اولین امتیاز را ثبت کنید!

روتین قبل از خواب پوست چرب

خیلی از افراد به غلط فکر می کنند که برای مراقبت از پوست خود باید زمان زیادی را صرف کنند. اما کافی است فقط چند دقیقه در روز زمان بگذارید و شاهد سر زندگی و شادابی پوست خود باشید. پوست شما در شب خودش را بازسازی می کند و با روتین قبل از خواب پوست چرب می توانید به بهبود بازسازی پوستتان کمک کنید. در این مقاله مراحل روتین شبانه مراقبت از پوست چرب را به شما می گوییم، با ما همراه باشید.

روتین قبل از خواب پوست چرب

اگر شما این روتین را به صورت مستمر ادامه دهید بعد از مدت زمان طولانی تاثیر شگفت انگیزی از آن مشاهده خواهید کرد.

مرحله اول روتین قبل از خواب پوست چرب

اولین کاری که برای هر نوع پوستی باید انجام دهید این است که آرایش روز خود را پاک کنید. شما می توانید با استفاده از محصولات متنوعی این کار را انجام دهید، دستمال مرطوب، میسلار واتر، پنبه و … اما نکته مهم این است که قبل از شستن پوست با یک محصول فاقد چربی حتما این کار را انجام دهید.

روتین قبل از خواب پوست چرب

مرحله دوم

بعد از اینکه صورت خود را از آرایش پاک نمودید، نوبت به شستن پوست می رسد تا به صورت کامل از گرد و غبار و آلودگی روز پاک شود.مانند روتین روزانه پوست چرب، برای شستن پوست صورت خود می توانید از یک فیس براش استفاده کنید. شوینده صورت را روی آن بریزید و اسفنج و یا فیس براش را روی صورت خود بکشید. توجه کنید که از شوینده قوی و صابونی برای پوست چرب خود استفاده نکنید. تنها استفاده از یک شوینده ملایم مخصوص پوست چرب کافی است.

نکته: اسفنج شستشوی صورت را در هوای آزاد قرار ندهید، زیرا باکتری ها روی آن جمع می شوند و بعد ها باعث جوش صورت می شوند.

مرحله سوم روتین قبل از خواب پوست چرب

مرحله سوم ، مرحله ای است که در آن باید از ماسک صورت استفاده کنید. شما برای پوست چرب خود بهتر است ماسکی را استفاده کنید که حاوی روغن درخت چای و خاک رس باشد. این دو مورد می توانند منافذ پوست شما را پاک کنند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری کنند. ماسک را باید حدود ده تا بیست دقیقه روی صورت خود نگه دارید و از آن ها برای دور چشم خود استفاده نکنید.

تمامی محصولاتی که روغن درخت چای دارند برای پوست چرب مناسبند.

مرحله چهارم

بعد از این که ماسک صورت را برداشتید، ممکن است احساس خشکی و کشیدگی روی پوست خود حس کنید. بهتر است در این مرحله از یک تونر مناسب استفاده کنید. تونر را روی پنبه بریزید و روی پوست با حالت گذاشتن و برداشتن ضربه بزنید. نباید پنبه حاوی تونر را روی پوست خود بکشید.

روتین قبل از خواب پوست چرب

مرحله پنجم روتین قبل از خواب پوست چرب

در این مرحله از یک سرم مناسب استفاده کنید. بهتر است سرمی که خریداری می کنید حاوی هیالورونیک اسید باشد تا به پوستتان آب رسانی کند. برای دور چشم خود هم از یک سرم دور چشم حاوی کافئین استفاده کنید که تیرگی های دور چشم شما کم شود. سرم ها می توانند از پیری زودرس پوست جلوگیری کنند.

روتین قبل از خواب پوست چرب

 

مرحله ششم

در این مرحله باید از یک کرم مناسب شب استفاده کنید. بهتر است برای جذب بهتر کرم از جید رولر استفاده کنید که حاوی سنگ جید است و باعث ماساژ پوست هم می شود.

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت