• چشم
  • 27 مرداد 1401
  • 1384
اولین امتیاز را ثبت کنید!

نحوه کشیدن خط چشم برای انواع مدل چشم

خط چشم یکی از جذاب ترین و گیراترین قسمت های آرایش است و انواع مختلفی دارد. قبل از آموزش نحوه کشیدن خط چشم در دنیای مد و آرایش یکی از ابتدایی ترین مراحل این است که نوع و فرم چشم خود را بشناسید و مدل خط چشم مناسبی را انتخاب کنید که زیبایی و تاثیر خط چشم را روی چشمان شما دو چندان کند.

بهترین مدل خط چشم

نکته مهم در کشیدن خط چشم این است که بهترین مدل خط چشم را متناسب با فرم چشمتان انتخاب کنید. اگر در آینه به شکل چشمان خود نگاه کنید و سپس به مدل چشمان دوست خود نگاه کنید، قطعاً تفاوت مدل چشمان خود با مدل چشمان دوستان و اطرافیان خود را متوجه خواهید شد.

خط چشمی که انتخاب می کنید باید با فرم چشم شما همخوانی داشته باشد، بنابراین چشمان شما پس از اتمام آرایش بزرگتر، جذاب و زیباتر به نظر می رسند. اگر استایل اشتباهی را انتخاب کنید، در نهایت با چشمانی کوچکتر یا بزرگتر از حد معمول مواجه خواهید شد و آرایش شما با چهره شما مطابقت ندارد و متعادل نخواهد بود.

با همه این اطلاعات، فرقی نمی کند که مبتدی باشید یا آماتور یا حرفه ای. تا زمانی که نتوانید طرح مناسب خط چشم برای هر مدل چشم را بدانید، نمی توانید آرایش مناسب و زیبایی انجام دهید. ما در این مقاله شما را با نحوه کشیدن خط چشم برای انواع مدل چشم آشنا خواهیم کرد.

نحوه کشیدن خط چشم برای چشمان گرد

چشم های گرد سایز بزرگی دارند و نوک خاصی ندارند بنابراین در انتخاب انواع مدل خط چشم با توجه به فرم چشم ها باید به این موضوع توجه کنید. برخی از افرادی که چشم های گرد دارند با کشیدن خط چشم سعی می کنند چشم های بادامی ایجاد کنند.

کشیدن خط چشم برای چشم های گرد خط چشم را از یک سوم پلک به سمت بیرون بکشید. می توانید خط چشم را به دلخواه نازک یا ضخیم بکشید.

نحوه کشیدن خط چشم

نحوه کشیدن خط چشم بادامی

در مدل چشم بادامی شکل مجرای اشک و گوشه بیرونی به یک اندازه است. برای شکل چشم بادامی می توانید مدل های مختلف خط چشم را امتحان کنید.
با این حال، بهترین الگوی خط چشم برای چشم های بادامی شکل این است که یک خط باریک تر در ابتدا و یک خط ضخیم تر در انتها بکشید.

خط چشم مناسب چشمان فرو رفته

چشم‌های فرورفته دقیقاً برعکس چشم‌های برجسته یا بیرون زده هستند و دارای فرورفتگی در چشم و ابروهای برجسته‌تر هستند. همچنین پلک ها بیشتر در لبه بیرونی چشم ها ظاهر می شوند تا لبه داخلی، بنابراین در کشیدن خط چشم با توجه به فرم چشم دقت کنید.

برای کشیدن خط چشم برای چشم های گود افتاده، خطی ضخیم روی مژه های بالایی از گوشه چشم به سمت ابتدا بکشید.
پس از تعیین شکل اصلی، به تدریج گوشه های چشم را بلندتر کنید تا چشمان شما کشیده شود.

این مطلب را نیز از دست ندهید:برطرف کردن سیاهی زیر چشم با درمان های کلینیکی

مدل خط چشم برای چشم های فاصله دار

اگر فاصله بین چشمان شما بیشتر از حد معمول است، هنگام کشیدن خط چشم، باید یک الگو در مجرای اشک ایجاد کنید و گوشه بیرونی را محو و ضخیم کنید. از این روش برای پلک بالا و پایین استفاده کنید.

مدل خط چشم مناسب برای چشم های نزدیک به هم

اگر فاصله بین چشمان شما کمتر از حد معمول است برای کشیدن خط چشم یک خط بسیار نرم در مجرای اشک بکشید یا از مرکز چشم شروع کنید و از گوشه بیرونی بکشید.
همین روش را روی پلک های بالا و پایین اعمال کنید. با این کار چشمان شما کمی بازتر دیده می شود.

نحوه کشیدن خط چشم

خط چشم مناسب چشم های ریز

چشم ها معمولا کوچکترین قسمت صورت شما هستند. خط چشم برای چشم های ریز از خط مژه برای مشخص کردن مژه های بالا و پایین و قسمت بیرونی چشم استفاده کنید. همچنین، باید یک مداد سفید روی پلک ها بکشید تا این تصور را ایجاد کنید که چشمان شما بزرگتر به نظر می رسد.

نحوه کشیدن خط چشم برای پلک های افتاده

چشم های افتاده تقریبا هیچ پلک متحرکی ندارند، زیرا مژه ها به چشم چسبیده اند و ناحیه را می پوشانند. برای استفاده از خط چشم بهتر است یک خط نازک روی سطح مژه های بالایی ایجاد کنید. این کار را باید با چشمان باز انجام دهید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت