اهمیت مراقبت از پوست
اولین امتیاز را ثبت کنید!

اهمیت مراقبت از پوست

مراقبت از پوست باعث می شود که پوست ما شاداب و جوان باقی بماند و علائم پیری پوست دیرتر پدیدار شود. در این مقاله در پو بخش اهمیت مراقبت از پوست را توضیح می دهیم:

  1. اهمیت مراقبت از پوست به صورت روزانه
  2. نحوه انتخاب محصولات مراقبت پوست

اهمیت مراقبت از پوست

اهمیت مراقبت از پوست به صورت روزانه

مراقبت از پوست به صورت روزانه بسیار در سلامت و جلوگیری از پیری پوست اثر گذار است. در بسیاری از جوامع به عنوان مثال فرهنگ مراقبت از دندان ها به دلیل غذا خوردن با آن ها جا افتاده است. اکثراٌ افراد روزانه حداقل یک بار دندان هایشان را مسواک می زنند. اما فرهنگ مراقبت پوست به صورت روزانه هنوز در بین مردم کشور ما و برخی کشورهای دیگر به درستی گوشزد نشده است. به همین دلیل افراد بسیاری در سنین پایین، قبل از 40 سالگی نیز دچار پیری و عارضه های پوستی شدید زودرس می شوند. با خواندن مقاله عوامل پیری زودرس می توانید از آن جلوگیری کنید.

اهمیت مراقبت از پوست

تازه در آن زمان است که متوجه می شوند چقدر مراقبت از زیبایی شان مهم و ساده بود اما آن را جدی نگرفته اند. حال با هزینه های گزاف نیز با درصد بالایی قابل جبران نخواهد بود. به همین دلیل از شما دوستان عزیزی که وقت گذاشته اید و این مطلب را مطالعه می نمایید، خواهشمندیم جهت سلامت بیشتر از آموزش های ما و مقاله های تخصصی بخش آموزشمان استفاده کنید تا پوستتان همیشه جوان بماند و احساس سر زندگی بیشتری داشته باشید. در مراقبت پوست به صورت روزانه فاکتورهای زیر حائز اهمیت است:

  • استفاده از پاک کننده مناسب نوع پوست (صبح و شب)
  •  ضد آفتاب مناسب و مرغوب
  •  آبرسان قوی
  • استفاده از کرم دور چشم برای سنین 25 به بالا(بستگی به نوع پوست نیز دارد. در بعضی افراد نیاز است از سنین پایین تر استفاده شود.)

اهمیت مراقبت از پوست

این مطلب را نیز از دست ندهید:روتین پوستی چیست؟ تفاوت روتین روزانه و روتین شبانه

اهمیت نحوه انتخاب محصولات مراقبتی

درچند دهه ی اخیر تنوع محصولات مراقبت پوست،مو وزیبایی بسیار زیاد شده است.این امر از جهتی خوشحال کننده و از جهتی نگران کننده است.زیرابه همان اندازه که محصولات مراقبت پوست ازنظرنتایج وانواع مدل ها متغیراست ازنظرنوع موادسازنده هم بسیارمتفاوت است.بنابراین بسیاراهمیت داردکه انتخاب شمادرمحصولات مراقبت پوست به چه شکلی باشد در مورد این موضوع پرسش سوالات زیر بسیار کمک کننده است:

  1. آیا محصولات رابااطلاعات خودتان یامسئول داروخانه که توصیه هایش ممکن است کمی بوی تجارت داشته باشد انتخاب می کنید؟
  2. آیا بامشورت پزشک یامشاورقابل اعتمادیک محصول را انتخاب می کنید؟
  3. آیاهنگام انتخاب محصول صرفاٌ می خواهیدازمحصولی استفاده کنیدکه وجدانتان ازاین جهت راحت باشدیاواقعابه فکر پوستتان می باشید و قصد دارید به درستی از آن مراقبت کنید؟

اهمیت مراقبت از پوست

باید به شما دوستان عزیز بگوییم تنها با انتخاب محصول به روش دوم می توانید مطمئن باشید که محصولات مراقبتی صحیحی انتخاب نموده اید و خیالتان جهت مراقبت پوست و بهبود کیفیت پوستتان راحت باشد. در غیر این صورت ممکن است از محصول اشتباهی استفاده نموده و دچار عارضه های پوستی گاهاٌ شدیدی شوید.برای مثال وقتی به فرد گفته می شود برای جلوگیری از ایجاد لک آفتاب از ضد آفتاب فاقد رنگ با یک سری ویژگی ها استفاده کند فرد مصر است که به دلیل صرفه اقتصادی از ضدآفتاب رنگی استفاده کند.تا هم کرم پوشش دهنده باشد و هم ضدآفتاب!!!اما در واقعیت این اتفاق نمی افتد.نهایتاٌشما می بینیدبسیاری افراد با اینکه ادعای مداوم استفاده کردن از ضدآفتاب را دارند اما دچار عارضه ی لک شده اند.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت