roj lab1 راهنمای خرید رژ لب هماهنگ با رنگ پوست
3.5/5 - (2 امتیاز)

راهنمای خرید رژ لب هماهنگ با رنگ پوست

ترندهای آرایش هر سال می‌آیند و می‌روند و هر سال رنگ خاصی مد می‌شود. به عنوان مثال، در سال 2018، رژ لب قرمز تیره تبدیل به یک ترند شد. اگرچه این رنگ می‌تواند تقریباً برای همه افراد مفید باشد، اما بسیار مهم است که دقیقاً چه نوع رنگ قرمزی به پوست ما می‌آید و باید در مورد آن بیشتر بدانیم. این مطلب راهنمای خرید رژ لب برای شماست.

در واقع دانستن اینکه چگونه بهترین رنگ رژ لب را برای پوستمان انتخاب کنیم یک مهارت محسوب می‌شود. به همین دلیل در این مقاله مراحل مختلف لازم برای انتخاب بهترین رنگ رژ لب را به شما نشان می‌دهیم. دانستن این اطلاعات نه تنها در انتخاب رنگ رژ لب، بلکه در انتخاب رنگ سایر قسمت‌های آرایش از جمله سایه، رژگونه و … نیز کمک می‌کند.

راهنمای خرید رژ لب

نکاتی در مورد رنگ پوست در راهنمای خرید رژ لب

بسیاری از ما رنگ پوست خود را با کلماتی مانند قرمز و سفید، روشن، متوسط ​​یا تیره توصیف می‌کنیم. اینها اصطلاحاتی هستند که فقط برای طبقه بندی میزان رنگدانه پوست استفاده می‌شوند.

افراد سفید پوست معمولاً رنگ پریده به نظر می‌رسند و پوست آنها در زیر نور خورشید به سرعت می‌سوزد.
افرادی که پوست روشنی دارند، مانند افراد سفیدپوست، ممکن است کمی رنگ پریده به نظر برسند، اما ته رنگ زرد و قهوه ای کمی نیز در پوست آنها دیده می‌شود.
افرادی که پوست متوسطی دارند نیز ممکن است ته رنگ زیتونی در پوست خود داشته باشند.

افراد با پوست تیره رنگدانه های تیره شدیدی دارند و این ترکیب می‌تواند از رنگ پوست تیره و زیبا تا رنگ تیره بسیار شدید باشد.

اگر می‌خواهید رنگ پوست خود را برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب بشناسید، ناحیه اطراف خط فک اغلب دقیق‌ترین چیزی است که باید آزمایش کنید.
به یاد داشته باشید که رنگ سطح پوست هر فرد می‌تواند در فصول مختلف سال با ظاهر شدن یا از بین رفتن مشکلات پوستی و حتی با سطح آبرسانی پوست تغییر کند. مراقبت منظم از پوست می‌تواند از رنگ سطح پوست مراقبت کند.

به عنوان مثال، پاکسازی روزانه، تقویت و مرطوب کردن پوست، و لایه برداری منظم می‌تواند از کدر، تیره و خسته به نظر رسیدن پوست جلوگیری کند. این کار باعث افزایش گردش خون در سطح پوست می‌شود و پوست را سالم و شفاف نگه می‌دارد.

راهنمای خرید رژ لب

این مطلب را نیز از دست ندهید: نور مناسب برای آرایش چگونه باشد!؟

راهنمای خرید رژ لب، رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید.

اکنون که با رنگ و ته رنگ پوست خود آشنا شدید، وقت آن است که رنگ رژ لب مناسب را انتخاب کنید:

ته رنگ خنک:

اگر رنگ پوست سردی دارید، رنگ رژلب برای شما رنگی است که بیشتر به رنگ‌های آبی و بنفش تیره متمایل می‌شود. به عبارت دیگر، اگر قرمز تیره رنگ مد امسال است و می‌خواهید این رنگ را انتخاب کنید، بهتر است از رنگ قرمز با سایه نارنجی پرهیز کنید و به جای آن قرمز تند یا ملایم را انتخاب کنید.

ته رنگ گرم:

اگر فکر می‌کنید رنگ پوست گرمی دارید، باید سایه‌هایی را انتخاب کنید که دارای ته رنگ گرم هستند، مانند قرمزهای بسیار روشن یا نارنجی. رنگ‌های آتشین به شما می‌آید، اما سایه‌های نود و مرجانی نیز به شما می‌آید.

راهنمای خرید رژ لب

این مطلب را نیز از دست ندهید: راهنمای خرید ریمل مناسب مژه های شما

رنگ‌های خنثی:

شما با این رنگ پوست بسیار خوش شانس هستید زیرا می‌توانید سایه‌های مختلفی را امتحان کنید با این حال، بسته به رنگ مو و رنگ پوست و همچنین رنگدانه های پوست، رنگ‌های مختلف بر روی افراد تأثیر می‌گذارد.

راهنمای خرید رژ لب

به عنوان مثال، فردی با ته رنگ خنثی با رنگ زرد روشن خوب به نظر می‌رسد، اما ممکن است برای شخص دیگری با همان ته رنگ مناسب نباشد. برای رنگ رژ لب، اکثر افرادی که رنگ پوست خنثی دارند، می‌توانند از رنگ‌های قرمز تیره و تند و حتی صورتی اشباع استفاده کنند.

سخن پایانی در راهنمای خرید رژ لب

به طور خلاصه انتخاب رنگ رژ لب به شرح زیر است:
افراد با رنگ پوست روشن وبور: رنگ‌های صورتی، رنگ‌های دودی، قرمز، مرجانی (نارنجی مایل به قرمز یا صورتی)، کرم. رنگ زمینه پوست گرم: رنگ‌های مرجانی و آبی.  پس زمینه پوست سرد: قرمز تمشکی.

راهنمای خرید رژ لب

افراد با رنگ پوست  نسبتاً تیره: رنگ قرمز و گیلاسی، بنفش.  پوست گرم: قرمز-نارنجی و نارنجی.  پوست سرد: شرابی.

افراد با پوست تیره: بیشتر رنگ‌ها به جز قهوه ای و بنفش.  اگر پس زمینه پوست سردی دارید: قرمز یاقوتی یا شرابی.

3.5/5 - (2 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت