ژلیش ناخن چقدر دوام دارد؟ چگونه از ناخن های ژلیشی مراقبت کنیم؟
اولین امتیاز را ثبت کنید!

ژلیش ناخن چقدر دوام دارد؟ چگونه از ناخن های ژلیشی مراقبت کنیم؟

استفاده از ابزارهای حالت دهنده روی ناخن‌ها باعث شکستن و از دست دادن صدف‌های ناخن می‌شود، بنابراین به مراقبت و نگهداری بیشتری نیاز دارند. به همین دلیل، اکثر افرادی که کاشت یا ژل ناخن انجام می‌دهند، در مورد راه‌های مراقبت از ناخن بعد از ژلیش، سوالاتی دارند.

ژلیش ناخن‌های طبیعی در حال حاضر به یکی از رایج‌ترین موارد تزیین ناخن تبدیل شده است و بعد از پاک کردن ژل لاک، شکنندگی ناخن‌ها امری طبیعی است و راه حل آن رعایت یک دوره بهبود و درمان است. در ادامه با ما همراه باشید تا در مورد روش‌های درمان مراقبت از ناخن بعد از ژلیش اطلاعات بیشتری کسب کنید.

ژلیش ناخن چیست؟

ژلیش یکی از محبوب‌ترین روش‌های آرایش ناخن است که تکنیک‌های خاص خود را دارد. لاک ژل برای ژلیش استفاده می شود. لاک‌های ژل معمولاً بیشتر از لاک‌های ناخن ماندگاری دارند و به عنوان لاک‌های دائمی شناخته می‌شوند.

لاک ژل معمولاً در سه مرحله روی ناخن‌ها زده می‌شود که این مراحل شامل لاک پایه ژل، ژل رنگ و کات ژل است که برای ناخن‌های طبیعی استفاده می‌شود. این محصولات را می‌توان بر روی ناخن‌های کاشته شده نیز استفاده کرد، و نه فقط برای ناخن‌های طبیعی.

به طور کلی لاک ژل به دلیل ماندگاری بالا در بین خانم‌ها طرفداران زیادی دارد. اما فراموش نکنید که لاک ژل در اثر استفاده زیاد یا رطوبت لب پر می‌شود یا می‌شکند؛ بنابراین لاک ژل نمی‌تواند ژلیش شما را به طور دائمی سالم نگه دارد.

اما در کل اگر ژل لاک قوی باشد باید هر 3-5 هفته یکبار تعمیر و تعویض شود. برای این کار بهتر است به ناخن‌کار مراجعه کنید تا با مهارت‌های خود ناخن‌های شما را کوتاه کند و ژل‌ها را از روی آن‌ها پاک کند.

ژلیش ناخن

این مطلب را نیز از دست ندهید: عوارض کاشت ناخن چیست؟

مراقبت‌های بعد از ژلیش ناخن

ناخن نازک بعد از ژل یک پدیده طبیعی است که نیاز به مراقبت و نگهداری دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم نکات مورد تایید متخصصان زیر را در نظر بگیرید تا بتوانید حتی پس از ریمو ناخن‌ها نیز دست‌هایی زیبا و تمیز داشته باشید.

مرطوب کننده‌های ناخن

پس از پاک کردن لاک ژل، ناخن‌های شما بسیار خشک و حساس خواهند شد. پس بهتر است برای تقویت ناخن‌ها سطح ناخن را با مرطوب کننده مخصوص مرطوب کنید. زیرا رطوبت کمک زیادی به ترمیم ناخن‌ها و بازیابی حالت طبیعی ناخن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن می‌کند.

از شستن زیاد دست‌ها خودداری کنید

به خاطر داشته باشید که هر نوع شستشوی مجدد، دست و ناخن شما را خشک می‌کند؛ بنابراین بهتر است از آب کمتری برای شستن دست‌ها استفاده کنید و بعد از هر بار شستشو دست‌ها را مرطوب کنید.

ژلیش ناخت

شیر گرم

هفته ای یکبار برای تقویت ناخن‌ها توصیه می‌کنیم آن‌ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در شیر گرم خیس کنید، زیرا این کار تاثیر زیادی بر نرمی و لطافت ناخن‌های شما خواهد داشت.

سوهان کشی صحیح قبل از ژلیش ناخن

زمانی که مشغول استفاده از ژل ناخن هستید، بهتر است ناخن‌ها را کوتاه کنید و سوهان بزنید تا گوشه‌های تیز، ناخن‌ها را نشکند. فرم دادن به ناخن‌ها با سوهان به شما در حفظ بهتر ناخن‌ها در طول زمان کمک می‌کند.

این مطلب را نیز از دست ندهید: راه هایی موثر برای تقویت ناخن

ژلیش ناخت

سخن پایانی

ژلیش را لاک ناخن می‌گویند. لاک‌های کلاسیک در ترکیب با ژل اکریلیک را لاک ژل می‌نامند. ژلیش یک انتخاب عالی برای افرادی است که زمان کافی برای لاک زدن ناخن ندارند. ماندگاری آن بیشتر از لاک‌های معمولی است و در مقایسه با کاشت ناخن مقرون به صرفه است.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت