اولین امتیاز را ثبت کنید!

۵ روش از موثرترین روش های از بین بردن جوش های سرسیاه بینی

صرف نظر از سن، جنسیت، تقریباً همه ما همیشه جوش های سیاه ناخوشایند و آزار دهنده را روی بینی خود دیده ایم. حال اگر با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید و به دنبال بهترین راه برای از بین بردن جوش های سرسیاه بینی هستید. خواندن این مقاله را از دست ندهید.

راه های از بین بردن جوش های سرسیاه بینی

راه های مختلفی برای از بین بردن سریع جوش های سر سیاه وجود دارد که ما 5 روش از بهترین و موثر را برای شما معرفی می کنیم. چیزی که قبل از استفاده از روش رفع جوش سرسیاه باید به خاطر داشته باشید این است که قبل از استفاده از هر ماسکی روی صورت، مقدار کمی از ماسک را روی پوست دست خود بمالید تا از جذب شدن آن مطمئن شوید. شما حساسیت ندارید.

از بین بردن جوش های سرسیاه بینی با خمیر دندان

همانطور که می دانید چربی روی پوست یکی از عوامل اصلی ایجاد جوش های سر سیاه روی بینی است. یکی از بهترین روش ها استفاده از خمیر دندان برای جوش های سر سیاه است. این محصول حاوی مقدار زیادی کربنات کلسیم است، وجود چنین موادی در خمیردندان باعث از بین رفتن چربی اضافی پوست و در نهایت درمان شگفت انگیز جوش های سر سیاه می شود. به همین دلیل است که درمان جوش های سر سیاه با خمیر دندان یک روش موثر و سریع است. خوب است بدانید که از بین بردن جوش های سر سیاه با خمیر دندان هیچ عارضه ای برای پوست ایجاد نمی کند. فقط کافی است مقداری از خمیردندان را به آرامی روی بینی خود ماساژ دهید. سپس بعد از گذشت 5 تا 10 آن را شست و شو دهید.

از بین بردن جوش سرسیاه بینی

استفاده از خواص زردچوبه برای درمان جوش های سرسیاه بینی

خواص شگفت انگیز زردچوبه آن را به یکی از بهترین راه ها برای از بین بردن جوش های سر سیاه تبدیل کرده است. کورکومین ماده فعال زردچوبه است که خواص آنتی اکسیدانی دارد و به از بین بردن جوش های سرسیاه کمک می کند.

ابتدا پودر زردچوبه را با دو قاشق غذاخوری عصاره نعناع مخلوط کرده و به قسمتی از بینی خود که دارای جوش سرسیاه است بمالید. سپس چند دقیقه صبر کنید تا مواد روی پوست خشک شوند و صورت خود را با آب گرم بشویید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: صابون های گیاهی برای درمان جوش

جوش های سرسیاه را با جوش شیرین از بین ببرید

یکی از موثرترین راه ها برای از بین بردن جوش های سر سیاه استفاده از جوش شیرین است. زیرا جوش شیرین می تواند ناخالصی های پوست را از بین ببرد و جوش های سر سیاه را از محو نماید. ابتدا باید دو قاشق چای خوری جوش شیرین را با آب مخلوط کنید. سپس مخلوط حاصل را به آرامی روی قسمتی از پوست بینی که جوش های سرسیاه مشاهده می کنید ماساژ دهید و اجازه دهید چند دقیقه روی پوست بماند. بعد از چند دقیقه پوست خود را با آب ولرم بشویید. برای افزایش اثربخشی روش ذکر شده برای از بین بردن جوش های سر سیاه هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده کنید.

از بین بردن جوش سر سیاه بینی

این مطلب را نیز از دست ندهید: چگونه پوستی صاف و شفاف داشته باشیم

از بین بردن جوش های سرسیاه بینی با خاک رس

خاک رس یکی از مواد معدنی غنی است که بیشتر برای از بین بردن جوش های سر سیاه استفاده می شود. زیرا خاک رس وقتی با آب مخلوط شده و به پوست مالیده می شود، این قدرت را دارد که چربی و سایر ناخالصی ها را از پوست پاک کند. خاک رس همچنین به گردش خون کمک می کند و این باعث می شود پوست شما شفاف، سالم و عاری از لک و جوش باشد.

برای تهیه ماسک خاک رس برای از بین بردن جوش های سر سیاه، می توانید آن را با آب یا سرکه سیب مخلوط کنید. پس از مخلوط کردن خاک رس با مواد موجود، باید آن را روی پوست بینی خود بمالید. سپس ماسک را به مدت 5 تا 10 دقیقه روی پوست بگذارید تا ماسک روی پوست کاملا خشک شود. پس از این کار، صورت خود را کاملا با آب گرم بشویید.

استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ

به جرأت می توانید ماسک سفیده تخم مرغ را بهترین ماسک برای از بین بردن جوش های سر سیاه نامید. تخم مرغ خواص ضد عفونی کنندگی دارد و با از بین بردن جوش های سرسیاه بینی و کنترل سبوم به پاکسازی عمیق پوست کمک می کند. مواد لازم برای تهیه این ماسک عبارتند از:

یک عدد سفیده تخم مرغ، نصف قاشق چایخوری آبلیمو و یک قاشق چایخوری عسل

حالا باید تمام مواد مشخص شده را کاملا با هم مخلوط کنید تا مخلوط کاملا یکدستی به دست آید. حال پس از شستن کامل صورت با آب گرم و باز شدن منافذ، زمان آن رسیده است که ماسک را به تمام نواحی پوست بینی دارای دانه های سرسیاه زده و پوست را با حرکات دایره ای ماساژ دهید. زمان لازم برای اثرگذاری این ماسک روی پوست حدود 15-20 دقیقه است. پس بگذارید این ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی پوستتان بماند و سپس صورتتان را با آب گرم بشویید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت