اولین امتیاز را ثبت کنید!

بی بی کرم چیست؟

این روزها نام بی بی کرم را زیاد می شنویم و در تمام ویدیوهای آموزشی شاهد استفاده از آن هستیم. اما بی بی کرم چیست و چرا استفاده از آن اهمیت دارد؟

بی بی کرم چیست؟

BB مخفف “روغنی” یا “لوسیونی” است که در فارسی “کرم” نیز نامیده می شود. بی بی کرم تنها کرم صورت نیست که اخیرا بسیار محبوب شده است! این محصول ترکیبی از محصولات آرایشی و مراقبت از پوست مانند ضد آفتاب است که نه تنها زیبایی شما را افزایش می دهد، بلکه از پوست شما نیز مراقبت می کند. امروزه انواع بی بی کرم در بازار وجود دارد. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین محصولات را متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.

بی بی کرم

ترکیبات بی بی کرم چیست؟

این کرم ترکیبی از چندین محصول در یک محصول است. مخلوطی از کرم مرطوب کننده، پرایمر (پایه آرایش)، ضد آفتاب، کرم پودر و کانسیلر. در سال 1960 اولین کرم بی بی در آلمان متولد شد. فقط با یک کرم، نه کرم های زیاد، به کرم زیبایی تبدیل شده است که مورد علاقه زنان در سراسر جهان است. BB Cream همچنین در بسیاری از برندهای ضد آفتاب و کرم پودر گنجانده شده است. و به راحتی می توانید خرید کنید.

تفاوت سی سی کرم و بی بی کرم چیست؟

تفاوت کرم بی بی و سی سی در عملکرد اصلی آنهاست. کرم سی سی به “تصحیح رنگ” اشاره دارد و حتی برای از تغییر   رنگ پوست استفاده می شود. می توانید از کرم سی سی برای رنگ های مختلف پوست ناشی از آلودگی ها، قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا عوامل دیگر در قسمت های مختلف صورت استفاده کنید. کرم  BB علاوه بر رطوبت رسانی به پوست، دارای چسبندگی بالا و محتوای SPF برای محافظت در برابر اشعه های مضر خورشید است.

هر دوی این کرم ها پایه ای عالی برای آرایش هستند و شما را از ضد آفتاب، پرایمر ها، کانسیلرها و کرم پودر دور می کنند. اگر تا به حال از بی بی کرم استفاده نکرده اید، آن را امتحان کنید و می توانید در چند ثانیه زمان آرایش خود را به نصف کاهش دهید.

سفید شدن پوست صورت

دلایل موثر برای انتخاب بی بی کرم چیست؟

اگر نمی دانید هنگام خرید بی بی کرم از کجا شروع کنید، از این روش استفاده کنید.

عامل اول: نوع پوست

انواع پوست نیازهای متفاوتی دارند و زمانی که بی بی کرم زیبایی شما را کامل می کند، استفاده از کرم بی بی مناسب برای پوست شما بسیار مهم است. اگر پوست خشکی دارید، به دنبال کرم های BB باشید که آبرسان و مرطوب کننده هستند. یک بی بی کرم خوب می تواند رطوبت پوست مورد نظر شما را در زیر آرایش حفظ کند و پوست شما را بعد از استفاده صاف و شفاف نشان دهد.

اگر پوست چرب یا پوست مختلط دارید، باید به دنبال کرم زیرساز، ضد آفتاب و البته کرم BB مخصوصی باشید که میزان تولید چربی را کنترل کرده و مات باشد.

محصولات بدون روغن برای پوست شما ایده آل هستند. کرم BB بدون چربی از درخشندگی پوست جلوگیری می کند و ظاهری مات به پوست شما می بخشد. جوش ها و منافذ بزرگ را می پوشاند و رنگ پوست را یکدست می کند.

بی بی کرم

فاکتور دوم: SPF

اکثر کرم های BB حاوی SPF هستند. این ویژگی راحت به شما امکان می دهد آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید. به همین دلیل می توانید از استفاده جداگانه ضد آفتاب و آرایش خودداری کنید، زیرا BB Cream یک کرم آرایشی چند منظوره است که از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت می کند و از تأثیر نور خورشید بر سلول های پوست جلوگیری می کند. در عین حال، عیوب پوست را می پوشاند. اگر پوست روشنی دارید، BB Cream SPF 30 و بالاتر برای شما مفید است، در حالی که کسانی که پوست تیره‌تری دارند می‌توانند از BB Cream SPF 15 برای جلوگیری از پیری پوست در اثر اشعه‌های خورشید استفاده کنند.

مورد سوم: رنگ پوست

البته شما به کرم مراقبت از پوست نیاز دارید که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. به همین دلیل کرم های بی بی در رنگ های متنوعی تولید می شوند و مهم نیست که پوست شما چه رنگی باشد، می توانید کرمی متناسب با رنگ پوست خود پیدا کنید. از ویژگی های جالب این نوع کرم می توان به شفافیت آن اشاره کرد.

بی بی کرم پوشانندگی زیادی ندارد و به لطف بافت نرمی که دارد به راحتی روی پوستمی نشیند، عیوب را می پوشاند (Coverage)، با رنگ پوست (Correction) هماهنگ می شود و در نهایت به پوست شما بافتی شفاف و یکدست می دهد. کرم مناسب برای رنگ پوست خود را پیدا کنید تا مطمئن شوید رنگ صورت شما با گردن و بدن شما مطابقت دارد و پوست شما زیبایی طبیعی برای آرایش روزانه دارد.

بی بی کرم

نحوه استفاده از بی بی کرم چیست؟

از ویژگی های جالب این کرم پوشانندگی یکنواخت آن است. مثلا، روزی که هیچ آکنه یا جوشی روی پوست خود ندارید، تمام قسمت های صورت شما یک رنگ است. این روزها هر روز یک لایه بی بی کرم بزنید. با این حال، برای روزی که روی صورتتان آکنه دارید یا روزهایی که رنگ پیشانی و گونه هایتان متفاوت است، می توانید ابتدا کرم BB را روی پوست بمالید و از یک ماده آرایشی برای روشن و صاف کردن پوست استفاده کنید.

همیشه یک کرم ضد آفتاب سری BB یا کرم BB را با برس آرایشی به پوست خود بزنید. البته می توانید آن را با انگشت خود روی پوست خود پخش کنید و می دانید که چگونه این کار را کاملا انجام دهید، اما بهترین راه برای ایجاد یک لایه یکنواخت روی پوست خود استفاده از برس کرم پودر است.

اسکراب پوست چرب

برس به پخش بهتر کرم روی پوست کمک می کند و مواد آرایشی بعدی خیلی بهتر روی پوست قرار می گیرند. همچنین از انتقال باکتری، چربی و کثیفی از زیر دست و ناخن به پوست جلوگیری می کند. اما فراموش نکنید که هر هفته براش آرایش خود را تمیز کنید تا ابزار شما همیشه تمیز باشد. در پیشگیری از آکنه و چربی پوست بسیار موثر است.

آیا شما هم  از بی بی کرم استفاده می کنید؟

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت