اولین امتیاز را ثبت کنید!

هر آنچه باید راجع به میکاپ حرفه ای بدانید

برای یادگیری میکاپ حرفه ای و آرایش صورت، مو و ناخن باید تکنیک های مختلفی را یاد بگیرید و در نهایت بتوانید این تکنیک ها و مهارت ها را به صورت حرفه ای پیاده سازی کنید.

میکاپ یک ماسک نیست.  نوعی هنر است و مهمتر از همه نوعی ابراز وجود، وقتی آزادی خلاقانه دارید، قدرت در دستان شماست که چیزهای مختلف را امتحان کنید و ببینید چه چیزی بهترین کار را می کند.

زیرا نکته اینجاست: آرایش حفظ شخصیت شماست. البته، هر کدام از ما سبک منحصر به فرد و متفاوتی داریم، اما اصول استفاده از آرایش یا میکاپ حرفه ای  صرف نظر از ظاهر شما بسیار شبیه است. گاهی اوقات قدم های کوچک می توانند تغییرات زیادی در ظاهر شما ایجاد کنند.

میکاپ حرفع ای

میکاپ حرفه ای چیست؟

علاوه بر تشخیص نقاط قوت و ضعف صورت در آرایش، باید تا حد امکان عیوب صورت را برطرف کرد و در نهایت زیبایی چهره را افزایش داد. اما نکته شگفت انگیز این است که آرایش صورت، آرایش عروس و گریم صورت کاملا با یکدیگر متفاوت هستند.

میکاپ شامل چه چیزهایی است؟

خدمات زیبایی و آرایشی شامل:

آرایش و میکاپ صورت: وقتی صحبت از آرایش می شود، بیشتر افراد به آرایش صورت فکر می کنند، در حالی که آرایش و گریم شامل موارد دیگری نیز می شود.

خدمات ناخن: زیبایی و ترمیم ناخن های دست و پاها جزو میکاپ حساب می شوند.

وکس صورت: یکی از کارهایی که منجر به زیبایی صورت می شود، وکس صورت است.

آرایش عروسی: میکاپی که تنها برای عروس خانم ها انجام می شود.

آرایش چشم: آرایش چشم برای رفع هرگونه نقص و مشکل صورت طراحی شده است و پس از آن صورت با توجه به توجه کلی آرایشگر و خواسته مشتری به خوبی فرم می گیرد.

میکاپ موها: میکاپ مو با اشکال مختلف مانند شینیون، بافت مو و ….

رنگ مو: تغییر رنگ مو می تواند یکی از مهم ترین جنبه های زیبایی و آرایش مو باشد.

میکاپ حرفع ای

سبک در میکاپ حرفه ای

روشی که برای تعیین آرایش افراد مورد استفاده قرار می گیرد، نوع آرایش و سبک میکاپ است تا موارد مهم آرایش، کیفیت رنگ هایی که در هنگام آرایش استفاده می شود، هدف از آرایش و … مشخص شود.

انواع سبک های میکاپ  حرفه ای

میکاپ آرتیست: در میکاپ معمولی باید تا حد امکان در هر سبک آرایشی از سیاست ها پیروی کرد اما در یک میکاپ آرتیست می توان تغییرات را کاملا خلاقانه و با توجه به هدف آرایش انجام داد.

سبک های آرایش و گریم متفاوت است و این سبک ها با توجه به اقوام مختلف و اهداف آرایش متفاوت است که در ادامه چند سبک مختلف آرایش را توضیح خواهیم داد:

سبک مصری در آرایش

در این سبک تمرکز آرایشگر روی چشم است و آرایش چشم نسبت به سایر عناصر صورت برجسته تر به نظر می رسد، مانند آرایش چشم مصری که خط چشم به موازات بالا و زیر چشم کشیده می شود.

سبک آرایش کلاسیک

آرایش به سبک کلاسیک به این صورت است که آرایش لب نرم و سبک است، اما آرایش چشم غلیظ است.

سبک آرایشی شرقی

در سبک شرقی بهتر است از رنگ های گرم و شاد برای آرایش استفاده کنید.

سبک آرایش ژاپنی

تفاوت سبک ژاپنی با سبک شرقی این است که از رنگ های روشن برای آرایش پوست و اغلب از رنگ های دودی در پشت چشم استفاده می شود.

سبک های مختلف آرایش و گریم وجود دارد: سبک آرایش هندی، سبک هالیوود، سبک عربی و غیره.

میکاپ حرفه ای

چگونه یک میکاپ درست و کامل داشته باشیم؟

اصل اساسی آرایش از کار و آمادگی اولیه شما سرچشمه می گیرد. ما نمی‌توانیم به اندازه کافی بر اهمیت آماده‌سازی تاکید کنیم، زیرا کار شما را بسیار آسان‌تر می‌کند و مجبور نخواهید بود برای اصلاح جزئیات کوچکی که قبلاً پوستتان دارد، سخت کار کنید. قبل از استفاده از هر گونه آرایش، صورت باید تمیز شود و صورت را به وسیله یک مرطوب کننده مخصوص پوست خود مرطوب نمایید.

اگر حتی پنج دقیقه برای آماده سازی وقت دارید همین زمان کوتاه می تواند یک میکاپ حرفه ای در نهایت برای شما به ارمغان بیاورد.

نکته دیگری که باید در اینجا بگوییم این است که مهم است که نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید محصولات مناسب پوست خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر پوست شما چرب است، از لوازم آرایشی با پایه آبی استفاده کنید، زیرا انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. کسانی که پوست خشکی دارند می توانند از محصولاتی که پایه روغنی دارند نیز استفاده کند.

و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پوست حساسی دارید، می توانید از محصولات مربوط به پوست خودتان استفاده کنید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت