5/5 - (1 امتیاز)

بهترین مارک کانسیلر را بشناسید

کانسیلرها کرم پودرهای فشرده ای هستند که کار ما را برای داشتن پوستی زیبا کمک می کنند و بهترین شریک ما در زیبایی صورت و پوشاندن لکه های پوستی، سیاهی دور چشم و چین و چروک هستند.قطعا برای شما این سوال پیش آمده است که بهترین مارک کانسیلر چیست؟ ما در این مقاله می خواهیم 6 مورد از بهترین مارک کانسیلر ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم.

کانسیلر شون

این کانسیلر پوشش متوسطی روی پوست ایجاد می کند و می تواند برای دور چشم مناسب باشد. البته به شرطی که تیرگی دور چشم زیاد نباشد.

نکته مثبت این محصول استفاده از روغن بادام است که به نرم شدن پوست کمک کرده و آن را برای استفاده روزانه مناسب می کند. این کانسیلر همچنین باعث ایجاد چین و چروک روی پوست نمی شود.

کانسیلر Calista

یکی از بهترین برندهای کانسیلر ایرانی است، این برند ایرانی می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. زیرا با پوشش متوسط ​​و ترکیب سبک، برای استفاده در روز بسیار کاربردی است.
همچنین این محصول سیاهی دور چشم را به خوبی می پوشاند و باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی در ناحیه دور چشم نمی شود.

بهترین مارک کانسیلر

کانسیلر پریم

این برند یکی از بهترین مارک کانسیلر است، اگر به دنبال فواید سلامتی برای پوست خود هستید، این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. علاوه بر پوشاندن دور چشم، می تواند به مرور زمان تیرگی اطراف آن را از بین ببرد.

ویتامین E موجود در این کانسیلر برای پوست دور چشم مفید است و به روشن شدن آن کمک می کند.
این محصول حاوی ضد آفتاب نیز می باشد، بنابراین به خصوص در تابستان برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید مفید است.

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید کانسیلر

کانسیلر تارت مدل شیپ تیپ

کانسیلرهای مایع تارت تمام سیاهی ها، لک ها، آکنه حتی منافذ اطراف چشم را برای مدت طولانی پوشش می دهند و جلوه ای کاملا طبیعی و یکنواخت به پوست شما می دهند.
کانسیلر تارت حاوی مواد گیاهی و سرشار از روغن دانه انبه، شی باتر و عصاره ریشه شیرین بیان است. روغن دانه انبه پوست را مرطوب می کند و از آن در برابر رادیکال های آزاد محافظت می کند. شی باتر به حفظ خاصیت ارتجاعی پوست کمک می کند. عصاره شیرین بیان سیاهی زیر چشم را روشن می کند.

بهترین مارک کانسیلر

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید پن کک مناسب پوست صورت

کانسیلر میبلین

میبلین یکی از بهترین مارک کانسیلر موجود در بازار است، این محصول دارای جنبه های مثبت بسیاری است. اما می توان گفت آنچه شاخص است مناسب بودن آن برای دور چشم است. زیرا تیرگی و پف چشم را به خوبی از بین می برد و طرح اسفنجی خاص آن به خوبی در تمام نواحی اطراف چشم پخش می شود. از طرفی استفاده از مقدار کمی از آن می تواند پوشش خوبی ایجاد کند.

کانسیلر میبلین

کانسیلر REVOLUTION

کانسیلر مایع رلوشن که یک برند انگلیسی است و این روزها بسیار پرطرفدار است. کانسیلر مایع رلوشن فرمولاسیون بسیار سبکی دارد و برای تمامی سنین مناسب است. کانسیلر با پوشش کامل تمام لک ها و خطوط تیره را می پوشاند و پوست را صاف و مات می کند.
ترکیبات این کانسیلر به گونه ای طراحی شده است که روی پوست حساس زیر چشم پخش نمی شود.

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت