یک ساعت ماندگاری ندارد.

استفاده از دارچین

روغن دارچین به بهبود گردش خون در لب‌ها کمک می‌کند و لب‌های شما را بزرگ‌تر و حجیم‌تر نشان می‌دهد. یک یا دو قطره روغن دارچین را در بالم لب خود مخلوط کنید و آن را روی لب های خود بمالید.
همچنین می توانید از مخلوط پودر دارچین با کمی روغن زیتون یا بادام استفاده کنید. این مخلوط را روی لب‌هایتان بمالید و بگذارید ۵ تا ۱۰ دقیقه بماند سپس لب‌هایتان را بشویید.

استفاده از روغن فلفل

این روغن لب ها را مرطوب می کند و مانند سایر روغن های ضروری با تحریک مویرگ ها و در نتیجه افزایش گردش خون عمل می کند. برای بهره مندی از این محصول، حدود دو قطره از این روغن را به بالم لب خود اضافه کنید و از آن به عنوان رژلب استفاده کنید.
همچنین می‌توانید مقداری آب به این روغن اضافه کنید و زمانی که می‌خواهید لب‌هایتان برجسته شود، آن را روی لب‌هایتان بمالید. روش سوم استفاده از این روغن، ترکیب آن با نارگیل خام و کره کاکائو است. می توانید مقداری روغن نارگیل خام و کره کاکائو را با دو قطره روغن نعناع مخلوط کنید و از آن به عنوان یک نرم کننده طبیعی لب استفاده کنید.

استفاده از عسل

اگر می خواهید لب هایی نرم، براق و برجسته داشته باشید، عسل می تواند به شما کمک کند. فقط یک قطره عسل برای مرطوب کردن لب ها کافی است. مرطوب کردن لب ها برای برجسته به نظر رسیدن لب ها بسیار مهم است.

برجسته کردن لب

پروتز لب با یخ

این یکی از شگفت‌انگیزترین راه‌ها برای برجسته کردن لب‌ ها است. زیرا علاوه بر این سلول‌های مرده را از بین می‌برد و گردش خون را در پوست لب افزایش می‌دهد. همچنین خشکی لب ها را از بین می برد و لب ها را قرمز می کند.
برای این کار روزانه 2 دقیقه لب های خود را با یخ ماساژ دهید تا لب ها برجسته شوند. با گذشت زمان متوجه خواهید شد که لب هایتان برجسته تر و زیباتر شده اند.

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت