اولین امتیاز را ثبت کنید!

ژل لب چیست؟ انواع تزریق ژل لب

ژل لب یکی از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی است. از پرکننده‌های لب می‌توان برای بازگرداندن حجم از دست رفته لب افراد مسن و همچنین افزایش حجم و بهبود تناسب لب‌های مشتریان جوان استفاده کرد. در این مطلب به شما می گوییم دقیقا ژل لب چیست و چگونه تزریق می شود.

تعدادی از تکنیک‌های اساسی و محبوب وجود دارد که از تزریق پرکننده‌های پوستی برای حجم دادن به خطوط صورت و پر کردن هرگونه چین و چروک استفاده می‌کند. اهداف ژل لب بسته به ویژگی‌های طبیعی لب‌های هر فرد متفاوت است.
برای درک تناسبات، شکل‌ها و تمایلات ایده آل لب‌ها، یک حرفه ای باتجربه با دید هنری را انتخاب کنید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: انواع روش های پاکسازی پوست را می شناسید؟

 

ژل لب چیست و چگونه عمل می‌کند؟

ژل لب شکل خالص اسید هیالورونیک (HA) است. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌شود. مزیت استفاده از اسید هیالورونیک این است که آب بیشتری را نسبت به وزن خود جذب می‌کند و در نتیجه ظاهر طبیعی‌تری دارد. با افزایش سن، اسید هیالورونیک طبیعی به تدریج کاهش می‌یابد و در نتیجه توانایی آن در نگهداری آب کاهش می‌یابد. بنابراین، با افزایش سن، لب‌های شما نازک‌تر می‌شوند.
اما امروزه از ژل لب نه تنها برای درمان پیری لب‌ها استفاده می‌شود، بلکه اغلب توسط نسل جوانی که می‌خواهند لب‌های بسیار پرتر و مشخص‌تری داشته باشند یا حتی می‌خواهند فرم لب‌های خود را اصلاح کنند، استفاده می‌شود.

بهترین مدل تزریق ژل لب چیست؟

ژل لب بسته به محل و روش تزریق، اشکال مختلفی را روی لب‌ها ایجاد می‌کند. ژل لب می‌تواند لبخندی طبیعی ایجاد کند و لب‌ها و صورت را نرم و صاف کند. انواع مختلفی از فیلر لب وجود دارد.

در طول جلسه مشاوره، در مورد محصول پرکننده لب و فرم لب‌های خود نیز با پزشک خود صحبت خواهید کرد. با تزریق بیشتر در لب پایین لب‌های پرتری مانند لب‌های آنجلینا جولی و با تاکید بر لب بالایی ظاهر هالیوودی خیره کننده ای خواهید داشت.

چند مدل تزریق ژل لب

مشتریان جوان با لب‌های نازک ترجیح می‌دهند حجم لب‌ها را افزایش دهند یا نسبت لب‌های بالا و پایین را برابر نگه دارند. به دلیل خطوط لب که با افزایش سن از بین می‌روند، افراد مسن ترجیح می‌دهند طبیعی و جوان به نظر برسند.
قبل از شروع درمان لازم نیست دقیقاً بدانید که به دنبال چه هستید. در روز مشاوره می‌توانید تکنیک‌های مختلف و نتایج دلخواه را با پزشک خود در میان بگذارید.

تکنیک قلبی تزریق ژل لب چیست؟

پزشکان از تکنیک قلبی برای به دست آوردن یک نتیجه زیبا و بی نقص استفاده می‌کنند. لب‌های قلبی شکل بسیار زیبا و شیک هستند و طرفداران زیادی در بین مردم دارند. این روش ظاهر خاص‌تری نسبت به سایر روش‌های سنتی تزریق ژل لب ایجاد می‌کندژل لب قلبی چیست

ژل لب قلبی

تکنیک عروس روسی تزریق ژل لب چیست؟

این تکنیک منحصر به فرد باعث می‌شود لب‌ها چاق‌تر و نزدیک به مرکز لب‌ها به نظر برسند. بنابراین، برای افرادی که خواهان ظاهری طبیعی هستند ایده آل است. همچنین، لب‌های روسی خوب به نظر می‌رسند واین تکنیک به یک هنرمند نیاز دارد.
برخلاف پرکننده‌های معمولی لب، انژکتوری که از تکنیک لب روسی استفاده می‌کند، به صورت عمودی از پایه لب‌ها و به سمت بیرون به سمت لبه لب‌ها تزریق می‌شود. انژکتور از لبه لب شروع می‌شود و ژل را از داخل تزریق می‌کند.
تکنیک “لب‌های روسی” 30-45 دقیقه با احتساب زمان آماده سازی طول می‌کشد. پرکننده لب هیالورونیک اسید شما معمولاً 12 تا 18 ماه دوام می‌آورد و باید هر 6 تا 9 ماه یکبار لب‌های خود را مجدداً ترمیم کنید.

ژل لب روسی چیست

ژل لب روسی

مدل ژل لب عروسکی چیست؟

همانطور که از نام مدل ژل لب عروسکی مشخص است باید لب‌های جذابی داشته باشید. در این مدل لب پایین نسبت به لب بالا حجیم‌تر و بلندتر می‌شود. لب پایین مانند باربی جذاب و منحصر به فرد خواهد بود. قسمت V شکل لب بالایی تقویت شده است.
در این مدل تزریقی ظاهر صورت شما جذاب، عروسکی و شاداب می‌شود و جوان‌تر از قبل به نظر می‌رسید. همه این موارد نشان می‌دهد که تزریق لب‌های عروسکی بر زیبایی کلی صورت شما تاثیر گذاشته است.

ژل لب عروسکی

ژل لب عروسکی

سخن پایانی

لب‌ها انواع مختلفی دارند و از فردی به فرد دیگر بر اساس عوامل مختلفی مانند ژنتیک متفاوت است. مهم‌ترین نکته قبل از تزریق ژب لب، انتخاب مدل و نوع آن است، این نوع مدل‌ها عبارتند از: لب روسی، لب عروسکی و . … است. در این مقاله  گفتیم ژل لب چیست و به بررسی و انواع تزریق ژل لب پرداختیم.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت