سی سی کرم چیست
4/5 - (1 امتیاز)

سی سی کرم چیست؟

محصولات آرایشی همراهان  روزمره افراد هستند اما برخی از خریداران ممکن است با نام و شکل خاص آن گیج شوند. به عنوان مثال، کرم DD، کرم سی سی و کرم پودر خیلی راحت با هم اشتباه گرفته می شوند. البته در اینجا می خواهیم به شما بگوییم سی سی کرم چیست؟
نام سی سی کرم به معنای اصلاح رنگ است. این نام ویژگی اصلی کرم سی سی را به خوبی نشان می دهد و آن قابلیت اصلاح رنگ پوست است. علاوه بر این، کرم سی سی یک محصول آرایشی است که ترکیبی از خواص ضد آفتاب، کرم پودر و مرطوب کننده است.

ویژگی های سی سی کرم چیست؟

این محصول به نواحی پوست نفوذ کرده و لکه های سیاه یا قرمز روی پوست را می پوشاند. ساختار سیاسی انواع کرم ها متفاوت است. اما تقریباً همه این محصولات دارای چند ویژگی مشترک هستند:

  • SPF حاوی مواد فعالی است که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می کند.
  • حاوی ترکیباتی مانند ویتامین C، پپتیدها و آنتی اکسیدان ها است.
  • در مجموع، CC Cream، BB Cream و DD Cream اخیراً منتشر شده جدیدترین پالت های رنگی با ویژگی های متفاوت هستند.

سی سی کرم چیست

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید پنکک مناسب پوست صورت

چه چیزی در مورد سی سی کرم مهم است؟

اگر زیبایی پوست برایتان اهمیت زیادی دارد، احتمالاً با تئوری رنگ و کاربرد آن در لوازم آرایشی آشنا هستید.
بر اساس تئوری رنگ، «اصلاح رنگ» صرفاً به معنای پوشاندن عیوب پوست صورت نیست. همچنین قرمزی را کاهش می دهد و رنگ های آبی و بنفش را کاهش می دهد. اگر کرم مناسب پوست خود را خریداری کنید، این محصولات پوست شما را به طور یکنواخت می پوشانند.

در واقع، CC Cream “Facial Tone” مناطقی از پوست مشکل دار را پوشش می دهد و با رنگ پوست شما مطابقت دارد. به این ترتیب نیاز به استفاده از رنگ های مختلف برای نواحی مختلف صورت با رنگ های مختلف را از بین می برد. این کرم حاوی ذرات جاذب نور است که لکه های تیره روی پوست را می پوشاند و می تواند خطر سوختگی و جوش های پوستی را کاهش دهد. خارش می تواند از قرمزی و خارش جلوگیری کند.

فواید سی سی کرم چیست؟

کرم سی سی مزایای زیادی نسبت به سایر کرم های آرایشی دارد. یکی از مهمترین مزایا، توانایی محافظت از پوست در برابر اشعه مضر فرابنفش است که باعث پیری زودرس پوست می شود.

اگرچه برخی از پودرهای رایج موجود در بازار ادعا می‌کنند که حاوی ترکیبات ضد پیری هستند، اما هیچ چیز مانند کرم‌های با SPF بالا از پوست شما در برابر آسیب‌دیدگی و پیری پوست محافظت نمی‌کند. البته توجه داشته باشید که این نوع کرم ها در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید در طول روز اغلب به تنهایی قادر به محافظت از پوست شما نیستند و مجبورید از ضد آفتاب استفاده کنید.

سی سی کرم چیست

سی سی کرم واقعا چیست؟

همچنین کیفیت خوب این کرم ها نسبت به سایر محصولات مشابه سبک تر است و منافذ پوست را نمی بندد و باعث ایجاد جوش و آکنه نمی شود؟

مقدار صحیح کرم سی سی چقدر است؟

کرم سی سی مانند کرم پودر معمولی نیازی به پد ندارد بنابراین اگر می خواهید ظاهری بی عیب و نقص ایجاد کنید می توانید از این کرم بیشتر استفاده کنید. همه افراد آن را دوست ندارند، اما برخی از متخصصان زیبایی بر این باورند که پوشش کامل مهم است و می توانید یک کرم چند لایه را به پوست خود بزنید.

در واقع استفاده از کرم ها عصای دست خود شماست. مثلا اگر مدتی بیرون می مانید و نمی خواهید زیاد آرایش کنید، می توانید مقدار کمی از این کرم را به پوست خود بزنید. برای محافظت از پوست در برابر کرم پودر می توانید از یک لایه نازک از این کرم به عنوان پرایمر استفاده کنید.
تولید کنندگان این نوع محصولات ادعا می کنند که کرم های سی سی برای تغذیه، محافظت، تقویت و اصلاح ظاهر پوست مفید هستند، بدون اینکه خواص خود را مانند سایر محصولات اصلاح کننده رنگ پس از چند ساعت از دست بدهند.

اینکه این کرم ها چقدر برای شما مفید هستند به نوع پوست شما، نتیجه ای که به دنبال آن هستید و برندی که می خرید بستگی دارد.

سی سی کرم چیست

آیا کرم سی سی برای پوست های چرب مناسب است؟

بسیاری از انواع لوازم آرایش ادعا می کنند که این کرم برای انواع پوست، حتی کسانی که پوست چرب دارند، مناسب است. البته میزان رضایت شما از کرم سی سی بسته به نوع محصولی که انتخاب می کنید بسیار متفاوت خواهد بود. این کرم ممکن است بر خلاف کرم پودر برای پوست های چرب مناسب باشند، زیرا چربی کمتری دارند و روی پوست احساس سنگینی نمی کنند.
اما آیا این بدان معناست که این نوع کرم برای پوست شما مفید است؟ تا زمانی که از آن استفاده نکرده باشید پاسخ دادن به این سوال دشوار است.

آیا این محصولات جدید فقط یک استراتژی تبلیغاتی هستند؟

سی سی کرم یک کرم رنگارنگ با عناصر جدید است.
کرم سی سی یک محصول نسبتا جدید در بازار است. این کرم در اصل یک مرطوب کننده رنگ حاوی مواد جدیدی است که با استفاده از طیفی از رنگ های متضاد، عیوب پوست را خنثی می کند. کرم سی سی علاوه بر اصلاح رنگ پوست باعث مرطوب شدن و تاخیر در ایجاد چین و چروک پوست می شود.

اگرچه کرم سیسی روشی جدید برای بسته بندی و فروش انواع خاصی از مرطوب کننده های رنگی است، اما تولید این محصول هنوز چیزی فراتر از یک تکنیک بازاریابی است. وی کرم محصولی خاص با خواسته ها و مزایای بسیار متفاوت است.

چه زمانی بهتر است از سی سی کرم استفاده  کنید؟

استفاده از سی سی  کرم  مانند کرم پودر مناسب روزهایی است که نمی خواهید آرایش سنگین داشته باشید یا زمان کافی ندارید و می خواهید به راحتی و به راحتی از پوست و آرایش خود مراقبت کنید. با توجه به اینکه کرم سیسی محافظت بیشتری نسبت به کرم پودر دارد. اگر نقطه ای روی صورت خود دارید که می خواهید آن را پنهان کنید، کرم سی سی بهترین گزینه برای شماست. می توانید به جای کرم پودر از کرم سی سی استفاده کنید و از مزایای مراقبت از پوستی که این کرم دارد بهره ببرید. هنگام خرید، به دنبال محصولاتی باشید که حاوی یک ضد آفتاب گسترده (مثلاً محافظت در برابر اشعه های UVA و UVB) هستند تا نکاتی را در مورد مراقبت یکباره از پوست دریافت کنید.

سی سی کرم چیست

نحوه استفاده از سی سی کرم چیست؟

این کرم باید روی پوست تمیز و خشک استفاده شود. قبل از زدن کرم سی سی نیازی به استفاده از پرایمر نیست، در واقع پرایمر ممکن است در جذب کرم سی سی و اثر بخشی آن اختلال ایجاد کند.

ابتدا مقدار کمی از محصول را روی انگشتان خود قرار دهید و آن را روی صورت خود پخش کنید. در صورت نیاز از کرم بیشتری استفاده کنید. مقدار زیادی کرم را روی پوست مانند تیرگی زیر چشم یا روی گونه‌ها که می‌خواهید پنهان یا اصلاح کنید، بمالید.

همچنین می توانید از اسفنج برای تمیز کردن آرایش مرطوب استفاده کنید. تا کرم روی پوست شما صاف شود ممکن است لازم باشد این فرآیند را دو یا سه بار تکرار کنید تا به سطح مطلوبی از پوشش برسد. اگر روکش یا روکش مات مورد نظرتان را ندارید. می توانید از خمیر خامه ای یا پنکیک استفاده کنید.

تفاوت سی سی، بیبی، دیدی و کرم پودر چیست؟

کرم های جانبی اغلب با کرم های مشابهی که تقریباً در همان زمان در بازار ظاهر شده اند مقایسه می شوند. این محصول در اصل نوعی مرطوب کننده رنگ متفاوت با ضد آفتاب است. البته هر یک از این محصولات دارای ویژگی های منحصر به فرد متفاوتی هستند که خریداران مختلف به دنبال آن هستند.

کرم بی بی

BB مخفف بالم زیبایی یا مومیایی کننده است. همانطور که از کلمه بالم پیداست، کرم های پودری کمی سنگین تر از کرم ها هستند و بنابراین بدون نیاز به کرم پودر، پوشش زیادی روی پوست ایجاد می کنند. یک سطح BB خوب مانند سطح Sisi عمل می کند بنابراین تفاوت بین دو سطح بسیار کم است. به طور کلی کرم های کودک پوشش رنگارنگ تری نسبت به کرم های کودک ایجاد می کنند. اما توانایی اصلاح رنگ یا پنهان کردن لکه های پوستی را ندارد. با این حال، برخی از مطالعات علمی اثربخشی ضد آفتاب نوزاد را تایید کرده است.

دی دی کرم

دی دی  به معنای دفاع روزانه است و این  کرم «مدافع روزانه» و «همه کاره» به حساب می آید. ظاهر این محصول شبیه کرم پودرلایت است; اما کرم ها خاصیت اصلاح رنگ صورت را دارند. اساسا سازنده این محصول ادعا می کند که می توانید تمام ویژگی های یک کرم خوب را در این محصول بیابید. البته تنوع محصولات موجود در بازار نسبت به دو نوع قبلی بسیار بیشتر است و تنها چند برند این کرم را در رنگ های مختلف عرضه می کنند.

تفاوت سی سی کرم با کرم پودر چیست؟

این همه محصولات جدید چه تفاوتی با کرم پودرهای معمولی دارند؟ اگر تا به حال نام کرم پودر سی سی یا کرم پودر DD را شنیده اید، باید بدانید که استفاده از این عبارات برای توصیف این کرم همه کاره نادرست است! تنها وجه اشتراک کرم های سی سی و دی دی با کرم پودر همرنگ بودن آنهاست. همانطور که تا کنون خواندید، این محصولات همه کاره هستند و مزایای بسیار بیشتری نسبت به کرم پودرها دارند. وقتی از اسکراب یا کرم اسکراب با SPF مناسب استفاده می کنید و به بیرون می روید، در مورد آسیب های ناشی از نور خورشید و حفظ رطوبت پوست خود بسیار راحت فکر می کنید. با این حال، این کرم ها معمولا فاقد تنوع رنگ هستند.

در واقع اکثر این کرم ها به چند شکل ساده، متوسط ​​و سنگین ساخته می شوند و برای بسیاری از رنگ های پوست کاربرد ندارند. در مقابل، کرم پودر معمولی رنگ های زیادی دارد که می توان آن را برای بسیاری از انواع صورت استفاده کرد. بنابراین اگر برند بهترین ارائه دهنده کرم چند رنگ باشد، برنده این رقابت خواهد بود.

سخن آخر

سی سی کرم یک ماده آرایشی مناسب برای آبرسانی است. محافظت از پوست در برابر نور خورشید و پیچیدگی را در عصر از بین ببرید.

در حالی که ممکن است نام سی سی  کرم جدید باشد. اما ابزار و ایده هایی برای رطوبت رنگ از قبل وجود دارد. هنگام انتخاب محصول آرایشی، مطمئن شوید که ایده های شما دارای مجوز استفاده است.

کرم سی سی برای پوشش سبک و محافظت از پوست در برابر آفتاب و افرادی که آرایش سنگین را دوست ندارند گزینه مناسبی است. اما این نوع کرم مشکلات پوستی را درمان یا بهبود نمی بخشد و همچنین ظاهر پوست را برای همیشه تغییر می دهد.

تجربه شما در مورد سی سی کرم چیست؟

حال که دانستید سی سی کرم چیست، خواهشمندیم تجربیات خود را برای ما و سایر همکاران باریخت بنویسید و در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد استفاده و کاربرد سی سی کرم در قسمت نظرات پاسخ دهید.

4/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت