اولین امتیاز را ثبت کنید!

عوارض استفاده از کانسیلر چیست؟

لکه های روی پوست یکی از موارد ناخوشایند صورت است، بنابراین خانم ها به دنبال محصولات زیبایی هستند که بتوانند لکه های روی پوست را از بین ببرند، پس اجازه دهید کانسیلر را به شما معرفی کنم.

برای پاسخ به این سوال که کانسیلر چیست؟ کانسیلر یک محصول زیبایی شگفت انگیز است که عیوب پوست و سیاهی دور چشم را می پوشاند. می تواند گودی را از بین ببرد. همچنین لازم به ذکر است که کانسیلرها در رنگ های مختلف ساخته شده اند تا افراد با هر رنگ پوستی که دارند بتوانند از آن استفاده کنند و تاثیرات شگفت انگیز آن را ببینند.

در این مقاله، ما می خواهیم برای شما توضیح دهیم که چه نوع کانسیلری مناسب است همچنین عوارض استفاده از کانسیلر چیست؟

عوارض استفاده از کانسیلر

کدام نوع کانسیلر مناسب است؟

کانسیلرها را باید با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست چرب دارید، توصیه می کنیم از کانسیلر مایع استفاده کنید. این نوع کانسیلر جلوه ای بهتر به آرایش شما می دهد. بنابراین برای پوست بسیار مفید است. اگر خشکی دارید بهتر است از کانسیلر جامد یا نیمه جامد استفاده کنید.

کانسیلرهای جامد کرمی و مات به پوست ظاهری براق می بخشد و پوست را چرب تر می کند، بنابراین برای افرادی که پوست خشک دارند خوب است، اما اگر پوست شما نرمال تا معمولی است یعنی نه خیلی چرب و نه خیلی خشک توصیه می کنیم از کانسیلرهای مایع استفاده کنید زیرا کانسیلرهای جامد و نیمه جامد به دلیل خواص منحصر به فرد خود می توانند منافذ را مسدود کرده و باعث آسیب پوست شوند. به همین دلیل بهتر است از کانسیلر مایع استفاده کنید.

عوارض استفاده از کانسیلر

کانسیلر اصلی اگر مناسب نوع پوست شما باشد به پوست آسیبی نمی رساند.

به طور کلی بسیاری از خانم های ایرانی زیر چشم خود دارای سیاهی هستند و پوشاندن سیاهی دور چشم می تواند نقش مفید و موثری در زیبایی آرایش داشته باشد.
معمولا برای این منظور از کانسیلر استفاده می شود. اما عوارض استفاده از کانسیلر چیست؟ کدام کانسیلر برای پوست شما بهتر است؟ نحوه استفاده درست از کانسیلر چیست؟

سعی نکنید تیرگی دور چشم خود را با کرم های سنگین یا کانسیلرهای غلیظ بپوشانید. زیرا این بافت سنگین برای پوست نازک دور چشم مناسب نیست. به جای آن از کانسیلرهای سبک استفاده کنید. یک نوع کانسیلر سبک تر در خطوط ریز صورت شما فرو نمی رود و پوست شما را چروک نشان نمی دهد.

هنگام انتخاب کانسیلر وضعیت پوست خود را در نظر بگیرید. اگر پوست نازک و حساسی دارید از کانسیلر، ویتامین ها و مرطوب کننده ها استفاده کنید. و اگر پوست چرب دارید از کانسیلر پودری که مواد معدنی دارد استفاده کنید.

نحوه پخش کانسیلر نیز در جلوگیری از چین و چروک زیر چشم موثر است. هر گونه کشش در این ناحیه باعث ایجاد چین و چروک می شود. سعی کنید کانسیلر را با برس یا انگشت و حرکات سبک وارد پوست کنید.

کانسیلرهای استیکی جزو راحت ترین نوع کانسیلر می باشند.

عوارض استفاده از کلنسیلر

سخن آخر

با توجه به مطالب گفته شده شما متوجه شدید که انتخاب کانسیلر نامناسب پوستتان و یا خرید کانسیلرهای بی کیفیت نه تنها به زیبایی چهره شما کمک نخواهد کرد بلکه عوارض استفاده از کانسیلر می تواند بیشتر از مزایای آن باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت