اولین امتیاز را ثبت کنید!

میسلار واتر چیست؟

آیا می دانید میسلار واتر چیست؟ میسلار واتر یک پاک کننده صورت است که برای چندین دهه یکی از رازهای زیبایی اروپا بوده است. این محصول نیازی به شستشو ندارد، به پوست آسیب نمی رساند و از فناوری منحصر به فرد و متفاوت با سایر پاک کننده های صورت استفاده می کند تا به ایجاد پوستی تمیز و صاف کمک کند.
اگر می خواهید بعد جدیدی به رنگ بندی خود اضافه کنید، باید این محصول و نحوه استفاده از آن را بشناسید. در این مقاله ابتدا میسلار واتر و اجزای آن را توضیح می دهیم و سپس نحوه استفاده از این محصول را توضیح می دهیم.

میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر یک پاک کننده صورت است که به زدودن سبوم و آلودگی های اضافی از روی پوست کمک می کند و پوست را نرم و زیبا می کند.

میسلار واتر از میسل یا ذرات چربی تشکیل شده است.
میسل با جذب کثیفی و گرد و غبار، آلودگی و کثیفی را از سطح پوست پاک می کند.
این محصول یک ماده آرایشی بسیار کامل و همه کاره است. می توان آن را از کرم پودر، آرایش چشم و ریمل پاک کرد و چربی و عرق اضافی را از بین برد.

معمولاً به دو محصول مراقبت از پوست جداگانه نیاز دارد. نکته مهم در مورد آب میشلین این است که این محصول ساده، آسان برای استفاده است و با هر دو کار می کند.

میسلار واتر چیست؟

این مطلب را نیز از دست ندهید: اهمیت مراقبت از پوست

مواد تشکیل دهنده میسلار واتر چیست؟

آب میسلار شامل میسل هایی است که ذرات لیپیدی معلق در آب را از حالت تعلیق پاک می کند.

رازهایی در مورد میسل:

میسل ها دارای خواص آبگریز و آب دوست هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند کثیفی، ناخالصی ها و آرایش را پاک کنند.

میشل شبیه آب شفاف است. اما زمانی که با پوست تماس پیدا می کند متوجه خواهید شد که این محصول حاوی ترکیبات پیچیده تری است.

میسل های موجود در Micellar Water از عملکردهای مختلفی استفاده می کنند. علاوه بر کمک به پاک کردن آرایش، صورت را تمیز کرده و پوست را مرطوب کنید. میسل مانند آهنربا چربی و مواد آرایشی را بدون نیاز به کثیفی سنگین از روی پوست شما پاک می کند و بدون اینکه خشک شود پوست شما را تمیز و مرطوب می کند.

مایسل آنقدر عالی است که حتی می تواند آرایش دائمی مانند ریمل ضد آب را پاک کند.

چه چیزی Mislar Water را متفاوت می کند؟

میسلار واتر یک پاک کننده و پاک کننده است. اما تفاوت این دو چیست؟

آب مایکلر برخلاف پاک کننده ها که به صورت فوم یا لوسیون هستند ظاهری آبکی دارد و نیازی به شستشو ندارد.

آب میسلار یک نیاز لوازم جانبی است. به جای استفاده مستقیم از این محصول روی صورت خود، آن را روی سواب های پنبه ای مالیده و روی صورت خود بمالید.

می توانید آرایش و کثیفی روی پوست روی بالش ببینید (آب میسلار از صورت پاک می شود).

اکنون که می دانید میسلار واتر چیست، شایان ذکر است که میسلار واتر فرمولاسیونی ملایم است و به پوست آسیبی نمی رساند.

در حالی که سایر پاک کننده ها می توانند پوست شما را کم آب کنند، میسلار واتر در واقع می تواند به مرطوب و آبرسانی آن کمک کند. اگر از هر آرایشگری در مورد محصولات زیبایی که استفاده می کند بپرسید، احتمالاً نام «میسلار واتر» را خواهید شنید.

میسلار واتر به شما کمک می کند چمدان خود را ببندید. از آنجایی که برای تمیز کردن صورت خود در شب فقط به یک محصول نیاز دارید، فضای خالی زیادی در کیف آرایش خود خواهید داشت. از آنجایی که میسلار واتر مانند آب جاری است، می توانید مقداری از این محصول را (به میزان لازم) در یک بطری کوچک بریزید و همراه خود ببرید.

میسلار واتر چیست؟

آیا میسلار واتر برای هر نوع پوستی قابل استفاده است؟

بسیاری از محصولات مراقبت از پوست برای انواع پوست مناسب نیستند. با این حال، میسلار واتر یکی از معدود محصولاتی است که برای انواع پوست (از جمله پوست های معمولی، حساس، مختلط یا چرب) قابل استفاده است.

میسلار واتر به دلیل خاصیت پاک کنندگی و آبرسانی ملایمش شناخته شده است. این ویژگی ها میسلار واتر را به محصولی محبوب برای پوست در سراسر جهان تبدیل کرده است.

میسلار واتر نه تنها برای پوست های حساس ملایم است، بلکه نیازی به مالش زیاد نیز ندارد. به نواحی حساس پوست مانند چشم آسیب نمی رساند. مهمتر از همه، آب میسلار برای همه است. افرادی هم هستند که پوست حساسی دارند. همچنین اگر پوست شما حساس است، باید بدانید که ترکیب پاک کننده ملایم مایسلیر واتر به آبرسانی و تغذیه پوست شما کمک می کند.

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

اگر می دانید میسلار واتر چیست، نحوه استفاده از آن را بیاموزید. نوع جدیدی از پاک کننده بدون پنبه یا پد آرایشی تأثیر مثبتی دارد.
برای بهترین نتیجه، از یک سواب پنبه ای بزرگ که در اکثر داروخانه ها موجود است استفاده کنید. معمولاً به صورت استوانه ای حاوی چندین پد پنبه فروخته می شود.

میسلار واتر (مانند تمام پاک کننده های صورت) باید اولین قدم در برنامه مراقبت از پوست شما باشد.

برای استفاده از این محصول:

یک سواب پنبه ای را به مواد شوینده آغشته کنید و آن را به صورت خود بمالید. این روند را تا زمانی که لکه ها یا رنگ های جدیدی روی بستر ظاهر شوند ادامه دهید. برای پاک کردن آرایش چشم ابتدا مطمئن شوید که پنبه به خوبی آغشته به مواد شوینده است.

سپس از روشی به نام “فشرده و نگه داشتن” استفاده کنید. به سادگی روی پلک خود فشار دهید و قبل از پاک کردن پلک، آن را چند ثانیه نگه دارید. روش “فشرده و نگه دارید” به میسل کمک می کند تا مغناطیسی شود و آرایش، آلودگی و کثیفی را از روی پوست شما پاک کند.

میسلار واتر چیست؟

کاربردهای دیگر میسلار واتر چیست؟

میسلار واتر علاوه بر پاکسازی، ویژگی های دیگری نیز دارد که می تواند بر جنبه های دیگر زیبایی شما تاثیر بگذارد. اکنون که نحوه استفاده از میسلار واتر را می دانید، باید بدانید که چه زمانی از آن استفاده کنید:
اشتباه آرایش کردی؟ آیا ریمل شما لک شده است؟ به جای شستشوی مجدد کل صورت، می توانید از آب میسلار استفاده کنید. سپس به سادگی پاک کننده را در محلول پاک کننده آرایش فرو کنید و ناخالصی های آرایش را پاک کنید.

حتی در روزهایی که آرایش نکرده اید، می توانید از آب میسلار برای شادابی پوست خود استفاده کنید.

این محصول را زمانی که در خارج از منزل هستید یا در حین تمرین برای پاکسازی پوست و حذف آلودگی ها از سطح پوست همراه خود داشته باشید.

حتی اگر فعالیت شدیدی دارید، میسلار واتر به تناسب اندام شما کمک می کند. برای تمیز کردن منظم پوست از دستمال مرطوب مایسلار استفاده کنید.

بعد از ورزشگاه، زمانی که پوست زیادی دارید یا زمانی که پوست شما نیاز به تقویت دارد، دستمال مرطوب های مبتنی بر آب میسلار عالی هستند.

میسلار واتر چیست؟

کلام آخر

اگر تازه وارد دنیای Micler Water شده اید، به روتین جدید پاکسازی پوست خوش آمدید. شما به سراغ شوینده دیگری نخواهید رفت زیرا این نوع پاک کننده ها تاثیر زیادی روی پوست دارند و به راحتی و بدون نیاز به شستشو استفاده می شوند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت