خرید کانتور مناسب صورت
اولین امتیاز را ثبت کنید!

راهنمای خرید کانتور مناسب پوست صورت

کانتور و هایلایت به عنوان آرایش ضروری در نظر گرفته می شود. اما کانتورینگ و هایلایت کردن می تواند برای برخی ترسناک باشد زیرا رنگ ها و تن های زیادی برای انتخاب وجود دارد. همچنین، شما باید کانتور مناسب با رنگ پوست خود را انتخاب کنید. با این حال، با تمرین و انتخاب کانتور مناسب، این روش می تواند به بخشی از روتین آرایش شما تبدیل شود. در این قسمت به راهنمای خرید کانتور خواهیم پرداخت.

کانتور چیست؟

کانتورینگ با سایه ها و هایلایت ها بازی می شود. در گذشته بیشتر کانتور را روی بازیگران یا مدل ها انجام می دادند. اما از سال 2012 جایگزین آرایشگاه ها و البته میز آرایش خانگی شده است. اکنون کانتور صورت بخشی از آرایش روزانه برخی از خانم ها است.

کانتور چیزی است که به تغییر ساختار صورت ما کمک می کند. کانتورینگ صورت به ما کمک می کند تا قسمت های بیشتری از استخوان های صورت خود را نشان دهیم و آنها را زیباتر کنیم.

کانتور روی صورت ما می ماند تا ظاهری جدید به آن ببخشد. با برجسته کردن گونه ها و خط فک، کوچکتر به نظر رسیدن بینی و کارهای دیگری که با کانتور کردن می توان انجام داد. در مطلب کانتور چیست به این مبحث به تفضیل پرداخته ایم.

راهنمای خرید کانتور

انواع کانتور صورت

سه نوع کانتور در بازار وجود دارد، پودری، مایع و کرمی. اگر در زمینه کانتورینگ تازه کار هستید، کانتور پودری را توصیه می کنیم. کانتور پودر به راحتی قابل کنترل است و کار با آن آسان است.

 

راهنمای خرید کانتور مناسب

اکثر برندها پالت های کانتور را ارائه کرده اند که کار ما را آسان تر می کند. چندین رنگ کنار هم چیده شده اند و دیگر نیازی به انتخاب دانه به دانه رنگ کانتور نیست. اما مدل مدادی و تک رنگ نیز در بازار وجود دارد.

رنگ مناسب

بهترین رنگ کانتور یعنی دو درجه تیره تر از رنگ پوست شما. ابتدا باید رنگ پوست خود را بشناسید. سه نوع کلی برای تن رنگ بدن در نظر بگیرید:

  • گرم
  • سرد
  • خنثی(ترکیبی از دو مورد بالا)

در آینه نگاه کنید اگر بیشتر زرد می بینید، ته رنگ شما گرم است. بهترین کانتور برای پوست شما رنگ کانتور گرم است. این پالت می تواند گرمای بیشتری به پوست بیافزاید و احساس سلامتی را بهبود بخشد.

راهنمای خرید کانتور

اگر در آینه نگاه می کنید و رنگ صورتی زیادی می بینید، احتمالاً رنگ پوست شما سرد است. کانتور های روشن به صورت شما ظاهری درخشان و زیبا می بخشد.
می توانید در آینه نگاه کنید و زرد و صورتی را ببینید و نتوانید تشخیص دهید کدام بیشتر است. ممکن است تصمیم بگیرید که پوستتان خنثی است. خبر خوب این است که می توانید از هر دو نوع سرد و گرم استفاده کنید. قبلا به طور کامل روش تشخیص انواع رنگ پوست صورت را توضیح داده ایم‌.

راهنمای خرید کانتور

استفاده از برس باکیفیت

تا اینجا سعی کردیم به شما راجب راهنمای خرید کانتور بگوییم. باید بدانید یک کانتور خوب نیاز به برسی باکیفیت نیز دارد. اگرچه این مرحله ربطی به انتخاب رنگ ندارد، اما ذکر آن ضروری است. استفاده از برس‌های باکیفیت که آرایش را به خوبی ترکیب می‌کند برای کانتور کردن صورت ضروری است، زیرا ترکیب مهمترین بخش این فرآیند است.

هنگام کار با پودر، برس های طبیعی بهترین هستند زیرا موهای طبیعی دارای کوتیکول هایی هستند که به راحتی و به طور کامل پودر را جذب و سپس آزاد می کنند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت