ژل لب عروسکی
اولین امتیاز را ثبت کنید!

همه چیز درباره تزریق ژل لب روسی

روس‌ها چهره ای زیبا دارند و به عنوان یکی از زیباترین نژادهای جهان شناخته می‌شوند. لب‌هایشان یکی از نقاط قوت صورتشان است و زیبایی چهره شان را بیشتر می‌کند. جالب است بدانید خطوط لب‌ها در صورتی که واضح‌تر باشند بسیار جذاب هستند بنابراین در تزریق ژل لب روسی تمرکز روی این خطوط زیبا است.

مدل ژل لب روسی

در این روش حجم لب‌ها قطعاً افزایش می‌یابد اما آنقدر طبیعی و خاطره انگیز است که عاشق خود خواهید شد. اگر از آن دسته افرادی هستید که لب بالایی کوچکی دارید، این مدل برای شما مناسب است و چهره شما را زیباتر از قبل می‌کند. داشتن لب‌های پر و طبیعی نیاز به تخصص و مهارت پزشک دارد تا این کار را با اصول و قواعد انجام دهد.

ژل لب روسی

مشاوره قبل از تزریق ژل لب روسی

اگر قصد تزریق لب‌های خود را دارید، بهتر است برای شناخت انواع تزریق، تحقیق کنید. در اینکه تزریق ژل لب به سبک روسی یک مدل فوق العاده جذاب و چشمگیر است شکی نیست اما مشکل اینجاست که قبل از انتخاب مدل بهتر است با متخصص زیبایی خود مشورت کنید. پزشک باید با توجه به فرم صورت و هر قسمت از صورت بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد.

اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کنید و کلینیک با شهرت را با پزشکان مجرب و فوق تخصص انتخاب کنید، نتیجه شما را بسیار خوشحال می‌کند وقتی در آینه به خود نگاه کنید.

ژل لب روسی

این مطلب را نیز از دست ندهید: ژل لب چیست؟ انواع تزریق ژل لب

ماندگاری ژل لب روسی

این نوع تزریق مانند انواع دیگر بادوام است و نوع مدل تاثیری در ماندگاری آن ندارد. تزریق ژل لب روسی، مانند هر نوع دیگری، یک روز طول می‌کشد. به خاطر داشته باشید که بسته به برند می‌تواند 6 ماه تا یک سال دوام داشته باشد.

اگر می‌خواهید دوام بیشتری داشته باشد، یک مارک با کیفیت خوب با عمر طولانی‌تری انتخاب کنید و ترمیم آن نیز زمان بیشتری می‌برد. محصولات خوب واقعاً هزینه زیادی دارند، اما این مورد ارزش هزینه کمی بالاتر را دارد.

مزایای تزریق ژل لب روسی

شما باید به دنبال چهره ای زیبا و طبیعی باشید و نمی‌خواهید چهره شما غیر استاندارد به نظر برسد. از تزریق لب چه انتظاری دارید؟ آیا به دنبال یک شکل طبیعی و خاص هستید؟ آیا می‌خواهید حجم لب‌های خود را به طور طبیعی افزایش دهید؟ تزریق ژل لب روسی قطعاً یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود که پشیمان نخواهید شد.

ژل لب روسی

 

ژل لب روسی چند سی سی لازم است؟

اما برای فردی که برای اولین بار قصد تزریق ژل را دارد باید گفت که برای هر قسمت از صورت به طور تقریبی حداقل و حداکثر مقدار ژل وجود دارد و کاملاً نسبی است و مقدار تقریبی آن مشخص نشده است. در هر مرجع در واقع دو عامل تعیین می‌کند که هر فرد برای هر ناحیه از صورت چه مقدار ژل نیاز دارد.

اول از همه، تزریق ژل برای چه مواردی استفاده می‌شود؟ و دوم اینکه پزشک شما حتماً به آناتومی صورت و هماهنگی اجزای صورت شما پس از تزریق ژل فکر کرده باشد.
اما به طور کلی تزریق ژل لب روسی کمترین دوز تزریق است.

 

اقدامات لازم قبل از تزریق ژل روسی

اگر قبلاً تزریق ژل به لب‌های شما انجام گرفته، باید صبر کنید تا اثرات آن از بین برود. یا حداقل دو هفته قبل از تزریق ژل لب روسی باید ژل قبلی تخلیه شود. چرا که برای گرفتن نتیجه بهتر از تزریق ژل روسی، نباید ژل دیگری درون لب‌ها وجود داشته باشد.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید ظاهر لب‌هایتان را بهتر کنید و لب‌هایتان را حجم بخشید تزریق ژل روسی به لب توصیه می‌شود.
البته ظاهر هر فرد یکسان نیست. و ژل لب روسی برای همه مناسب نیست. بنابراین برای نتایج بهتر ابتدا با یک متخصص پوست مشورت کنید. تا مدلی را انتخاب کنید که مناسب فرم صورت و لب شما باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت