what is microbalading and how do it 3 min با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید
اولین امتیاز را ثبت کنید!

با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید

میکروبلیدینگ ابرو یک روش پیشرفته جایگزین تتوی های قدیمی است. میکروبلیدینگ روشی برای آرایش دائمی ابرو است که نتایج طبیعی و عملی را ارائه می دهد. این کار با تجهیزات ویژه و توسط افراد متخصص انجام می شود. در این روش با رنگ دادن به پوست و ایجاد حالت طبیعی ابرو، ناحیه خالی و ناقص ابرو پر می شود.

خوشبختانه گزینه های زیادی برای زیبایی و تکنیک های ابتکاری برای پرکردن ابرو وجود دارد. یکی از تکنیک هایی که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است، میکروبلیدینگ ابرو است.

در میکروبلیدینگ انتقال رنگ بیشتر از روش های دیگر است زیرا رنگ بیشتری در لایه های زیرین پوست قرار می گیرد. میکروبلیدینگ تکنیکی است که در آن چین و چروک هایی روی پوست با استفاده از “تیغ” ایجاد می شود. در این روش پوست با تیغ بریده می شود و رنگدانه در لایه های زیرین پوست قرار می گیرد.

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ یک روش نیمه دائمی برای فرم دادن به ابرو است که با استفاده از یک قلم چند سوزنی برای ایجاد خطوط نازک و باریکی که شبیه ابروهای طبیعی هستند، با استفاده از رنگدانه ها در ناحیه برهنه ابرو، خطوطی ایجاد می کند. این روش ابروهای شما را پرتر کرده و زیبایی آنها را دو چندان می کند.

ابروها مهمترین قسمت صورت هستند. اگر از ابروهای خود راضی نیستید، راه های زیادی برای تغییر آنها وجود دارد، از جمله ژل ابرو، مداد یا حتی تاتو. اما امروزه یک روش بسیار طبیعی وجود دارد که نتایج تقریباً دائمی دارد. در این مقاله روش میکروبلیدینگ ابرو را معرفی می کنیم که فراتر از کشیدن یا استفاده از مداد است و شبیه موهای واقعی است.

میکروبلیدینگ ابرو

این مطلب را نیز از دست ندهید: بلدبروز ابرو چیست؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن چه تفاوتی بایکدیگر دارند؟

میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن دو روش رنگ کردن ابرو در موارد مختلفی با یکدیگر تفاوت دارند. این موارد شامل موارد زیر است:

  ابزار مورد استفاده

میکروبلیدینگ فیبروز به صورت دستی با استفاده از قلم دستی که یک ابزار غیر الکتریکی و غیر موتوری است انجام می شود. تیغه دارای سوزن های یکبار مصرف صاف یا زاویه دار است که فشار سوزن را به پوست منتقل می کند و کار طراحی را انجام می دهد. میکروپیگمنتیشن با استفاده از دستگاه دیجیتال و خودکار با موتور الکتریکی با قابلیت تنظیم دور موتور انجام می شود.

میکروبلیدینگ ابرو

  میزان نفوذ رنگ به غشای پوست

رنگ مورد استفاده در میکروبلیدینگ تنها به لایه میانی پوست نفوذ می کند و نه چندان عمیق تر، بنابراین میکروبلیدینگ یک روش نیمه  دائمی می باشد. در میکروپیگمنتیشن رنگ به لایه‌های عمیق‌تر پوست نفوذ می‌کند و به همین دلیل اثرات آن برای مدت طولانی و گاهی تا ۵ سال باقی می‌ماند.

درجه طبیعی شدن ابرو پس از اتمام کار

در میکروبلیدینگ رنگ خط به خط شبیه موهای ابرو و در همان جهتی که هست ولی به مقدار مشخص ریز و درشت کشیده می شود. ولی در میکروپیگمنتیشن که کل ابرو داخل قابی قرار می گیرد و ابرو پر از جوهر می شود.

 دوره بهبودی

میکروبلیدینگ در زمان کمتری نسبت به میکروپیگمنتیشن بهبود می یابد و هزینه کمتری دارد. به همین دلیل، روشی کمتر تهاجمی برای ایجاد فرم طبیعی ابرو در نظر گرفته می شود.

  طول عمر

با توجه به ورود موادی به سطح پوست در روش میکروبلیدینگ ابرو می توان گفت که میکروبلیدینگ روشی نیمه دائمی برای زیبایی ابروها محسوب می شود در حالی که در روش میکروپیگمنتیشن به دلیل تزریق عمیق و ورود مواد به داخل ماندگاری آن بیشتر از میکروبلیدینگ می باشد.

میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت قبل از میکروبلیدینگ ابرو

  •  در روز میکروبلیدینگ ورزش نکنید
  • آفتاب نگیرید و با صورت برنزه به مرکز میکروبلیدینگ مورد نظر نروید.
  • 24  ساعت قبل از میکروبلیدینگ از مصرف برخی داروها مانند آسپرین، نیاسین، نیاسینامید، ویتامین E یا ایبوپروفن خودداری کنید.
  •  در روز عمل از الکل و کافئین استفاده نکنید.
  •  3 روز قبل از میکروبلیدینگ ابروهای خود را رنگ نکنید
  •  توجه داشته باشید که حساسیت شما در دوران قاعدگی افزایش می یابد.

میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو

  • پس از میکروبلیدینگ ابرو توصیه می شود ناحیه ابرو را با استفاده از پنبه و سرم آب نمک به آرامی تمیز کنید.
  • کرم های تجویز شده را به طور مرتب با استفاده مجدد هر 4 ساعت یکبار استفاده کنید.
  • تا یک هفته بعد از انجام فعالیت هایی که ابروهای شما را خیس می کند، مانند ورزش کردن یا پاشیدن آب به اطراف ابرو خودداری کنید.
  • نگران تیره شدن بیش از حد ابروها بلافاصله پس از فیبروز میکروبلیدینگ نباشید، زیرا حداقل 30 درصد از آنها به تدریج ناپدید می شوند و حالت طبیعی تری به خود می گیرند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت