سرم سریتا بعد از کاشت ابرو مفید است؟
اولین امتیاز را ثبت کنید!

سرم سریتا بعد از کاشت ابرو مفید است؟

ابرو یکی از مهم‌ترین اجزای صورت است که در زیبایی و جوانی چهره فرد تاثیر زیادی دارد، ابروهای طبیعی به زیبایی صورت کمک بسیاری می‌کند. امروزه بیشتر افراد به دنبال کاشت ابرو هستند تا با استفاده از موهای طبیعی به فرم ابروی مورد نظر خود برسند. کاشت ابرو هم مانند کاشت مو دارای یک دوره نقاهت کوتاه است و بعد از آن با توجه به نکات مراقبتی قبل و بعد از کاشت ابرو می‌توانید ابروهایی با فرم طبیعی داشته باشید.

کاشت ابرو یک روش دائمی برای ابروهای کم پشت است، دوره نقاهت این آن با وجود اینکه طولانی نیست اما برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب باید بعد از کاشت ابرو هم از تقویتی‌ها استفاده کنید. اما با استفاده از چه سرم‌ها یا داروهایی می‌توان این کار را انجام داد؟ پاسخ این سوال در ادامه مطلب است.

تقویت ابرو بعد از کاشت با سرم های درمانی مفید است؟

معمولا پزشکان به منظور تقویت ابروها بعد از کاشت به شما سرم‌هایی را پیشنهاد می‌کنند که می‌توانید با استفاده اصولی و مرتب از آن‌ها به رشد موهای کاشته شده و ابروهای قبلی خودتان کمک بسیاری کنید. ریزش ابرو بعد از کاشت یک عارضه طبیعی است اما مصرف سرم‌های تقویت کننده می‌توانند شدت آن را کاهش دهد.

سرم تقویتی ابرو سروینا، تقویتی ابرو سریتا و تقویت کننده لامینی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین سرم‌هایی هستند که استفاده از آن‌ها بعد از کاشت ابرو به رشد مجدد موها کمک می‌کند.

قدرت جذب سرم‌ها توسط پوست صورت بسیار بیشتر از کرم، ژل و سایر داروهای درمانی برای رشد ابروها است. به همین دلیل پزشکان ترجیح می‌دهند از سرم‌ها استفاده کنند.

سایر روش های تقویتی بعد از کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو باید به دنبال راهی برای تقویت آن‌ها باشید، برخی افراد بعد از دوران نقاهت کاشت ابرو دچار ریزش شدید ابرو می‌شوند و این موضوع شاید کمی برایشان نگران کننده باشد. ریزش مجدد ابروها بعد از کاشت یک عارضه کاملا طبیعی است، در این زمان فقط باید از سایر روش‌های درمانی برای تقویت ابروهای خود استفاده کنید. بهترین روش‌های تقویتی بعد از کاشت ابرو عبارتنداز:

مزوتراپی

با استفاده از مزوتراپی می‌توان ابروهای کاشته شده را تقویت کرد و به رشد ابروهای قبلی هم کمک بسیاری می‌کند. در مزوتراپی پزشک سعی می‌کند تا مواد تقویتی، فاکتورهای رشد و مواد معدنی مورد نیاز ابرو را از طریق مزوتراپی وارد پوست کند.

سرم سریتا بعد از کاشت ابرو مفید است؟

بهترین زمان برای مزوتراپی ابرو یک ماه بعد از کاشت است تا ریشه‌ها در جای خود ثابت شوند، در نهایت می‌توانید از این مواد تقویتی برای افزایش ضخامت موها و رشد موی سر استفاده کنید.

مصرف مکمل های مناسب رشد مو

یکی از اسیدهای چرب تاثیرگذار در رشد موی سر امگا3 است که در غشا سلولی قرار می‌گیرد و همزمان با فعالیت بدن کار خود را آغاز می‌کند. امگا 3 یک مکملی است که به تقویت تارهای نازک موی سر کمک کرده و منجر به حفظ رطوبت آن‌ها می‌شود. علاوه بر مصرف قرص آن می‌توانید از مواد غذایی سرشار از امگا3 در کنار آن استفاده کنید. ماهی، تخم مرغ، روغن گیاهی و روغن بذر کتان سرشار از امگا3 هستند.

استفاده از روغن های طبیعی

بعد از کاشت ابرو می‌توانید از برخی روغن‌های گیاهی استفاده کنید تا رشد ابرو را تقویت کرده و از ریزش مجدد آن جلوگیری کند، بهترین روغن‌ها برای رشد ابرو عبارتنداز:

  • روغن رزماری: روغن رزماری یک روغن ضدالتهاب، ضد قارچ و آنتی باکتریال است که از ریزش موی سر و سفید شدن موها جلوگیری می‌کند. این روغن با افزایش جریان خون در کف سر باعث می‌شود تا مواد مغذی و ویتامین‌ها به فولیکول‌ها برسند و منجر به رشد ابروها شوند.
  • روغن فندق: این روغن دارای ریزمغذی‌هایی است که از ریزش ابروها جلوگیری می‌کند و موجب ضخیم شدن ابروها و پرپشتی آن‌ها می‌شود. روغن فندق سرشار از پتاسیم، فولات، مس، منگنز، منیزیم و امگا3 و 6 است.
  • روغن بادام تلخ: یکی از بهترین روغن‌ها که بعد از کاشت ابرو می‌توانید از آن استفاده کنید روغن بادام تلخ است. این روغن خواص درمانی بسیار بالایی دارد و در رفع التهاب، التیام پوست سر و بهبود جای زخم عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. از طرفی می‌تواند از ریزش مجدد موها جلوگیری کرده و نقش مهم و تاثیرگذاری در پرپشتی موها و افزایش ضخامت تارهای مو دارد.
  • روغن کندش: گیاه کندش یک گیاه سمی و بومی هندوستان است، روغن کندش را از ریشه این گیاه می‌گیرند. استفاده روتین از این روغن موجب رویش مجدد ابروها و رفع ریزش آن‌ها می‌شود.

پی آر پی ابرو

در این روش درمانی از پلاسمای غنی از پلاکت خود فرد استفاده می‌کنند، کسانی که کاشت ابرو انجام داده‌اند یا ابروهای نازکی دارند می‌توانند یک ماه بعد از کاشت برای تقویت ریشه‌ها و گرافت‌های پیوند زده شده از پی آر پی ابرو استفاده کنند.

در این روش پزشک از پلاسمای خون فرد، فاکتورهای رشد و مواد معدنی مورد نیاز را برداشت کرده و از طریق تزریق آن را وارد پوست سر می‌کند. پی آر پی یک راه موثر در تقویت موهای کاشته شده و جلوگیری از ریزش موی سر است.

آیا استفاده از سرم سریتا یا سایر روش های تقویتی بعد از کاشت ابرو ضرورت دارد؟

اگر به دنبال یک نتیجه مطلوب و رضایت بخش از کاشت ابروی خود هستید باید به تمام نکات مراقبتی قبل و بعد از کاشت ابرو توجه داشته باشید. برخی افراد از کاشت ابرو ناراضی هستند، زمانی که علت را جویا می‌شوید متوجه خواهید شد که به هیچ عنوان به نکات مراقبتی بعد از کاشت ابرو توجه نکرده‌اند و همین امر منجر به ریزش شدید ابروها شده است. در دوران نقاهت و بعد از آن تا زمانی که ابروها رشد فرآیند طبیعی خود بازنگشته‌اند باید از داروهای تقویتی استفاده کنید.

سرم سریتا بعد از کاشت ابرو مفید است؟

در میان داروهایی که پزشک برای شما تجویز می‌کند سرم‌ها بهترین هستند. سرم سریتا هم یکی از بهترین تقویت کننده‌های بعد از کاشت ابرو است که می‌توانید با مصرف آن از ریزش ابروهای خود جلوگیری کنید.

جمع بندی

به نقل از کلینیک صدف : کاشت ابرو طبیعی با پرپشت کردن موهای ابرو به زیباتر شدن چهره کمک کرده و اعتمادبه‌نفستان را افزایش می‌دهد. علاوه بر این کاشت ابروی طبیعی مزایای دیگری هم به همراه دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: تنها راه‌حل دائمی برای درمان ریزش ابرو است. جای زخم‌ها و علائم سوختگی در ناحیه ابرو را پنهان می‌کند. با پرپشت‌تر کردن موهای ابرو به زیباتر شدن چهره و افزایش اعتمادبه‌نفس کمک می‌کند. با کاشت ابرو دیگر نیازی به کشیدن مداد روی ابروها نداشته و ظاهری کاملا طبیعی را برایتان به ارمغان می‌آورد. با کاشت ابرو می‌توانید طول، شکل و تراکم ابروهایتان را بهبود بخشید.

اولین امتیاز را ثبت کنید!

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت