چک لیست لوازم آرایشی که باید داشته باشی
اولین امتیاز را ثبت کنید!

چک لیست لوازم آرایشی که باید داشته باشی

صنعت زیبایی، یکی از بزرگترین صنایع زنده حال حاضر و در عصر نوین تمدن بشری است. جالب است بدانید این صنعت، بر پایه فراهم کردن عرصه‌ای بی‌حد و مرز برای مانور خلاقیت‌های شما طراحی شده است. ولی با این همه، نمی‌توان هیچ یک از سبک‌های میکاپ و لوازم آرایشی‌ها را در قالب ضرورت و بایدها جا داد. از طرفی تنوع محصولات آرایشی در دنیای امروز، بیش از توان خرید و رفع نیاز اغلب مردم عادی است. به همین خاطر است که میکاپ آرتیست‌ها و فعالان این حوزه، مبحث معرفی محصولات کاربردی‌تر را به عنوان چراغ راه دنیای میکاپ توصیف می‌نمایند.

چک لیست لوازم آرایشی ضروری

چنانچه از طرفداران میکاپ و آرایش باشید، به خوبی با تنوع غیر قابل توصیف و رنگارنگ لوازم آرایشی آشنا هستید. این امر در کنار دسترسی فوق العاده‌ای که به عنوان مصرف کننده در اختیارتان قرار می‌دهد، تا حدودی باعث سردرگمی شما نیز خواهد شد. چرا که انتخاب محصول کاربردی و مناسب در چنین شرایطی بسیار دشوار است. اینجا است که داشتن پلنر یا چک لیست آرایشی به کمک شما می‌آید. راهنمای زیر، لیستی مختصر و مفید از محصولات آرایشی ضروری را در اختیار شما قرار می‌دهد:

اجرای آرایش اصولی، با ژل شستشوی صورت

دیدن عنوان ژل شستشوی صورت در چک لیست لوازم آرایشی، تا حدی تعجب برانگیز به نظر می‌رسد. باور کنید یا نه، شستن پوست مقدمه اصولی اجرای یک میکاپ حرفه‌ای است. چرا که استفاده از لوازم آرایشی روی پوست کثیف، نتیجه‌ای جز ماسیدن میکاپ و ایجاد لک و جوش ندارد. البته انواع دیگری از شوینده‌های پوست از قبیل فوم، پن و … نیز در بازار موجود است. اما ژل شستشو، به دلیل فرمولاسیون ملایم و قدرت پاک کنندگی قابل قبول، انتخاب بهتری برای پاکسازی پوست پیش از آرایش به شمار می‌رود. مصرف این مدل شوینده پیش از آرایش، از خشکی بیش از حد پوست و اعمال فشار سلولی ناشی از دهیدراتاسیون جلوگیری می‌کند.

کرم آبرسان، راهکاری برای رفع بزرگترین معضلات میکاپ

بیشتر مواقع با ماسیدن آرایش مواجه می‌شوید؟ کرم پودر روی پوستتان اسفنجی و پوسته پوسته می‌شود؟ بعد از آرایش دچار خارش و التهاب پوستی هستید؟ همه این موارد اغلب به یک دلیل رخ می‌دهد، خشکی و دهیدراتاسیون پوست. معضل شایعی که با استفاده از کرم آبرسان به راحتی قابل حل است. آبرسان‌ها، قدرت جذب بسیار بالایی دارند و به سرعت وارد لایه‌های عمقی پوست می‌شوند. این محصول، پوست شما را به صورت عمقی هیدراته نگه می‌دارد. از بین بردن چروک‌های ریز، افزایش شفافیت پوست و کاهش احتمال پوسته پوسته شدن از مزایای اصلی مصرف آبرسان پیش از شروع آرایش است.

پرایمرها، معجزه زیرسازی آرایش

پرایمر صورت، یکی از محصولات ضروری چک لیست لوازم آرایشی است. هرچند درصد بالایی از افرادی که تا به حال از پرایمر استفاده نکرده‌اند، مصرف این محصول را چندان ضروری نمی‌دانند؛ اما تنها یکبار استفاده و مشاهده تاثیر پرایمرها کافی است، تا به کاربرد جادویی آن پی ببرید. پرایمرها به واسطه بافت غلیظی که دارند، ناهمواری و منافذ باز پوست را پوشش می‌دهند. همچنین، ماهیت چسبنده این محصول به افزایش ماندگاری دیگر لایه‌های آرایشی نیز کمک می‌نماید. اگر دوست دارید آرایش ماندگار و یکدستی داشته باشید، پرایمرها را از قلم نیدازید و در لیست آرایشی هایتان همیشه به دنبال خرید پرایمر با کیفیت باشید.

چک لیست لوازم آرایشی که باید داشته باشی

زیرسازی در 2 دقیقه با کوشن

برای طرفداران میکاپ طبیعی و نچرال، خبر خاصی داریم؛ کار با کوشن‌ها را از دست ندهید.کوشن در‌واقع نوعی BB کرم و در برخی مواقع CC کرم است که با نبوغ K-Beauty ادغام شده است. این محصول به همراه یک پد قارچی شبیه بلندر عرضه می‌شود و کاربری بسیار راحتی دارد. با استفاده از کوشن، تنها در چند دقیقه می‌توانید زیرسازی یکدست و زیبایی اجرا کنید. از نظر قدرت پوشانندگی نیز، کوشن کاور متوسط و قابل قبولی دارد.

ریمل، زمینه ساز جذابیت چشمان شما

ریمل، در صدر پرفروش‌ترین لوازم آرایشی دنیا قرار دارد. بدون شک داشتن مژه‌های پرپشت و بلند، فاکتور جذابی است که می‌تواند لول میکاپ شما را تا حد زیادی بالا ببرد. ریمل‌ها بنابر کاربری و تکنیک استفاده، می‌توانند حالت چشمانتان را تحت تاثیر قرار دهند. خط مژه‌هایتان را پررنگ‌تر کنند و جلوه خاصی به میکاپتان هدیه دهند. اگر مژه‌هایتان نازک، بی‌حالت و بلند هستند، ریمل‌های حجم دهنده بهترین گزینه برای شما به حساب می‌آیند. در صورتی که مژه‌های حالت دار و نسبتا پرپشتی دارید، بهتر است به سراغ ریمل‌های بلند کننده مژه بروید.

مداد چشم، کاربردی‌ترین ابزار میکاپ

مداد چشم، یکی از لوازم آرایشی همه کاره و تاثیر گذاری است که در کنار تمام مزایای خود، کاربری بسیار راحتی نیز دارد. به خصوص در صورتی‌که طراحی الگوهای خط چشم برایتان کار سخت و دشواری است، توصیه می‌شود کار با مداد چشم را امتحان کنید. این محصول را می‌توانید برای پر کردن بن مژه، کشیدن خط چشم‌های فید شده و پر کردن پلک پایین استفاده نمایید.

رژ لب، ابزاری برای تضمین زیبایی شما

رژ لب‌، تنها محصول آرایشی است که حتی به تنهایی هم می‌تواند برای اجرای میکاپ کافی باشد. داشتن رژ لب قرمز کلاسیک، میانبری حرفه‌ای برای مواقعی است که زمان کافی برای میکاپ کامل نداشته باشید. این رنگ خاص، توجهات را به سمت لب‌هایتان جلب می‌کند و کاستی‌های آرایش را به خوبی می‌پوشاند. اما در شرایطی که احساس می‌کنید آرایشتان خیلی غلیظ شده یا به میکاپ لایت و طبیعی‌تری احتیاج دارید، به سراغ تناژ رژ لب‌های نود بروید.

چک لیست لوازم آرایشی که باید داشته باشی

یکی از قسمت‌های میکاپ که معمولا به تمدید چندباره در طول روز نیاز دارد، آرایش لب است. چرا که اغلب انواع رژ لب در اثر خوردن و آشامیدن به مرور کمرنگ می‌شود و حتی کاملا از بین می‌روند. به همین خاطر، توصیه می‌شود رژ لب مناسبی برای کیف همراه خود در نظر بگیرید.

رژگونه، راز درخشش میکاپ

رژگونه‌، همان عصای جادویی است که در روزهای بد و ناخوشایندمان به آن نیاز داریم. این محصول منحصر به فرد، با هدف رنگ بخشیدن به پوست و پوشش هر‌گونه بی‌حالی و خستگی در دنیای میکاپ مورد استفاده قرار می‌گیرد. چنانچه طیف رنگ درستی انتخاب کنید و با تکنیک‌های اصولی رژگونه بزنید، نتیجه آرایشتان بدون شک فوق العاده خواهد بود.

براش آرایشی، قلم موی هنرنمایی میکاپ آرتیست‌ها

در آخر، شاهد معرفی براش‌ها به عنوان دستیار اصلی شما در مراحل میکاپ هستیم. از پرایمر و فونداسیون گرفته تا رژگونه و سایه چشم، براش‌ها در تمام مراحل آرایش همراه شما خواهند بود. اگر دوست دارید میکاپ بی‌نقص و حرفه‌ای داشته باشید، توصیه می‌شود روی انتخاب و خرید براش آرایشی باکیفیت سرمایه گذاری کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت