رژ لب بدون سرب
اولین امتیاز را ثبت کنید!

راهنمای تشخیص رژلب بدون سرب

در آرایش صورت، لب های زیبا جذابیت چهره را دو چندان خواهد کرد. رژ لب یکی از لوازم آرایشی لب و یکی از لوازم آرایشی جذاب است که همه خانم ها حتی دختر خانم ها را مجذوب خود می کند. رژ لب تاثیر بسزایی در زیبایی چهره دارد. اما باید مراقب باشید که این وسیله به سلامتی شما آسیب نرساند. ماده مضری که در بسیاری از رژلب ها استفاده می شود سرب نام دارد. اگر می خواهید به راحتی تشخیص سرب در رژ لب را بدانید در ادامه با ما همراه شوید.

رژ لب بدون سرب

تشخیص سرب در رژ لب

رژ لب یکی از لوازم آرایشی مورد علاقه خانم‌های جوان است که در کیف آرایش هر خانمی باید وجود داشته باشد. این محصول آرایشی بیشترین محصولات آرایشی و بهداشتی را دارد و تمامی شرکت های تولیدی این محصول را تهیه کرده اند. اگرچه رژلب ها در طرح ها، رنگ ها و برندهای مختلف در بازار موجود است، اما نمی توان به همه آن ها اعتماد کرد و به سلامت آن ها اعتماد داشت. لب ها و چشم ها جزو حساس ترین نقاط هستند، بنابراین در انتخاب آرایش برای آن ها باید بسیار دقت کنید.
یکی از مواد مضر و خطرناک مورد استفاده در رژ لب سرب نام دارد. این مواد شیمیایی برای سلامتی مضر هستند و می توانند به شما آسیب برسانند. بنابراین، قبل از خرید رژ لب، باید مطمئن شوید که سرب استفاده شده است یا خیر. اما روش تشخیص سرب در رژ لب چیست؟

 

چرا می گویند لوازم آرایش یا رژ لب حاوی سرب برای سلامتی مضر است؟ حذف سرب از طبیعت بسیار دشوار است، بنابراین در تولید لوازم آرایشی و رژ لب نمی توان سرب را به طور کامل حذف کرد. امروزه اندازه و شکل سیستم آرایشی اهمیت پیدا کرده است.
در واقع خرید رژلب های بدون سرب معنایی ندارد. باید برندهای لوازم آرایشی را انتخاب کنید که در ایران و جهان مورد اعتماد هستند و سرب کمتری دارند. پس چگونه می توان رژ لب بدون سرب را تشخیص داد؟ آیا میزان سرب در رژ لب قابل تشخیص است؟

 

در طول سال ها، بسیاری از مردم معتقد بودند که می توان رژ لب بدون سرب را با کمک یک حلقه طلا پیدا کرد. بنابراین، وقتی یک حلقه طلایی روی رژ می‌زنید، اگر رنگ سیاهی روی رژلب ظاهر شود، رژ لب حاوی سرب است. توصیه می کنیم این روش را برای همیشه فراموش کنید زیرا این روش تنها ترفندی برای فروش بیشتر لوازم آرایش است.
تنها راه تشخیص سرب در رژ لب، بررسی آزمایشگاهی و بررسی دقیق مواد تشکیل دهنده آن است و همانطور که قبلا ذکر شد اکثر محصولات آرایشی حاوی سرب هستند و نمی توان آن را از طبیعت حذف کرد.  بنابراین درصد سرب در لوازم آرایشی مهم است و برای حفظ سلامتی خود بهتر است برندهای آرایشی برندهای معروف با محتوای سرب بسیار کم را ترجیح دهید.

 

روشی برای یافتن سرب روی پوست لب

اگر می خواهید تشخیص سرب در رژ لب خود را متوجه شوید، به واکنش پوست روی لب های خود پس از استفاده از رژ لب توجه کنید. برخی افراد معتقدند که اگر پوست لب پس از استفاده از رژ لب خشک، کشیده و پوسته پوسته شد، به این معنی است که مقدار زیادی سرب در رژ لب استفاده شده است. برای مراقبت از لب ها می توانید از رژ لب های خانگی استفاده کنید.

رژ لب بدون سرب

چرا کارخانه ها از سرب در رژ لب استفاده می کنند؟

شاید بپرسید اگر سرب یک ماده شیمیایی و سمی است، چرا از آن در ساخت رژ لب استفاده می شود؟ در پاسخ به این سوال باید اشاره کنیم که از سرب به عنوان یک آلاینده طبیعی در رنگدانه های رژ لب استفاده می شود. این بدان معنی است که سرب را به عنوان یک عنصر روی برچسب روی جلد رژ لب نخواهید دید.
تولیدکنندگان رژلب با شما دشمنی ندارند و قصد ندارند در محصولات خود سرب قرار دهند. در واقع باید بدانید که استفاده نکردن از سرب در تولید رژ لب بسیار سخت است. در نتیجه، پیدا کردن رژ لب بدون سرب ممکن است دشوار باشد. بسیاری از رژ لبها، به خصوص رنگ های قرمز، اگر حاوی رنگدانه های سرب نباشند، به هیچ وجه قابل تولید نیستند. بنابراین سرب برای رنگ و ماندگاری رنگ لب مورد نیاز است اما مقدار آن باید استاندارد بین المللی باشد. بنابراین برند سازنده تولید کننده رژلب بدون سرب رنگ محدودی دارد.

 

سرب در رژ لب چه ضرری دارد؟

اگر سرب بیش از حد وارد بدن شود، وارد بافت نرم و سلول های مغز شده و باعث نارسایی کلیه و آسیب مغزی می شود. همچنین می تواند باعث فشار خون بالا شود. این می تواند منجر به خطرات جدی مانند مسمومیت شدید، تغییر در بیماری های اندام ها، ایجاد مشکلات در قلب، کلیه، استخوان و کبد و یا حتی سرطان شود. اما اگر میزان سرب آن کمتر باشد باعث مشکل نخواهد شد.

 

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت