این موارد را درباره طراحی لبخند هالیوودی می دانستید؟
اولین امتیاز را ثبت کنید!

این موارد را درباره طراحی لبخند هالیوودی می دانستید؟

طراحی لبخند هالیوودی، به شما کمک می‌کند تا به طبیعی‌ترین شکل ممکن لبخند برسید. اما قبل از ورود به مراحل طراحی لبخند، اجازه دهید ابتدا در مورد رویه لبخند هالیوودی صحبت کنیم.

علی‌رغم اینکه اصلاح لبخند هالیوودی، یکی از رایج‌ترین روش‌ها در دندانپزشکی زیبایی است، افراد زیادی با آن آشنایی ندارند. رویه لبخند هالیوودی، نام خود را از هالیوود گرفته است، جایی که بازیگران و هنرپیشه‌ها، درخشش متقابل سفیدهای مرواریدی (دندان) را به اشتراک می‌گذارند. در زمان کوتاهی، این روش برای جمعیتی عظیمی از مردم در خارج از هالیوود جذاب شد و اکنون این روش به یکی از محبوب‌ترین روش‌های دندانپزشکی زیبایی، تبدیل شده است.

لبخند هالیوودی چیست؟

طراحی لبخند هالیوودی که در سال‌های اخیر، مورد علاقه افرادی بوده که می‌خواهند لبخندی زیباتر و زیباتر داشته باشند، یکی از محبوب‌ترین درمان های دندانپزشکی زیبایی محسوب می گردد. هنگام طراحی طرح لبخند هالیوودی، با ترکیب رنگ و فرم دندان با شکل صورت، رنگ پوست و شکل بینی بیمار، طرح جدیدی ایجاد می شود.

این موارد را درباره طراحی لبخند هالیوودی می دانستید؟

ایمپلنت دیجیتال تمام دهان با روکش فوری

لبخند هالیوودی، یک عمل در دندانپزشکی زیبایی است که از نظر انواع، متفاوت است. درحالی‌که انواع مختلفی از روش اصلاح لبخند هالیوودی وجود دارد، همه آنها مفهوم و نمای کلی یکسانی دارند.

در اصل، روش لبخند هالیوودی از روکش‌هایی استفاده می‌کند که پوسته‌هایی به شکل دندان هستند تا عیوب طبیعی اکتسابی را پنهان کنند. برای رسیدن به این هدف، دندانپزشک شما روکش‌ها را روی دندان‌های شما قرار می‌دهد و آنها را در جای خود می‌چسباند. این روکش‌ها می‌توانند از جنس ونیر کامپوزیت یا لمینت سرامیکی و سایر انواع روکش‌های دندانی باشند. همه اینها از نظر روش، مواد و حتی هزینه‌ها کمی متفاوت است.

چه کسی می‌تواند لبخند هالیوودی داشته باشد؟

آیا لبخند هالیوودی برای همه قابل‌انجام است؟ بله، هرکسی که به دنبال لبخند زیباتر است، می‌تواند از خدمات طراحی لبخند هالیوودی بهره‌مند شود؛ بااین‌حال، برای بیمارانی که ویژگی‌های زیر را دارند، داشتن طرح لبخند برای سلامت دهان و زیبایی لبخند اهمیت بیشتری دارد.

  • کسانی که دندان‌های کج دارند،
  • کسانی که تغییر رنگ دندان دارند،
  • کسانی که دندان‌های بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از حد معمول دارند،
  • کسانی که بیماری لثه دارند،
  • افرادی که دچار تحلیل لثه هستند،
  • افراد دچار حفره دندانی،
  • افراد مبتلا به دیاستما یا فاصله بین دندانی،
  • افرادی که مشکل بسته‌شدن دهان دارند،
  • افرادی که دارای پرکردگی‌های تیره، بزرگ و قدیمی در ردیف دندان‌های قدامی هستند،
  • افرادی که دندان‌های ازدست‌رفته دارند،
  • کسانی که مشکل فشردن دندان دارند،
  • کسانی که دندان‌های شکسته و ترک‌خورده دارند،

مرحله دوم اصلاح لبخند هالیوودی

  • مراحل درمان و نصب دندان‌های موقت
  • در صورت لزوم، درمان ریشه، پر کردن دندان، کاشت ایمپلنت دندان و درمان دندان‌های پوسیده انجام می‌شود.
  • در صورت عدم نیاز به درمان ارتودنسی، اختلالات لثه تنظیم می‌شود.
  • پس از درمان ایمپلنت دیجیتال، در صورت نیاز، سفیدکردن دندان‌ها انجام می‌شود.
  • بیماری‌های لثه درمان می‌شود.
  • در برخی موارد، فیلرهای پوستی روی لب‌ها و نواحی صورت اعمال می‌شود.
  • در اولین معاینه، شروع به تولید دندان‌های مناسب با طرح لبخند موردعلاقه بیمار می‌شود.
  • طرح دیجیتال از قبل آماده شده، به مدل تبدیل می‌شود. عملیات ماکت انجام می‌شود. به عبارتی مدل آماده شده به‌صورت قالب سیلیکونی، روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. بیمار ساختار دهان خود را در جلوی آینه و در ضبط دوربین، بررسی می‌کند. قالب سیلیکونی از دهان خارج می‌شود. فرد لبخند هالیوودی را بررسی می‌کند و چیزهایی را که دوست ندارد با دکتر در میان می‌گذارد. پس از انجام مراحل اصلاح، تأیید طرح لبخند بیمار اخذ می‌شود.

مرحله سوم درمان لبخند هالیوودی

  • اتمام درمان روکش و طراحی لبخند دیجیتال
  • زیرکونیوم ترجیحی، روکش‌های لامین و روکش‌های ایمکس که باتوجه‌به اندازه گیری‌های دندانی بیمار تهیه می‌شوند، پس از انجام تمرین، به‌صورت دائمی بر روی بیمار اعمال می‌شوند.
  • طرح لبخند، شکل نهایی خود را می‌گیرد.

بااین‌حال، توجه داشته باشید که ممکن است طراحی لبخند هالیوودی، به روش‌های گوناگونی صورت بگیرد؛ اما، روش ذکر شده، یکی از روش‌های معمول انجام طراحی لبخند هالیوودی می‌باشد.

این موارد را درباره طراحی لبخند هالیوودی می دانستید؟

در عمل طراحی لبخند هالیوودی، از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌شود؟

لبخند هالیوود که اغلب برای داشتن لبخندی جذاب و سالم انجام می‌شود، با بیش از یک تکنیک قابل‌اجرا است. طراحی لبخند جذاب، توسط دندانپزشک، مطابق با آناتومی دهان و دندان بیمار، می‌تواند از سه تکنیک مانند لامینا پرسلن، سفیدکردن دندان و روکش چینی تشکیل شود.

روکش چینی (لمینت سرامیکی)

قبل از این روش، باید آزمایش شود که آیا دندان‌های فرد برای استفاده ایده‌آل هستند یا خیر. روش لمینت چینی ممکن است برای افرادی که مشکلاتی مانند ظاهر نامنظم دندان‌ها، فک پایین یا فشردن دندان‌ها (دندان‌قروچه) دارند مناسب نباشد. در این موارد می‌توان درمان ارتودنسی را برای بهبود ظاهر دندان‌های نامنظم انجام داد. روش‌های مختلف درمانی؛ مانند جراحی فک یا استفاده از بوتاکس، می‌تواند توسط دندانپزشک برای رفع مشکلات فک و صورت، توصیه شود. پس از برطرف‌شدن تمام مشکلات، نصب لمینت‌های سرامیکی، ضرری ندارد.

در روش لمینت دندان، روکش‌های دندانی، به سطح جلویی دندان‌ها می‌چسبند. اگر چیدمان و شکل دندان‌ها مناسب باشد، دندانپزشک فرایند سفیدکردن دندان را که به آن بلیچینگ نیز می‌گویند، اعمال می‌کند. اهمیت‌دادن به مراقبت‌های بهداشتی دهان و دندان پس از برنامه‌ها و عدم قطع معاینات روتین دندانپزشکی، به طرح لبخند هالیوودی کمک می‌کند تا اثر خود را برای سال‌ها حفظ کند.

بلیچینگ

در این روش، سفیدکردن دندان، مطابق با ساختار دندان فرد اعمال می‌شود. پس از سفیدکردن دندان، فرد لبخندهای جذاب و درخشان‌تری خواهد داشت.

مهم‌ترین جزئیات موردنیاز لبخند هالیوودی، دندان‌های سفید است؛ اما، اگر سفیدی موجود در دندان‌ها کافی باشد، ممکن است نیازی به بلیچینگ نباشد.

ایمپلنت دیجیتال

دکتر احسان بیرنگ، بهترین متخصص ایمپلنت تهران : روش ایمپلنت دندان، برای بیمارانی که دندان‌های ازدست‌رفته دارند و می‌خواهند طرح لبخند داشته باشند، توصیه شده و برای اینکه طرح لبخند هالیوودی، بهترین نتیجه را داشته باشد، ابتدا باید مشکل دندان ازدست‌رفته، درمان شود.

برای داشتن ظاهری جذاب و متقارن، جایگزینی دندان ازدست‌رفته به کمک ایمپلنت دندان یا روش‌های دیگر کاشت دندان، بسیار مهم است. علاوه بر این مشکل، در صورت وجود مشکلات مختلف سلامتی مانند پوسیدگی دندان یا بیماری لثه، می‌توان از درمان‌های مختلفی برای بهبود آن‌ها، استفاده کرد.

سخن پایانی از باریخت

طراحی لبخند هالیوودی، یکی از ایده‌آل‌ترین روش‌های زیبایی‌شناختی برای افرادی است که به دلیل ظاهر دهان و دندان خود، دچار اضطراب زیبایی می‌شوند. خدمات مشاوره برای طراحی لبخند هالیوودی در مطب دکتر احسان بیرنگ، در دسترس است. با تماس با این کلینیک، می‌توان با قیمت‌های طرح لبخند هالیوودی و جزئیات فرایند آن آشنا شد، تا لبخندی درخشان و سالم‌تر داشته باشید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت