اولین امتیاز را ثبت کنید!

بهترین تونر برای پوست خشک

تونرهای صورت دسته ای از محصولاتی هستند که اخیراً به مراقبت از پوست اضافه شده اند. تونرها را می‌توان در دسته ماسک‌های صورت دسته‌بندی کرد که به بهبود کیفیت و تمیز کردن پوست صورت کمک می‌کنند.

این محصولات نمی توانند جایگزین پاک کننده های پوست شوند و جایگاه ویژه ای در مراقبت از پوست به خصوص پاکسازی دارند.

تونرها معمولاً بر پایه آب هستند و در تهیه آنها از عصاره های مختلف گیاهی استفاده می شود. استفاده از محصولات این طیف تاثیر بسزایی در از بین بردن آلودگی های پوست و کنترل اسیدیته آن دارد. همچنین پس از استفاده از تونر مناسب، از رطوبت پوست اطمینان حاصل شده و احتمال آسیب پوست در اثر آلودگی های محیطی کاهش می یابد. در این مقاله قصد داریم شما را با فواید تونر برای پوست خشک آشنا کنیم.

بهترین مارک تونر برای پوست خشک

فواید تونر برای پوست خشک

اگر پوست خشکی دارید، حتما یک تونر را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید.زیرا:

به جذب بهتر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند

واقعیت این است که بیشتر کرم ها و لوسیون ها روی سطح پوست باقی می مانند و شرایطی برای نفوذ به لایه های عمیق تر پیدا نمی کنند. در نتیجه هر چقدر هم که برای محصولات سلامت پوست هزینه کنید، مواد تشکیل دهنده این محصولات به عمق پوست نمی رسد. برای حل این مشکل می توانید از یک تونر کمک بگیرید.
تونر برای پوست خشک قابلیت مرطوب کنندگی دارد و رطوبت را به آن باز می گرداند. در نتیجه پوست هیدراته شده بهتر می تواند سایر محصولات سلامت پوست را جذب کند. این شرایط به محصولات سلامت پوست اجازه می دهد تا به لایه های زیرین نفوذ کرده و اثربخشی آنها را افزایش دهند.

پاکسازی تونر برای پوست خشک

جالب است بدانید که متخصصان آرایش از تونرها برای پاکسازی عمیق پوست استفاده می کنند. جالب‌تر اینکه تونر ناخالصی‌هایی را که حتی پاک‌کننده‌های آرایشی انجام نمی‌دهند، از بین می‌برد. از طرفی اگر تونر را با دقت انتخاب کنید و بهترین تونر برای پوست های خشک و حساس را انتخاب کنید، استفاده از این تونر بعد از پاک کننده های آرایش باعث تقویت پوست می شود. تونرها مواد مغذی ضروری را برای پوست فراهم می کنند. به همین دلیل علاوه بر آبرسانی، پوست کاملا تمیز می شود و ظاهری نرم و شاداب دارد.

تونر زدن

این مطلب را نیز از دست ندهید: بهترین مارک تونر؛ کدام را بخریم؟

تنظیم و کنترل سطح PH پوست

اگر شما همچنین دارای التهاب و خارش و قرمزی مداوم پوست خود هستید. جالب است که درمان چنین عوارضی استفاده از تونر برای پوست خشک است. تونرهای پوست حاوی موادی هستند که پوست را آبرسانی می کنند. علاوه بر این مواد، این تونرها سرشار از مواد تشکیل دهنده برای حفظ تعادل pH پوست هستند. بنابراین شما با استفاده از تونر از دو قابلیت همزمان با هم استفاده می کنید. از یک طرف پوست را مرطوب می کنید، از طرف دیگر با حفظ تعادل pH پوست از التهاب پوست جلوگیری می کنید.

از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری می کند

جالب است بدانید که تونرها حاوی اسید گلیکولیک یا سایر آلفا هیدروکسی اسیدها هستند که از رشد موهای زیر پوستی جلوگیری می کنند. موهای زیر پوست معمولاً باعث ایجاد جوش های سر سیاه و گاهی اوقات جوش های دردناک می شوند. با این توضیح می توانید رشد بیش از حد موهای زیر پوستی را به مرور زمان کنترل کنید.

به جذب بهتر مرطوب کننده کمک می کند

تونر پوست خشک خود حاوی مواد مرطوب کننده است. با این حال ضمن پاکسازی پوست با کمک تونر، راهی برای جذب ذرات مرطوب کننده پوست برای منافذ پوست باز می کند. با بهبود جذب کرم های مرطوب کننده، اثر شادابی بر روی پوست دارد.

تونر برای پوست خشک

ویژگی تونر برای پوست خشک

تونری بخرید که علاوه بر ترکیبات مرطوب کننده، خاصیت آنتی اکسیدانی داشته باشد. این تونر علاوه بر آبرسانی به پوست، باید آن را تقویت کرده و استحکام و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد. از سوی دیگر، توصیه می کنیم به سراغ تونرهایی بروید که حاوی موادی برای جلوگیری از آسیب رادیکال های آزاد باشد. چنین تونر از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. وجود گیاهان شفابخش در تونر نیز توصیه می شود. گیاهانی مانند گل رز و میخک برای کاهش التهاب پوست مصرف می شوند. عصاره بابونه و نارون کوهی از شفا دهنده های پوست محسوب می شوند. از آنجایی که پوست خشک حساس تر است، باید حتما تونر خریداری کنید که عاری از رنگ ها و رایحه های مصنوعی باشد.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت