اولین امتیاز را ثبت کنید!

روتین قبل از خواب پوست مختلط

با توجه به اینکه پوست صورت در زیبایی و داشتن ظاهر زیبا بسیار اهمیت دارد، به همین خاطر ممکن است تصمیم بگیرید که از همین امروز روتین قبل از خواب پوست مختلط خود را آغاز کنید و حتی در مورد روتین شبابه بیشتر علاقه داشته باشید. اما انجام روتین‌های پوستی سؤالات بسیاری را نیز در ذهن افراد به وجود می‌آورد که شاید مهم‌ترین آنها شامل این موارد شود: چند محصول باید در روتین قبل از خواب استفاده کنم؟ کدام محصولات برای پوست من مناسب هستند؟ به چه ترتیب باید از این محصولات استفاده کنم؟ در نهایت اینکه، این محصولات چه کاری روی پوست من انجام می دهند؟

روتین قبل از خواب پوست مختلط

به گفته تمام متخصصان این حوزه، شما باید در روتین پوستی قبل از خواب خود سه مورد را حتما رعایت کنید: پاک کردن پوست، درمان پوست و مرطوب کردن آن. مسلما از قبل با رطوبت رسانی و همچنین پاک کردن پوست آشنا هستید، اما درمان پوست را ممکن است ندانید شامل چه محصولاتی می‌شود.

درمان پوست به استفاده از کرم‌های مراقبت از پوست مانند ویتامین C، رتینول، آلفا هیدروکسی اسید و غیره گفته می‌شود. بسیار مهم است که از این محصولات در فاصله بین پاک کردن پوست و مرطوب کننده استفاده کنید. استفاده از این محصولات در بلند مدت می‌تواند به سلامت پوست و تعویق انداختن روند پیری در پوست شما کمک کند.

روتین قبل از خواب پوست مختلط

در این مقاله تصمیم گرفتیم تا شما را با روتین  پوست قبل از خواب پوست مختلط آشنا کنیم تا در سالم نگه داشتن پوست صورت و همچنین متوقف کردن روند پیری آن کمک کنیم، تا پوستی شاداب و درخشان داشته باشید.

روتین مراقبت از پوست قبل از خواب پوست مختلط

مراقبت از پوست قبل از خواب،‌ زمان مناسبی برای اطمینان از دریافت هرچه بیشتر مواد مغذی و مواد فعال در پوست است، زیرا پوست شما هنگام خوابیدن شروع به بازسازی و ترمیم می‌کند و این بهترین زمان برای کمک به آن در این پروسه است. در روتین مراقبت از پوست قبل از خواب، مراحلی مشابه با آن کارهایی که در طول روز انجام می‌دهید را دارید که شامل پاکسازی، درمان و رطوبت رسانی می‌شود، اما خب در مورد قبل از خواب، روال کار کمی متفاوت به نظر می‌رسد.

روتین قبل از خواب پوست مختلط

۱. پوست را پاکسازی کنید

برای پاک کردن پوست خود از آلودگی‌ها و آرایش به دنبال یک شوینده ملایم بروید، اما قبل از خواب و در شب می‌توانید سراغ شوینده‌های صورت پایه روغن یا شیرپاک‌کن بروید که پوست، رطوبت کافی برای زمان خواب را داشته باشد. حتی می‌توانید برای محکم کاری ابتدا از یک میسلار واتر و پاک کننده‌های پایه آب استفاده کنید و تمام صورت را با آن تمیز کنید و بعد سراغ شوینده بروید. با این کار شما به خوبی تمام منافذ پوست خود را پاکسازی می‌کنید.

۲. تونر روی پوست خود بزنید

اگر می‌خواهید از تونر استفاده کنید، آن را به همان روشی که صبح می‌زنید، استفاده کنید. نحوه استفاده از تونر به این صورت است که آن را بعد از شستشوی صورت روی پوست تمیز می‌زنید که هم PH پوست را تنظیم کند و هم اگر آلودگی‌ای روی پوست صورت باقی مانده باشد، را پاک کند.

روتین قبل از خواب پوست مختلط

۳. آبرسان را بزنید

کرم آبرسان پایه و اساس هر روتین پوستی است و شما چه شب و چه روز باید از آن استفاده کنید. هیالورونیک اسید موجود در کرم‌های آبرسان باعث آبرسانی عمیق پوست صورت می‌شود و به همین خاطر امکان بروز چروک و خشکی پوست بسیار کم می‌شود.

روتین قبل از خواب پوست مختلط

در میان محصولات عالی آبرسان در ایران، بمب آبرسان کامان می‌تواند بهترین انتخاب شما برای خرید این محصول باشد. کرم‌های آبرسان کامان برای انواع پوست‌ها وجود دارد و هر کدام دارای مواد مغذی از جمله عسل، کیوتن، ویتامین سی، آلوئه ورا و کلاژن می‌باشند و به شما کمک می‌کنند که پوست خود را برای طولانی مدت رطوبت رسانی کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت