1/5 - (1 امتیاز)

رشد سریع مو، راز موی بلند زنان چینی چیست؟

همیشه موی بلند زنان چینی، میان بانوان مورد سوال بوده است. چطور می توان مو را مثل این زنان بلند کرد؟ در روستایی در چین به نام هانگلو زنان موی بسیار بلندی دارند که در تاریخ راز این موی بلند را دهان به دهان گفته اند. در این مقاله از با ریخت یک راه آسان و تضمینی برای رشد سریع مو به شما می گوییم.

برای رشد سریع مو راهکاری وجود دارد. که حتی داروهای شیمیایی هم نتوانسته اند به این خوبی باشند.مدت ها از پیدا کردن ترفندهای چینی گذشته است و این ترفند ها دهان به دهان به نسل بعد رسید. اما زندگی امروزی و ساخت داروهای شیمیایی باعث شد تا این راه موثر و خانگی کم کم به فراموشی سپرده شود.

اما واقعا راهکار های خانگی عملی می شود؟ رشد سریع مو فقط به ارث بستگی دارد؟ یا میتوان با راه های خانگی مو را تقویت کرد؟ در ادامه با با ریخت همراه باشید تا از راز رشد سریع مو پرده برداریم.

رشد سریع مو

مو برای رشد به ویتامین های زیر نیاز دارد:

  • آمینو اسید (پروتئین)
  • ویتامین بی
  • ویتامین ای
  • مواد معدنی
  • آنتی اکسیدان

لذا باید راهکاری وجود داشته باشد که تمام موارد بالا را به بدن برساند تا موها سریع تر و بهتر رشد کنند. در بخش مراقبت از موها دو راه خانگی و نحوه استفاده از آن به طور موثر آورده شده است.

ویتامین ها و موادی که مو برای رشد به آن نیاز دارد. را در بالا گفته ایم. در میان مواد خوراکی برنج به خصوص برنج ایرانی همه این موارد را یکجا دارد. پس کافیست از ماده ای که حاوی برنج یا مواد مغذی برنج باشد استفاده کنیم. زیرا خود دانه های برنج را که نمیتوان به کف سر و موها مالید. آب برنج پخته شده بهترین دارو برای رشد و تقویت موهای زیبای شماست.

رشد سریع مو

چگونه آب برنج پخته شده را بدست بیاوریم؟

این یک راهکار بسیار ساده دارد. قابلمه ای بردارید و مقداری برنج سفید یا قهوه ای در آن بریزید. سپس مقداری آب به آن اضافه کنید. تا جایی که یک بند انگشت از برنج ها بالاتر بیاید. زمانی که برنج می جوشد این آب را لایه لایه بردارید و آن را در بطری بریزید و سپس استفاده کنید.

چگونه از آب برنج استفاده کنیم؟

آب برنج جدا از اینکه باعث رشد سریع مو می شود یک نرم کننده بسیار عالی نیز برای موهای شماست. به نحوه زیر می توانید از آن استفاده کنید:

یک لیوان آب برنج پخته شده و چند قطره اسانس رزماری و روغن بابونه را با شامپوی معمولی تان ترکیب کنید. و هنگام شستشو آن را پنج دقیقه روی سر نگه دارید. در طول این زمان به آرامی این ماسک مو را روی پوست سر و موهای خود ماساژ بدهید. و بعد موهایتان را با آب بشویید. حداقل یکبار در هفته از این ترکیب استفاده کنید.

رشد سریع مو

آب برنج را به مدت طولانی نگه دارید

کافیست آن را تخمیر کنید و در فریزر بگذارید. آب برنج تخمیر شده خواصش چند برابر است بنابر این موقع استفاده باید کمی با آب رقیق کنید.

تهیه مخمر برنج برای رشد سریع مو

هنگام طبخ برنج آب برنج را جمع آوری کنید. سپس آن را در یک ظرف بریزید و ۲۴ ساعت در دمای اتاق قرار دهید. در این زمان آب برنج کمی ترش می شود و شروع به تخمیر میکند. سپس آن را بجوشانید تا فرآیند تخمیر متوقف شود. پس از آن گاز را خاموش کنید و وقتی خنک شد ۲ تا سه قطره عصاره رزماری و کمی اسطوخدوس به آن بیفزایید.

رشد سریع مو

کلام آخر

دو راه برا استفاده از آب برنج در این مقاله به شما گفتیم. برنج حاوی ساپونین طبیعی است و می تواند به عنوان یک پاک کننده ملایم نیز به کار رود. اگر کمی چای سبز نیز به بزنج بیفزایید با تقویت کوتیکول مو، ریزش مو را نیز کاهش می دهد.
متشکریم که در این بخش همراه ما بودید.

1/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت