اولین امتیاز را ثبت کنید!

قیمت تزریق ژل لب چقدر است؟

در این مقاله سعی داریم در مورد قیمت تزریق ژل لب صحبت کنیم. از آنجایی که همه ما می‌دانیم که لب‌هایمان به طور طبیعی یا با تزریق ژل پرتر می‌شوند، چهره ما زیباتر به نظر می‌رسد و حتی زیبایی لبخند ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به همین دلیل است که تزریق ژل به لب بسیار محبوب و مورد توجه است. بزرگ کردن لب می‌تواند روی صورت فرد نیز تاثیر بگذارد؛ بنابراین انجام این عمل زیبایی با آگاهی کامل از روش‌ها و نتایج استفاده از ژل لب بسیار مهم است.

 

تزریق ژل لب

بزرگ کردن لب با تزریق ژل یک روش زیبایی است که زیبایی خاصی به فرد می‌بخشد، این کار به طور موثری لب‌ها را تقویت و برجسته می‌کند. علاوه بر استانداردهای لازم، ژل مورد استفاده باید از نظر بیولوژیکی با بدن بیمار سازگار باشد تا واکنش‌های ایمنی بدن را تحریک نکند. از آنجایی که لب‌ها با خون رسانی و تحرک بالا مشخص می‌شوند، ژل تزریقی باید از ثبات کافی برخوردار باشد، بنابراین حجم مورد نظر ژل تزریقی باید با دقت بالایی انجام شود.

 

ژل‌های مدرن محصولاتی هستند که از موادی مشابه اسید هیالورونیک ساخته می‌شوند که یک ماده طبیعی در بدن یافت می‌شود و حجم لب‌ها را افزایش می‌دهد. مدت زمان این نوع ژل حدود شش ماه است که در این مدت می‌توان حجم لب‌ها را کنترل کرد.

ژل لب روسی

این مطلب را نیز از دست ندهید: همه چیز درباره تزریق ژل لب روسی

عوارض تزریق ژل لب

عوارض تزریق ژل هیالورونیک اسید به لب موقتی است و پس از چند روز از بین می‌رود. این عوارض شامل موارد زیر است:

  • خونریزی از محل تزریق
  • تورم و کبودی
  • قرمزی و تورم در محل تزریق
  • فعال شدن مجدد زخم‌ها یا اسکارهای قدیمی روی لب و اطراف آن

علاوه بر این، مشکلات بیشتری می‌تواند با تزریق اسید هیالورونیک در لب‌ها ایجاد شود:

  • تورم و کبودی شدید به مدت یک هفته یا 10 روز
    ناهماهنگی اصلی
  • برجستگی‌های نامنظم روی لب‌ها
  • عفونت
  • از دست دادن بافت لب
  • زخم، اسکار یا سختی لب
  • آلرژی یا عدم تحمل تزریق، از جمله قرمزی، تورم، خارش اطراف لب.

ژل‌های هیالورونیک آلرژی ایجاد نمی‌کنند زیرا شبیه سلول‌های بدن هستند و نتایج طولانی مدت و دائمی دارند، به راحتی می‌توانند توده‌ها یا تورم‌ها را با تزریق از بین ببرند و جای زخم کمتری نسبت به سایرین دارند، مواردی هستند که پوست را پر می‌کنند. عوارضی مانند خونریزی ناشی از تزریق و حساسیت در محل تزریق ژل هیالورونیک موقتی بوده و طی چند روز آینده از بین می‌رود. اما قیمت تزریق ژل لب هیالورونیک بالاست.

 

قیمت تزریق ژل لب

همانطور که گفته شد تزریق ژل و فیلر لب انواع و روش‌های مختلفی دارد؛ بنابراین قیمت تزریق ژل لب نیز متفاوت خواهد بود. در مرحله اول نوع ژل انتخابی بر قیمت تزریق ژل لب تاثیر می‌گذارد. اما معمولاً برخی از بیماران به واحدهای ژل بیشتری برای تزریق نیاز دارند و این بر هزینه تزریق ژل برای آنها تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، قیمت تزریق ژل لب به روش انتخابی (موقت یا دائم)، تخصص پزشک و کلینیک پوست و موی انتخابی شما بستگی دارد. توصیه ما این است که به دلیل عوارض ناشی از تزریق اشتباه ژل لب به بهترین پزشک تزریق ژل در تهران یا شهر محل زندگی خود مراجعه کنید.

سخن پایانی

قیمت تزریق لب معمولاً بر اساس دوز تزریق است و به مقدار ژل مورد نیاز بستگی دارد. بیمه درمانی هزینه تزریق ژل لب را پوشش نمی‌دهد، همانطور که در مورد روش‌های زیبایی انجام می‌شود. قبل از انجام تزریق ژل، مطمئن شوید که از تمام قیمت‌ها و هزینه‌های ژل لب مطلع هستید. قیمت تزریق ژل لب بستگی به نوع ژل و میزان ژل لب مورد نیاز برای تزریق دارد که حق الزحمه پزشک نیز به آن اضافه می‌شود. کمترین هزینه تزریق ژل لب که مربوط به ژل لب روسی می شود، ۵۵۰ هزار تومان است.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت