ابروی کم پشت ابروی پر پشت پرپشت
5/5 - (1 امتیاز)

لیفت ابرو در خانه، به قاب صورتتان روح ببخشید!

ابرو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی صورت است. ابروها نقش اساسی در زیبایی چهره به خصوص زیبایی چشم دارند. بهترین روشی که می توان برای زیبایی ابرو در خانه انجام داد، لیفت ابرو و بالا کشیدن ابرو است. لیفت ابرو باعث پهن تر و زیباتر شدن ابروهای شما می شود.

لیفت ابرو در خانه کار سختی نیست و با مطالعه این مقاله می توانید آن را در خانه یاد بگیرید. با این کار در وقت و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

لیفت کردن ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی است که ابروها را بالا می‌برد تا صورت صاف‌تر و جوان‌تر به نظر برسد. در عین حال چشم را جذاب می کند. البته این روش به صورت موقت می باشد. روش های مختلف لیفت ابرو در خانه متفاوت است. بیشتر تفاوت در ابزارهایی است که برای ایجاد ظاهر خود استفاده می کنید.

مزایا و معایب لیفت ابرو در خانه 


به طور کلی لیفت ابرو چهره را جوان تر و جذاب تر می کند و اعتماد به نفس خاصی به فرد می دهد. از دیگر مزایا می توان به صرفه جویی در هزینه و زمان اشاره کرد. ابرو یکی از اعمال زیبایی است که در سالن های زیبایی توسط متخصص و یا در کلینیک زیبایی با مداخله جراح انجام می شود و باید هزینه نسبتا بالایی برای آن پرداخت کنید.


همانطور که گفتیم در کلینیک ها و سالن های زیبایی از روش های مختلفی مانند جراحی و … برای بالا کشیدن ابروها برای ماندگاری بیشتر استفاده می شود. این روش ها نیاز به تخصص دارند و اگر این روش ها در خانه انجام شوند، می توانند باعث درد و عفونت شوند.
استفاده از مواد نامناسب و بی کیفیت برای لیفت ابرو در خانه نیز می تواند منجر به تحریک پوست، خارش و ریزش ابروهای شما شود.


این مطلب را نیز از دست ندهید: نحوه کشیدن خط چشم برای انواع مدل چشم


 

4 روش لیفت ابرو در خانه

  • لیفت ابرو با صابون

لیفت با صابون یکی از رایج ترین روش های لیفت ابرو است. دلیل محبوبیت این روش کاربردی ساده، برق ننداختن ابرو و ماندگاری طولانی است.

  • صابون مناسب لیفت

صابون لیفت از گلیسیرین تشکیل شده است. صابون ها حاوی آلکالین با pH بالای 7 هستند. قلیایی بودن صابون استفاده شده روی صورت بسیار مهم است.
از آنجایی که پوست صورت نسبت به بقیه پوست حساس تر است و زمانی که از صابون روی صورت استفاده می شود، برای جلوگیری از سوزش، خارش یا قرمزی باید از صابون مخصوص که حالت قلیایی کمتری دارد استفاده شود.
شما می توانید از صابون لیفت ابرو استفاده کنید. در صورت در دسترس نبودن می توانید از صابون صورت که حاوی گلیسیرین و شفاف است استفاده کنید.

وسایل مورد نیاز برای فرم دادن به ابرو و صابون

  1. صابون ابرو
  2. برس ابرو شبیه برس ریمل
  3. فیس میست یا اسپری آب

ابتدا برس مژه را با کمی آب خیس کنید سپس برس را روی صابون بمالید و به مقدار لازم برای فرم دادن به ابروهایتان استفاده کنید.
مطمئن شوید که صابون کف نمی کند.

اگر نمی دانید چقدر برای ابروهای خود نیاز دارید، ابتدا مقداری صابون بردارید و ابروهای خود را به سمت بالا بکشید و ابروهای خود را فرم دهید. در صورت نیاز صابون بیشتری اضافه کنید.

یکی از مزیت های بزرگ این روش این است که چون صابون به سرعت خشک نمی شود، زمان کافی برای حالت دادن یا تغییر ظاهر دارید.

  • ژل لیفت ابرو

روش دوم برای بالا کشیدن ابرو در خانه استفاده از ژل ابرو است. شما می توانید ژل های ابرو را خریداری کنید و همچنین می توانید ژل ابروی خود را در خانه بسازید.

تهیه ژل لیفت ابرو خانگی

  1. یک ظرف خالی نگهداری ژل 
  2. ژلاتبن
  3. روغن هسته انگور یا روغن اسطوخودوس 
  4. آب جوش
  5. قاشق و قیف کوچک

طرز تهیه ژل ابرو خانگی

ابتدا حدود نصف قاشق چایخوری ژلاتین را با نصف فنجان آب گرم مخلوط کرده و هم بزنید تا ژلاتین کاملا در آب حل شود. برای جلوگیری از چسبیدن پودر ژلاتین، آب را به آرامی اضافه کنید و هم بزنید.

بعد از حل شدن کامل ژلاتین، 4 قطره از روغن مورد نظر را به مواد اضافه کنید و مواد را خوب مخلوط کنید.
پس از آماده شدن، مخلوط را داخل ظرف بریزید.
مواظب باشید ظرف کاملا پر نشود. حدود یک چهارم ظرف باید فضای خالی داشته باشد. سپس ظرف را به مدت 12 ساعت در دمای اتاق قرار دهید. اگر عجله دارید به مدت چهار ساعت در جای خنک مانند یخچال قرار دهید.

نحوه عملکرد آن دقیقاً مانند روش قبلی است، یعنی برای فرم دادن ابروها فقط به جای صابون از ژل ابرو استفاده کنید.
توجه داشته باشید که ژل ابرو بر پایه آب است، بنابراین بافتی بسیار نرم دارد، در مدت زمان کوتاهی خشک می شود و همچنین ابروها را براق می کند.


این مطلب را نیز از دست ندهید: با میکروبلیدینگ ابرو آشنا شوید


 

  • لیفت ابرو با چسب ابرو

ابروهای خود را از هرگونه آلودگی یا آرایش پاک کنید و سپس با یک برس ابروهای خود را فرم دهید و سپس از چسب ابرو برای لیفت کردن آنها استفاده کنید.
توجه داشته باشید که در این روش اگر مهارت لیفتینگ کافی نداشته باشید به دلیل ماندگاری بالای چسب لیفت به شکل و ریشه ابرو آسیب جدی وارد می کند.

  • لیفت ابرو در خانه با استفاده از آلوئه ورا

آلوئه ورا گیاهی است که فواید مختلفی برای پوست و مو دارد، شما می توانید آلوئه ورا را با سایر مواد برای لیفت ابرو ترکیب کنید یا به تنهایی برای لیفت استفاده کنید.
برای بالا بردن ابرو با این روش کافی است قسمت کوچکی از گیاه آلوئه ورا را جدا کرده و ماده ژل آن را در ظرفی بریزید سپس با برس ابرو ماده ژل را بردارید و ابروها را با آن حالت دهید.
این یکی از طبیعی ترین روش ها و بدون مواد شیمیایی است و می تواند به رشد و تقویت ابروهای شما کمک کند.

 

5/5 - (1 امتیاز)

"*" indicates required fields

در صورت مشاهده تخلف یا ایراد در این مطلب توضیحات خود را ارسال کنید. پس از رسیدگی در اسرع وقت، نتیجه به شما اطلاع داده خواهد شد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دسته بندی مطالب سایت

انتخاب منطقه

انتخاب نوع پوست
چگونه نوع پوست خود را تشخیص دهیم؟
روتین پوست معمولی
روتین صبحانه پوست معمولی روتین قبل از خواب پوست معمولی
روتین پوست چرب
روتین صبحانه پوست چرب روتین قبل از خواب پوست چرب
روتین پوست خشک
روتین صبحانه پوست خشک روتین قبل از خواب پوست خشک
روتین پوست مختلط
روتین صبحانه پوست مختلط روتین قبل از خواب پوست مختلط
روتین پوست حساس
روتین صبحانه پوست حساس روتین قبل از خواب پوست حساس
به زودی!

انتخاب منطقه

دسته بندی مطالب سایت