اولین امتیاز را ثبت کنید!

علت زود جذب شدن ژل لب چیست؟

لب‌ها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند که فرم آن تاثیر زیادی در زیبایی فرد دارد. برخی از افراد به دلایل مختلف از فرم و حالت لب‌های خود راضی نیستند.

بهترین و موثرترین راه برای اصلاح فرم لب تزریق ژل لب است. ژل‌های لب مبتنی بر  هیالورونیک اسید در سال‌های اخیر به تقویت کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده اند. هنگام تزریق ژل، لب برجسته شده و حجم داده می‌شود و در نتیجه با تزریق ژل لب، زیبایی صورت افزایش می‌یابد. ژل‌های لب مبتنی بر اسید هیالورونیک در سال‌های اخیر به تقویت کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده اند. جذب زودرس ژل لب بین بیماران متفاوت است و به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره کرده ایم.

فواید تزریق ژل لب

جای زخم کمتر: کبودی و تورم کمتر در مقایسه با سایر فیلرها با تزریق ژل اسید هیالورونیک.
کنترل آسان حجم لب‌ها: پزشک می‌تواند حجم ژل را به خوبی کنترل کند و نتیجه دلخواه را بگیرد.
احتمال کم واکنش آلرژیک: از آنجایی که مواد مورد استفاده در ژل‌های تزریقی مشابه مواد موجود در بدن هستند، بعید است که باعث ایجاد حساسیت شوند. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتماً قبل از درمان به پزشک خود اطلاع دهید.

زود جذب شدن ژل لب

این مطلب را نیز از دست ندهید: لیفت ابرو در خانه، به قاب صورتتان روح ببخشید!

علل زود جذب شدن ژل لب

1- حرکت دهان باعث می‌شود ژل سریع‌تر تجزیه شود.
حرکت مداوم می‌تواند منجر به از بین رفتن اسید هیالورونیک شود. از آنجا که ژل به صورت متقاطع است، حرکت مداوم باعث می‌شود که این پیوندها در نهایت شکسته شده و محصول را جذب کنند. به عبارت دیگر، بین میزان حرکت لب، صحبت کردن، جویدن، بوسیدن و سرعت تجزیه ژل رابطه مستقیم وجود دارد.

 

2- متابولیسم شما بر سلامت ژل تاثیر می‌گذارد.
مکانیسم‌های مشابهی که میزان متابولیسم کالری را تنظیم می‌کنند، بر سرعت تخریب ژل نیز تأثیر می‌گذارند.

3- ادعاهای ماندگاری ژل لب بیشتر از مقدار واقعی است.
اگرچه می‌توان ادعا کرد که ماندگاری ژل یک سال است، اما این بدان معنا نیست که مقدار ژل تزریق شده با مقدار ژل بعد از 365 روز برابر است.

4- با افزایش سن، توانایی طبیعی بدن ما برای تولید کلاژن کاهش می‌یابد و این باعث می‌شود ترشحات لب در افراد جوان بیشتر از بزرگسالان باشد.

عواملی که عمر مفید تزریق ژل را افزایش می‌دهد

بسیاری از افرادی که از روش‌های تزریق ژل استفاده می‌کنند نگران ماندگاری آن هستند. برای افزایش ماندگاری این روش به چند نکته مهم توجه کنید.
مراقبت از پوست
مهم‌ترین عامل در افزایش ماندگاری ژل‌های تزریقی محافظت از پوست و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان است. اسیدهای هیالورونیک معمولاً به سرعت جذب بدن می‌شوند و دوام خود را از دست می‌دهند. بنابراین با نوشیدن آب سرعت جذب آن را کاهش داده و در نتیجه ماندگاری آن را افزایش دهید.

محافظت از پوست در برابر نور خورشید
یکی دیگر از راه‌های افزایش طول عمر تزریق ژل، محافظت از پوست در برابر نور خورشید است. پس هنگام بیرون رفتن حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. در غیر این صورت اشعه خورشید به بافت پوست آسیب می‌رساند و در نتیجه پوست اثر خود را از دست می‌دهد.

مصرف صحیح ویتامین‌ها
بهتر است از مواد غذایی حاوی ویتامین‌های مختلف به ویژه روی (روی) استفاده شود تا ژل تزریقی ماندگاری بیشتری داشته باشد. استفاده از روی باعث بهبود عملکرد پوست و در نتیجه ماندگاری ژل تزریقی بیشتر می‌شود. در عین حال از خوردن غذاهای مضر مانند غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده خودداری کنید. همچنین مصرف مواد قندی مانند نوشابه و نوشابه‌های گازدار را کاهش دهید.

جمع بندی

تزریق ژل لب می‌تواند در اصلاح تغییرات و زیبایی چهره بسیار کمک کننده باشد. لب پایین به طور طبیعی بزرگ‌تر و حجیم‌تر از لب بالایی است و نیمه راست و چپ هر لب شبیه به هم هستند، بنابراین حجم و تقارن در این دو نیمه بسیار مهم است. امروزه استفاده از اسید هیالورونیک به عنوان ژل تزریقی بسیار رایج شده است. اسید هیالورونیک یک ماده ژل مانند است که توسط نوع خاصی از باکتری‌ها تولید می‌شود. این ماده به مولکول‌های آب در بافت لب متصل می‌شود و آن را برجسته‌تر می‌کند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت