اولین امتیاز را ثبت کنید!

لیزر موهای زائد چقد درد داره؟

لیزر موهای زائد راهی شگفت انگیز برای خلاص شدن از دست آن‌هاست، اما برخی از افراد از احساس درد می‌ترسند و تحمل درد بسیار کمی برای آنها دشوار است. گاهی غلبه بر این ترس بسیار مفید و ارزشمند است. به عنوان مثال، به جای اینکه هر دو یا سه روز یکبار کوتاهی موی ناخواسته انجام دهیم، اگر فقط چند جلسه لیزر را تحمل کنیم، می‌توانیم با خیالی آسوده زندگی کنیم. خبر خوب این است که درد ناشی از لیزر در قسمت‌های بدن متفاوت است. در اینجا می‌خواهیم میزان درد لیزر موهای زائد در قسمت‌های مختلف صورت و بدن را شرح دهیم.

لیزر موهای زائد

این مطلب را نیز از دست ندهید: بهترین روش رفع موهای زائد بدن چیست؟

میزان درد در حین لیزر موهای زائد

 میزان درد لیزر موهای زائد صورت

ضخامت پوست در قسمت‌های مختلف متفاوت است. پشت لب به دلیل پوست نازک آن دردناک‌ترین ناحیه است. اما این درد حتی برای 5 دقیقه هم طول نمی‌کشد. در نواحی دیگر مانند چانه، زیر چانه و گونه‌ها به دلیل ضخامت پوست، درجه درد قابل تحمل است، حتی گاهی اوقات احساس نمی‌شود.

میزان درد لیزر در دست

ناحیه زیر بغل نسبت به ساق دست و پا بسیار دردناک است. اما فکر اینکه هرگز نیازی به تیغ و کرم‌های موبر نداشته باشید درد را به طور کامل از بین می‌برد. پوست دست‌ها تقریباً مشابه صورت است. اعصاب پشت لب بیشتر از دست هاست، بنابراین در محدوده قابل قبول درد قرار دارد و نیازی به بی حسی ندارد.

لیزر موهای زاید زیر بغل

درد لیزر موهای زائد بیکینی

اگر تا به حال وکس بیکینی انجام داده اید، توجه داشته باشید که درد ناشی از لیزر بسیار کمتر از اپیلاسیون است. مطمئن شوید که این مرحله را به راحتی پشت سر می‌گذارید.

میزان درد لیزر موهای زائد روی پاها

ران‌ها راحت‌ترین قسمت بدن هستند. اما باید بیشتر مراقب  ساق پاهای خود باشید. برای کسانی که تحمل درد پایینی دارند، توصیه می‌کنیم از کرم بی حس کننده در ناحیه ساق پا برای کاهش درد لیزر استفاده کنید.

لیزر موهای زائد
میزان درد لیزر موهای زائد شکم

پوست شکم ضخیم اما حساس است، به خصوص اگر فرد دچار قلقلکی بودن باشید. شات لیزری شما را قلقلک می‌دهد. در این شرایط سعی کنید برای کاهش درد لیزر روی تنفس خود تمرکز کنید.

 میزان درد لیزر موهای زائد در کمر

معمولاً قسمت پشت به دلیل استخوانی بودن و کمبود گوشت اضافی دردناک است. استفاده از پماد بی حس کننده را برای کاهش درد لیزر فراموش نکنید.

لیزر موهای زائد

این مطلب را نیز از دست ندهید: تاثیر لیزر بر روی موهای زائد بدن

چگونه درد لیزر را تحمل کنیم؟

بهتر است نگران درد نباشید زیرا پماد بی حسی  مانند آب روی آتش عمل می‌کند. برای کاهش درد لیزر می‌توانید برای تمام قسمت‌های بدن از بی حسی استفاده کنید و محدودیتی وجود ندارد. این پماد درد را از 10 درجه به 2 درجه کاهش می‌دهد و برای افرادی که از درد می‌ترسند مانند یک معجزه عمل می‌کند. علاوه بر این، کوتاه کردن موها با دقت و نماندن موها روی پوست به کاهش درد ناشی از لیزر کمک می‌کند. سیستم خنک کننده نصب شده در دستگاه جدید لیزر این مشکل را حل می‌کند. اثربخشی لیزر موهای زائد آنقدر شما را شگفت زده می‌کند که نمی‌توانید جلسات را متوقف کنید.

این مطلب را نیز از دست ندهید: هر جلسه لیزر موی زائد چقدر طول می کشد؟

سخن پایانی

دستگاه‌های پیشرفته و مدرن لیزر، می‌توانند با فناوری ساخت جدیدتر و بالاتر خود، یک تجربه بدون درد از لیزر را ایجاد کنند. همچنین وجود یک دستگاه خنک کننده یا کولینگ قدرتمند می‌تواند به خوبی دمای سطح پوست را هنگام انجام لیزر پایین بیاورد. به این ترتیب سوختگی و درد لیزر از بین خواهد رفت. درد لیزر موهای زائد در صورت رعایت نکردن موارد لازم، در واقع یک درد سطحی از نوع یک است که به همان سرعتی که به وجود می‌آید، از بین خواهد رفت. این درد با سوختگی سطحی پوست و تحریک عصب‌های حسی زیر پوست، در ارتباط است. به بیان دیگر، شما درد سوختگی را حس خواهید کرد، نه درد ناشی از فشار یا وارد شدن جسم خارجی به درون بدن.

 

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت