مژه e1639695570467 آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می‌شود؟
5/5 - (1 امتیاز)

آیا اکستنشن مژه باعث ریزش مژه می‌شود؟

اکستنشن مژه یکی از حوزه‌های لوازم آرایشی است که خانم‌ها بیشتر به آن علاقه دارند. اما برای برخی، این شک وجود دارد که اکستنشن مژه می‌تواند باعث ریزش مژه‌هایی شود که در حال حاضر در چشم هستند؟ برای دریافت پاسخ سوالات خود با ما همراه باشید.

اکستنشن مژه

چرا اکستنشن مژه بین مردم و هنرمندان اینقدر محبوب است؟ این به این دلیل است که با اکستنشن مژه دیگر نیازی به آرایش چشم و خراب کردن آرایش چشم خود ندارید. با اکستنشن مژه به راحتی می‌توانید به مهمانی‌هایی بروید که می‌خواهید زیبا و آراسته به نظر برسید و نیازی نیست زمان زیادی را برای کشیدن خط چشم و مژه صرف کنید.
اکستنشن مژه یا اکستنشن موقت مژه راهی سریع و آسان برای زیباتر کردن مژه‌های شماست. اما این سوال پیش می‌آید که آیا اکستنشن مژه برای چشم شما مضر است؟

اکستنشن مژه

این مطلب را نیز از دست ندهید: درمان خانگی و ارزان گودی زیر چشم

آیا اکستنشن مژه باعث آسیب به مژه می‌شود؟

مژه‌های خود را به کسی نسپارید که می‌خواهد اکستنشن مژه را از ابتدا انجام دهد. این یکی از مشکلاتی است که می‌تواند باعث آسیب یا از بین رفتن مژه‌های طبیعی شما شود.

کاربران اکستنشن مژه باید بدانند که چگونه از مواد اکستنشن مژه به درستی استفاده کنند. مواد تشکیل دهنده اکستنشن مژه، به خصوص چسب اکستنشن مژه، باید در زمان‌های مشخص زده و پاک شوند. علاوه بر این، مژه کار باید بداند که چه مقدار از مواد استفاده کند.

چند نکته برای جلوگیری از ریزش مژه در اکستنشن مژه

مراقبت از چشم کاری است که همه می‌خواهند انجام دهند. برای جلوگیری از آسیب به چشم، باید از مواد با کیفیت بالا برای محافظت از چشم استفاده کنید.
برای اکستنشن با کیفیت بالا، مواد اکستنشن مژه باید استانداردهای بین المللی را داشته باشند و حاوی مواد شیمیایی حساسیت زا نباشند. یکی از دلایل حساسیت اکستنشن مژه وجود سیانواکریلات است که باعث تشکیل گاز سمی می‌شود.

 

اقدامات لازم برای جلوگیری از آسیب مژه

برای این منظور باید زمان دستشویی وحمام رفتن را رعایت کنید و با توجه به مواد به کار رفته در اکستنشن مژه شستشو دهید. همچنین اگر می‌خواهید بلافاصله بعد از کاشت مژه به حمام بروید، به یاد داشته باشید که ازباندر استفاده کنید.
همچنین قوانین اکستنشن مژه را کاملاً رعایت کنید و از کرم‌های آرایشی چرب استفاده نکنید، این کار باعث ریزش اکستنشن مژه و آسیب به مژه‌ها می‌شود.
در عین حال باید بگوییم که کاشت مژه در صورتی که توسط یک فرد واجد شرایط انجام شود هیچ ضرری ندارد و خطری برای چشم شما ایجاد نمی‌کند.

اکستنشن مژه

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های شما

آیا خود چسب اکستنشن مژه باعث آسیب به مژه‌ها می‌شود؟

نه تنها چسب اکستنشن مژه می‌تواند باعث ریزش مژه شود، بلکه عوامل زیر نیز می‌توانند تاثیر زیادی بر ریزش مژه داشته باشند.

  • چربی عامل اصلی از دست دادن مژه است
  • تغییرات فصلی که در بهار و تابستان رخ می‌دهد.
  • افرادی که پوست چرب دارند
  • تعرق
  • آلودگی هوا و گرد و غبار
  • آفتاب گرفتن
  • آرایش مانند سایه چشم و خط چشم
  • کرم چشم
  • پاک کننده آرایش چرب
  • خورشید
  • ورزش
  • آشپزی
  • دوران قاعدگی
  • شست و شوی نامرتب

اکستنشن مژه
سخن پایانی

اکستنشن مژه الیاف مصنوعی است که با استفاده از چسب‌های طبی به مژه‌های طبیعی متصل می‌شود. اکستنشن مژه در اندازه‌های مختلف از 6 میلی متر تا 18 میلی متر موجود است. این اکستنشن‌ها مقداری انحنا نیز دارند. اگر این اکستنشن‌ها در جای مناسب قرار گیرند، چشم‌ها را پهن‌تر و کشیده‌تر نشان می‌دهند. با مراقبت مناسب، این اکستنشن‌ها می‌توانند تا شش هفته دوام بیاورند و پس از آن همه آنها از بین می‌روند.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت