اولین امتیاز را ثبت کنید!

نقد و بررسی میسلار واتر بایودرما

نقد و بررسی Bioderma Sensi Bio Micellar Water  برخلاف ژل شستشوی صورت Sebium Bioderma. این محصول فاقد پارابن، عطر و مواد حساسیت زا بوده و به همین دلیل برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب است. این شستشوی صورت می تواند تمام آرایش ها را پاک کند. همچنین لازم به ذکر است که پس از استفاده از این محصول هیچ اثری روی پوست باقی نمی ماند و باعث خشکی و چرب شدن پوست نمی شود.

میسلار واتر Sensibio غیر چرب، روان و رقیق است و بهتر است از پد پنبه ای یا بلندر برای اعمال آن استفاده کنید. بعد از استفاده نیازی به شستشوی صورت ندارید. در کل باید بگوییم که این ژل شستشوی صورت یکی از بهترین های موجود در بازار است.

بررسی اجمالی میسلار واتر بایودرما  Sebium H2O

میسلار واتر بایودرما مدل سبیوم برای پوست های چرب، درمانی است که آلودگی ها را از بین می برد و پوست را تمیز می کند.

ویژگی های میسلار واتر Bioderma Sensibio برای پوست های حساس

  •  پاک کننده ملایم و موثر برای تمام لوازم آرایشی (حتی آرایش طولانی مدت و ضد آب)
  • تسکین دهنده و آرام بخش برای پوست های حساس
  • مناسب برای پوست های معمولی تا خشک

5 روش استفاده از میسلار واتر بایودرما

مقداری از میسلار واتر بایودرما را روی یک پارچه نازک بمالید و از آن به عنوان ماسک تسکین دهنده پوست استفاده کنید. می توانید از ماسکی به نام DIY استفاده کنید و با آن از میسلار استفاده کنید.

این یک بررسی کوتاه از پاک کننده آرایش 500 میلی لیتری Bioderma Sevium H2O است. محصول بایودرما یک پاک کننده خوب برای پوست های چرب و آکنه. این محلول ساخت فرانسه است و به هیچ عنوان خشکی و کشیدگی در پوست احساس نخواهید کرد همچنین تمام ناخالصی ها و چربی اضافی را از پوست پاک کنید.

میسلار واتر چیست؟ فواید میسلار واتر یا پاک کننده آرایش

یکی از کارهای سخت برای خانم ها تمیز کردن برس های آرایشی است. ساده ترین و راحت ترین راه برای تمیز کردن برس های آرایشی استفاده  از میسلار واتر است. شما می توانید کمی از میسلار واتر را داخل ظرفی کوچک ریخته و برس های را در آن قرار دهید و با این کار به سادگی برس های آرایشی را تمیز نمایید.

سخن پایانی

میسلار واتر در واقع مجموعه ای از میسل ها است که مولکول های روغنی هستند که در آب معلق می باشند. کاری که این مولکول‌ها انجام می‌دهند این است که به ذرات روغن و سایر ناخالصی‌ها متصل می‌شوند و بدون خشک شدن پوست، آن‌ها را از روی پوست پاک می‌کنند. یعنی نیازی به پاکسازی با استفاده تمیز کننده های دیگر که بیشتر آن ها حاوی صابون هستند و باعث خشکی پوست می شود نیست. همچنین با استفاده از میسلار واتر دیگر نیازی به استفاده از آب برای شستشوی پوست ندارید.
نقطه ضعف میسلار واتر این است که اگر پوست حساس و مستعد آکنه دارید، آب میسلار می تواند کمی برای شما مضر باشد در واقع، آب میسلار می‌تواند لایه‌ای شبیه لایه روی پوست شما ایجاد کند که می‌تواند باعث مسدود شدن منافذ پوست و ترشح چربی‌های طبیعی شود که می‌تواند منجر به پوست چرب و جوش‌های جدید شود.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت