اولین امتیاز را ثبت کنید!

آیا بی بی کرم خاصیت ضد پیری دارد؟

BB مخفف “Beauty Balm” است. که ترکیبی از لوازم آرایشی و مراقبت از پوست است که خاصیت بی بی کرم زیبایی و همچنین محافظت از پوست می باشد.

استفاده از این کرم شما را از کرم ضد آفتاب، زیرسازی پوست، کانسیلر و کرم پودر بی نیاز می کند، پس اگر می خواهید زمان آرایش خود را به نصف کاهش دهید می توانید این محصول را تهیه نمایید.

برای پاسخ دادن به این سوال که بی بی کرم خاصیت ضد پیری دارد یا خیر باید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم یک محصول آرایشی است که دارای مزایای مراقبت از پوست است که از آن در برابر نور خورشید محافظت می کند، مرطوب می کند و درخشندگی پوست را کنترل می کند.

همه اینها بسته به نوع بی بی کرمی که استفاده می کنید روی پوست شما اعمال می شود. بی بی کرم ها در فرمولاسیون های مختلف برای انواع پوست از جمله پوست های خشک و چرب موجود می باشند.

کرم های بی بی محصولی همه کاره هستند، بنابراین می توانید روتین زیبایی خود را هنگام استفاده از آنها ارتقا دهید. سطح پوشش طبیعی تری نسبت به فونداسیون ایجاد می کنند و اساساً گزینه خوبی برای افرادی هستند که می خواهند آرایش طبیعی داشته باشند.

بی بی کرم

چرا باید از کرم بی بی استفاده کرد؟

  1. زیرا بی بی کرم ترکیبات و قابلیت های زیادی دارد و محصولی چند منظوره است و برای استفاده روزمره عالی است.
    2. این کرم به راحتی توسط پوست جذب می شود.
    3. برای پوست مفید هستند و می توانند سلامت پوست را تضمین کنند.
    4. پوست شما را زیبا و سالم نشان می دهند.
    5. دارای خواص مرطوب کنندگی، ضد آفتاب و درمانی هستند.
    6. علاوه بر اینکه پوست را طبیعی و زیبا می کند، پوست شما را درخشان و شفاف می کند.
    7. بی بی کرم ها می توانند یک محصول مسافرتی عالی باشند زیرا می توانند جایگزین بسیاری از محصولات مختلف شوند.
    8. به داشتن پوستی سالم و زیبا در کمترین زمان ممکن کمک می کند.

بی بی کرم برای چه کسانی مناسب است؟

کرم های بی بی برای افرادی با رنگ پوست روشن تا متوسط ​​که پوست نرمال تا چرب دارند، نیازی به مرطوب کننده های سنگین دارند و به دنبال درمان های آکنه نیستند، مناسب است.

برخی از کرم ها حاوی مرطوب کننده هایی مانند پپتیدها و ترکیبات آنتی اکسیدانی، ویتامین C و ویتامین  A، اسید هیالورونیک و گلیسیرین هستند. برخی از کرم ها حاوی مواد روشن کننده مانند عصاره شیرین بیان و آربوتین هستند.

کرم های بی بی همه این کارها را انجام می دهند، اما متأسفانه در هیچ یک از آنها متخصص نیستند و شما نمی توانید از این کرم فقط برای درمان مشکلات پوستی استفاده کنید. اگر پوست شما دارای لکه ها و آکنه است، یا اگر حلقه های تیره دور چشم خود دارید، کرم BB احتمالا نمی تواند با آنها مقابله کند و پوشش مورد نیاز شما را فراهم کند.

تفاوت بین کرم بی بی و مرطوب کننده رنگی

کرم های BB نسخه قوی تری از مرطوب کننده های رنگی هستند. این مرطوب کننده های رنگی مرطوب کننده هایی هستند که رنگی جزئی برای پوشاندن صورت ایجاد می کنند. اما کرم BB فراتر از آنها است و برای تمام مراقبت های پوست نیز مفید است.

بی بی کرم

آیا بی بی کرم خاصیت ضد پیری دارد؟

اگر چه کرم بی بی ظاهر پوست را بهبود می بخشد، اما چین و چروک را از بین نمی برد. بی بی کرم حاوی ترتینوئین نیست که از مشتقات ویتامین A است و یکی از مهم ترین خاصیت ضد پیری است. رتینول ماده ای است که در بسیاری از محصولات زیبایی از جمله کرم های BB یافت می شود و در پوست به ترتینوئین تبدیل می شود، اما غلظت آن بسیار کم خواهد بود.

ترکیباتی مانند آلفا هیدروکسی اسیدها یا اسیدهای بتا هیدروکسی مانند اسیدهای سالیسیلیک و گلیکولیک موجود در کرم های BB باعث تجدید سلول می شوند و این می تواند بافت و رنگ پوست را بهبود بخشد. از آنجایی که بیشتر کرم های BB حاوی ضد آفتاب هستند، تا زمانی که به اندازه کافی استفاده شوند، از پیری پوست جلوگیری می کنند.

کرم های بی بی قطعا برای پوست مفید هستند و اگر می خواهید خطوط ریز، چین و چروک و سایر علائم پیری پوست را کاهش دهید، باید کرم های بی بی را در روتین روزانه مراقبت از پوست خود قرار دهید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت