میکروبلیدینگ در کرج
5/5 - (2 امتیاز)

چرا اسمررستا بهترین مرکز میکروبلیدینگ در کرج است؟

مرکز زیبایی اسمررستا بیش از 10 سال است که به صورت تخصصی در زمینه متعادل سازی، زیبایی و آرایش دائم چهره، فعالیت دارد. تیم تخصصی اسمررستا کاملا آموزش دیده هستند و با استفاده از بهترین مواد اورجینال، ابرویی زیبا و طبیعی برای شما طراحی می‌کنند.

مرکز اسمررستا بغیر از میکروبلیدینگ در کرج ، خدماتی اعم از شیدینگ لب، بن مژه، خط چشم دائم و ریمو تاتوهای قدیمی را ارائه می‌دهد. انجام این خدمات در مرکز اسمررستا مزیت‌های زیادی دارد که ثابت می‌کند  مرکز تخصصی اسمررستا با مدیریت خانم اسمررستا یکی از بهترین مراکز تهران و کرج است.

1.    قیمت مناسب میکروبلیدینگ

هزینه میکروبلیدینگ در سالن اسمررستا، در مقایسه با دیگر مراکز زیبایی و آرایش دائم، بسیار مناسب و رقابتی است. تمامی خدمات در این مرکز تحت نظارت مستقیم خانم اسمررستا و با استفاده از بهترین مواد با کیفیت اورجینال، انجام می‌شود. با مقایسه قیمت خدمات اسمررستا با دیگر مراکز زیبایی، متوجه قیمت مناسب این مرکز خواهید شد.

قیمت میکروبلیدینگ در مرکز اسمررستا بسته به فرد انجام دهنده، متفاوت است؛ بطور مثال قیمت میکروبلیدینگ (در سال 1403) اگر توسط پرسنل انجام شود، بین 1800 الی 2 میلیون تومان متفاوت است. انجام میکروبلیدینگ توسط خانم اسمررستا قیمت متفاوتی دارد و هزینه آن 3200 است. برای اطلاع از قیمت سایر خدمات، به سایت اسمررستا مراجعه نمایید.

2.    پرسنل حرفه ای و با تجربه

تمامی پرسنل مرکز زیبایی اسمررستا دارای مدرک تخصصی و بین المللی هستند و تجربه فراوانی در حوزه آرایش نیمه دائم، فیبروز و میکروبلیدینگ ابرو دارند. خانم اسمررستا یکی از افراد موفق و حرفه‌ای در زمینه متعادل سازی چهره، زیبایی و به خصوص آرایش نیمه دائم صورت است. خانم اسمررستا به صورت تخصصی هنرجویان را آموزش داده و پس از پایان دوره، به آنها مدرک بین المللی اعطا می‌کند.

3.    مشاوره رایگان پیش از انجام خدمات

مرکز اسمررستا پیش از انجام خدمات، مشاوره رایگان در رابطه با مراقبت‌های قبل و بعد از میکروبلیدینگ، محدودیت‌ها و…. به زیباجویان ارائه می‌دهند. پیگمنتر قبل از انجام هرگونه خدمات، با توجه به فرم صورت، رنگ پوست، رنگ ابرو و… بهترین مدل ابرو را برای شما طراحی می‌کند. پرسنل مجموعه اسمررستا با حوصله زیاد، پاسخگو تمامی سوالات شما هستند. برای دریافت مشاوره رایگان و ثبت نوبت، با مرکز زیبایی اسمررستا تماس بگیرید.

4.    استفاده از مواد اولیه اورجینال و ارگانیک

میکروبلیدینگ ابرو در کرج

در مرکز تخصصی اسمررستا تمامی خدمات با استفاده از بهترین مواد با کیفیت اورجینال آمریکایی، انجام می‌شود؛ به همین علت میزان ماندگاری میکروبلیدینگ ابرو ، فیبروز، خط چشم دائم و… در مرکز اسمررستا، بسیار زیاد است و به مرور زمان دچار تغییر رنگ نخواهند شد.

5.    مرکز اسمررستا دارای محیطی بسیار تمیز و بهداشتی است

رعایت بهداشت در زمان انجام خدماتی مثل فیبروز ابرو، میکروبلیدینگ، خط چشم دائم و…. بسیار مهم است و در صورت رعایت نشدن موارد بهداشتی، احتمال بروز عفونت، مبتلا شدن به بیماری‌هایی مثل ایدز، هپاتیت و… بالا می‌رود.

در مرکز اسمررستا تمامی خدمات با رعایت کامل بهداشت انجام می‌شوند و هر زیباجو، به صورت جداگانه دارای سری اختصاصی دستگاه است. پیگمنتر پیش از انجام میکروبلیدینگ، سری نو و اختصاصی را به شما نشان می‌دهد تا شما با از رعایت بهداشت در این مرکز اطمینان حاصل کنید.

6.    استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته

تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات مرکز اسمرررستا مدرن و پیشرفته هستند و پرسنل این مرکز، با استفاده از بهترین متدهای زیبایی دنیا، ابرو زیبا و شبیه به تار مو، برای شما طراحی می‌کنند. استفاده از تجهیزات پیشرفته، مواد با کیفیت و مهارت پیگمنتر، همگی باعث خلق  آثار هنری و زیبا و طراحی ابرو شبه به ابرو طبیعی می‌شوند.

7.    نظارت مستقیم خانم اسمررستا

خانم اسمررستا به صورت مستقیم بر روی خدمات مرکز، نظارت دارد و تمامی نکات مهم برای انجام میکروبلیدینگ و طراحی زیبا ابرو را به پرسنل خود آموزش داده است. میکروبلیدینگ و فیبروز ابرو را را خیالی آسوده در مرکز اسمررستا انجام دهید.

8.    میزان ماندگاری بالا میکروبلیدینگ

بطور کلی ماندگاری میکروبلیدینگ بین یک الی 3 سال متغیر است و به عوامل مهمی همچون مراقبت قبل و بعد میکروبلیدینگ، کیفیت مواد اولیه و… بستگی دارد؛ و با توجه به اینکه در مرکز اسمررستا برای انجام خدمات از بهترین مواد با کیفیت اورجینال و ارگانیک آمریکایی استفاده می‌شود، می‌توان به جرات گفت میزان ماندگاری میکروبلیدینگ بسیار بالا و خوب است. پرسنل اسمررستا بعد از انجام میکروبلیدینگ، مراقبت‌های لازم برای افزایش میزان ماندگاری میکروبلیدینگ و جلوگیری از بروز عوارض، به شما آموزش می‌دهند.

9.    استفاده از تکنیک های بروز و نچرال میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ

برای طراحی ابرو، از تکنیک‌های متعددی می‌توان استفاده کرد که این تکنیک‌ها بسته به میزان مهارت پیگمنتر، زیبایی متفاوتی ایجاد می‌کنند. از تکنیک‌های بروز و زیبای میکروبلیدینگ که تمامی آنها در مرکز اسمررستا انجام می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فیبروز: فیبروز یکی از تکنیک‌های محبوب بوده که در این تکنیک از تیغه‌های بسیار باریک برای انتقال رنگدانه‌ها به عمق کم پوست انجام می‌شود. در تکنیک فیبروز، خطوط هاشوری و شبیه به ابرو طبیعی طراحی می‌شوند.
  • هایپر لیفت: تکنیک هایپر لیفت برای افرادی مناسب است که دارای ابرو کم پشت و با تارهای نازک هستند؛ این تکنیک با استفاده از بلید و پن انجام می‌شود. در تکنیک هایپر لیفت، ابروها به صورت نچرال و لیفت شده، طراحی می‌شوند.
  • نانو بروز: میکروبلیدینگ ابرو با تکنیک نانو بروز، با استفاده از دستگاه نانو و استابلایزر انجام می‌شود. این روش ابروها را زیبا و پرپشت نشان می‌دهد. در این تکنیک از مواد بدون سرب استفاده می‌شود و نسبت به دیگر تکنیک‌ها، به جلسات ترمیم کمتری نیاز دارد.
  • بولد بروز: در تکنیک بولد بروز از سوزن‌هایی با ضخامت متفاوت استفاده می‌شود و هدف اصلی این تکنیک، پر کردن جاهای خالی ابرو و برطرف کردن نواقص ابرو است. انتخاب سوزن دستگاه، با توجه به میزان ضخامت تارمو ابرو، انجام می‌شود.

در تهران و کرج مراکز متعددی برای میکروبلیدینگ، فیبروز ابرو و…. وجود دارد؛، اما با توجه به مواد گفته شده می‌توان نتیجه گرفت، بهترین مرکز تخصصی میکروبلیدینگ در تهران و کرج، مرکز اسمررستا با بیش از 10 سال سابقه کاری موفق است. برای اطلاع از قیمت خدمات، ثبت نوبت و دریافت مشاوره رایگان، با شماره 09352712102 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت