5/5 - (1 امتیاز)

کاور ناخن چه فرقی با کاشت ناخن دارد؟

کاشت ناخن با کاور ناخن متفاوت است. هنگام استفاده از کاشت ناخن، مواد پلاستیکی یا لاستیکی روی ناخن قرار می‌گیرند و ناخن را بلند و ضخیم می‌کنند که اغلب طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند به طوری که این ترکیب از کاربردها، ناخن را زیبا جلوه می‌دهد.

کاور ناخن دائمی نیست. یعنی مدتی روی ناخن می‌ماند. برای بررسی تفاوت این دو با ما همراه باشید.

کاور ناخن یا لاک موقت برای خانم‌هایی که به دنبال طراحی لباس خود با رنگ ناخن هستند توصیه می‌شود. این روش نسبت به رنگ سنتی دوام بیشتری دارد و حذف آن به زمان بیشتری نیاز دارد. برای ساخت کاور ناخن باید از دستگاه کاور ناخن LED یا UV استفاده کنید. کاور ناخن ربطی به رشد ناخن ندارد و قیمت آن از شهری به شهر دیگر متفاوت است اما باید از کیفیت محصولات استفاده شده در مکان‌های خاص با مجوز تجاری اطمینان داشته باشید.

در این مقاله شما را با اطلاعاتی در مورد ناخن‌های کاور شده و تفاوت آن با ناخن‌های معمولی، نحوه انجام آن (مزایا و فواید هر کدام) و نکات مهم برای ساخت کاور و کاشت ناخن آشنا می‌کنیم.

کاشت ناخن

این مطلب را نیز از دست ندهید: مانیکور در خانه ، از هزینه های آرایشگاه کم کن

کاور ناخن چیست؟

بعد از اکستنشن مژه، لیفت و کاشن ناخن، یکی از جذاب‌ترین و زیباترین تکنیک‌ها برای فرم دادن به استایل خانم‌های زیبا، کاورناخن است. کاور ناخن یک لاک کلاسیک است که با یک اکریلیک ژل مانند مخلوط شده است که به عنوان یک لاک ناخن موقت در نظر گرفته می‌شود که گاهی از لاک دائمی ماندگارتر و موثرتر است. نام محصول ژل لاک است که نام تجاری محصول  هست و مردم آن را کاور می‌نامند. ژل لاک معمولاً در سه مرحله ژل پایه، ژل رنگ و ژل تاپ روی ناخن‌ها زده می‌شود. کاور برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود، اما گاهی اوقات می‌توان از آن برای ناخن‌های مصنوعی نیز استفاده کرد.

این مطلب را نیز از دست ندهید:

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن نوعی آرایش و تزیین ناخن است که در آن نوعی ماده به شکل ناخن مصنوعی به طور دائم به ناخن طبیعی فرد چسبانده می‌شود. برای این کار، سطح ناخن‌ها را با سوهان برقی تراشیده تا یک لایه بسیار نازک از ناخن باقی بماند. این کار به این دلیل انجام می‌شود که مواد استفاده شده در کاشت ناخن که قرار است جایگزین ناخن اصلی فرد شود، بیرون نزند تا طبیعی‌تر به نظر برسد و هر چه ناخن کاشته شده کمتر بیرون بیاید، شباهت بیشتری با ناخن طبیعی  دارد. برای ناخن طبیعی کاشت خوب البته باید علاوه بر ظرافت و زیبایی، مقاومت و استحکام زیادی نیز داشته باشد.

معایب کاشت ناخن

پس از کاشت برای نصب ناخن مصنوعی باید سطح ناخن طبیعی را با سوهان مخصوص صاف و نازک کرد. این  کار باعث می‌شود لایه سطحی ناخن نازک، ضعیف و آسیب پذیر باشد. در این شرایط زمانی که مواد شیمیایی ناخن مصنوعی به سطح نازک ناخن زده می‌شود، امکان جذب این مواد سمی از سطح ناخن و پوست افزایش می‌یابد. این مورد از عوارض کاشت ناخن است.

کاشت ناخن

 

تفاوت کاور ناخن با کاشت ناخن

1. در کاشت ناخن، مواد پلاستیکی یا پودرهای فشرده شده روی ناخن‌های شما قرار می‌گیرند و باعث بلندتر و ضخیم‌تر شدن آن‌ها می‌شوند. در صورتیکه کاور مانند لاک معمولی است، فقط با مواد ژل مانند قوی‌تر  ساخته شده است و مستقیماً روی ناخن طبیعی زده می‌شود.

2. در ناخن‌های کاور شده، بر خلاف کاشت ناخن، باید از نور (LED) یا نور ماوراء بنفش برای خشک کردن استفاده شود.

3. در سالن‌های زیبایی، هرکدام هزینه‌های متفاوتی دارند. اما هزینه کاشت ناخن تقریباً دو برابر کاور ناخن است.

سخن پایانی

کاشت ناخن برای افرادی که ناخن‌های بسیار کوتاه دارند و به دنبال ناخن‌های بلندتر و ضخیم‌تر هستند فمناسب است. کاور ناخن برای افرادی مناسب است که به دنبال تزیینات و طرح‌های متنوع بر روی ناخن‌های خود هستند. اما باید توجه داشت که استفاده از روش‌های تزیین ناخن با سلامت انسان ارتباط مستقیم دارد و مراقبت و تقویت ناخن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت